[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/05/2007 @ 09:44 ster | Hallo, Vandaag heb ik vernomen dat mijn zoontje waarschijnlijk de 3de kinderziekte heeft. Kent iemand dit? Ik had er nog nooit van gehoord. Hij doet koorts, maar ik dacht van zijn tandjes, maar blijkbaar is de koorts te hoog om van dat te zijn. In de crèche zeggen ze nu dat verschillende kindjes het hebben dus Kyenzo waarschijnlijk ook. Blijkbaar kan je er niet veel aan doen buiten suppo's steken en veel laten drinken? |
| 23/05/2007 @ 11:34 loes ![]() | Ja, je kan er niks aan doen, gaat zoals de naam zegt na een 3-tal dagen over. Kan wel zijn dat hij allemaal rode vlekjes vertoont, niet mee inzitten dat hoort erbij. |
| 23/05/2007 @ 21:08 ster | Wel ze gingen niets moeten gezegd hebben in de crèche dan ging ik waarschijnlijk ook nooit geweten hebben dat het dat was. Ik dacht dat het van een tandje was. |
| 24/05/2007 @ 11:13 Peg | Hallo, Mijn vriendin haar kindje had identiek dezelfde symptomen, en haar dokter noemde het dan weer de 6de kinderziekte... Groetjes, Peg |
| 27/05/2007 @ 19:03 | Hallo, Hier ook 3 dagen koorts, maar wel 's avonds hoge koorts (39,4). sinds vandaag gedaan. anders niets aan de hand. Hij heeft ook geen uitslag gehad. sarah |
| 29/05/2007 @ 09:11 ann | M'n dochter heeft ook al sinds zondag jl. hoge koorts, gisteren zelfs 40.5, vanmorgen 39.8. Toch is ze levendig. Heeft geen vlekjes of iets dergelijks. Heb gisteren dokter gebeld, maar die zei: 'gewoon uitzieken'.... Dus als ik het hier goed lees zou het binnen paar dagen weer over moeten zijn? |
| 30/05/2007 @ 09:05 | hoi, mijn zoontje heeft dit ook gehad. het heet inderdaad ook de zesde kinderziekte; de meeste kindjes hebben er totaal geen last van en zijn tijdens de ziekte even levendig dan anders. meestal hebben ze drie dagen hoge koorts, gevolgd door rode vlekjes op de derde dag. gtrs |
| 03/06/2007 @ 21:54 ann | ik heb op 29/5 al gereageerd en 'k wilde nog even zeggen dat m'n dochter exact 3 dagen de koorts heeft gehad, zondagmiddag begonnen en woensdagochtend nog 38.9 en 's middags opeens 36,5. Ze heeft trouwens geen vlekjes gekregen. gr. Ann |
[Reageer]

3de kinderziekte - 3-dagenkoorts