[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/05/2007 @ 14:40 marie louise | hey angel!!! dat bruin verlies wat niet roder wordt is denk echt geen miskraam,ik heb ook wel eens een miskraam gehad,en dat begon ook met bruin,maar geloof me,dat wordt snel rood en veel,en heel heel veel pijn,,dus een miksraam denk ik ook niet dat dat het is!!! met deze zwangercshap(ben nu bijna 36 weekjes)heb ik met 7 wk,12 wk en 22 wk een bleoding gedad,gewoon bruin slijm,net als de laatse dagen van je ongesteld heid!!!ik moest toen een weekje indd rustig an doen,dus niet te zwaar tillen,iedergaval zorgen dat er geen druk op me onderbuik kwam te staan,en indd,,,ik mocht een weekje niet sexen!!!die bloeding van mij wqs gewoon een geknapt adertjes ofzo in me baarmoeder,of geknapt bloedvaatje,dat weekje geen sex was ervoor om het wondje weer tedoen genezen,(maby kan je anders wel infectie krijgen ja) verder is sex echt niet gevaarlijk hoor,tot 2 dagen terug(behalve die 3 keer 1 weekje door die bloeding)hebben we zo goed als elke dag sex gehad,en sosm meerdere keren per dag(ja weet het lijken wel konijnen,maar tis nook zo lekker he )sinds 2 dagen is het ff stop gezet,omdat onze uk nu flink aant indalen is,en ik gewoon last heb van me onderbuik en binnekant van me vagina(beurs gevoel)en met onze uk is alles gewoon ok hoor,dus sex is echt totaal echt geen probleem)...als je er maar zin in hebt he,,,anders moet je het xzeker niet doen!!!!hopelijk heb je wat aan mijn info!!! suc6 met de echo,,en ach het zal heus niks zijn,maby een verkotre baarmoederhals of mond ofzo(zoiets lees je wel eens)mara goed dat jkan de vk jou beter vertellen als ik he!!!! ![]() dikke kus miesje en uk ![]() |
| 24/05/2007 @ 12:08 marie louise | goed zo angel!!!!! ik ben erg happy voor je,gelukkig er is niks aan de hand met je ukkie,en alles loopt gewoon nog ok!!!dat je korter zwangfer bent is ook nornmaal hoor,dat had ik ook,bij mij mara paar daagjes verschil,maar sosm denk je dat je dan een eisprong hebt terwinl het een hele andere dag was geweest,vandaag dat vercshil met je eigen berekening!!en ach je ukkie is nog zo mini maby als het wat groter is krijgt het weer een groeiu spurt!!!! doe indd rustig aan dan gaan die bloedingen vanzelf over joh!!zolang je geen meag krampen krijgt en het niet rood en veel wordt moet je je maar geen zorgen maken!!tuurlijk kan het altijd fout gaan(helaas kan ik daar over mee praten)maar je moet je maar voor houden,ze zeggen t gaat vaker goed als fout,laten we ons daar maar op focussen!!! heel veel suc6!!!en denk er om..ook al is je kindje nog eigenlijk niet groter als een pinda,het hatje klopt dus het is een mensje,,en voelt dingen zolas drukte en stress!!!en dat is niet bevoordelijk!!dus probeer zo relax miogelijk te zijn,jij en je kindje staan nu op nr 1 en de rest is bijzaak!!!!!!!!!!alles voor je kindje he!!! dikke kus miesje |
| 24/05/2007 @ 19:50 | halllo, jou verhaal geef mij een beetje hoop!! ik moest vandaag naar de verloskundige en een uur ervoor verloor een soort bruinbloed. Bij de echo konden ze wel zien dat ik zwanger was aan de ...band deze was breder maar geen zwarte stip, waarschijnlijk omdat het pas 5 weken is, heeft iemand hier ervaring???? ik hoop dat ik dmv jullie verhalen wijzer kan worden mij vriend en ik moeten nog 2 weken wachten en dat is erg lang groetjes natas |
| 28/05/2007 @ 23:31 | hey ik hoop het ook ik probeer er niet aan te denken en zit het goed zit het goed ;) maar ik had maar heel even bruinbloed en 2 dagen mini kleine dingetjes bij het afvegen dus geen bloed ofzo. ik heb wel buikpijntjes maar geen erge ik hou je op de hoogte x natas |
| 07/06/2007 @ 11:59 sjaan76 | Hoi Angel en Natas Hoe gaat het met jullie nu? Angel ik herken mezelf helemaal in jouw verhaal. Ik heb al vanaf dat ik 5 weken zwnager ben licht bruin verlies de echo's zijn goed maar ben zoooo onzeker. Ik ga elke week een echo laten maken. Ik ben gelukkig bij de gyn onder behandeling dus kan dat ook. Ik wil dat het ophoud!!! Zou het komen omdat ik nog een zoon van anderhalf heb die ik veel moet beuren? groetjes Chantal ![]() |
| 08/06/2007 @ 08:35 | hey, ik ben gisteren geweest en het zit goed! het hartje hebben we gehoord en ik ben nu rond de 8 weken. het bruine bloed is bij mij waarschijnlijk van het tweede vruchtje wat zich heeft af gestoten maar daar hoor ik volgende week meer over. ik mag zelf niet rekken en iets zwaars opbeuren, maar ik zou gewoon even bellen als ik jou was, meestal ben je dan wat gerust gesteld ik weet hoe je je nu voelt, mijn vriend en ik hebben 2 weken in spanning geleefd, ik zou zeggen doe rustig aan en denk aan je zelf (K)(K)(k) natas |
| 14/06/2007 @ 13:21 Cathy | hoi iedereen . ik zit in hetzelfde geval. Ben nu ook bijna 6 weken en heb soms ook van dat bruin verlies . Soms ben ik gewoon bang om naar het toilet te gaan. Heb ervoor al 2 keer een miskraam gedaan nu is het weer afwachten. Volgende vrijdag ga ik voor mijn eerste echo. Groetjes ![]() |
[Reageer]

Vraagjes over bruinverlies.

maar mag je gewoon vrijen ook al heb je wat bruinverlies. Mijn arme mannetje word nu iedere keer afgewimpeld door mij (nee nu niet, nee ben moe, etc.)