< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » Bevallen in maart 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Je baby
Bevallen in maart 2007
18/08/2008 @ 11:06
Jedi

Online Status Stuur bericht
Succes met je eerste werkdag Virgenie!!!!

Pff, khoop dat het niet te erg is bij je vader Bren!

allebei dikke knuff

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 12:40
Bren

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mooie tatoo Virginie. Succes met je eerste werkdag. Laat maar gauw weten hoe het was. Constant commentaar krijgen is niet leuk he, é, ookal s-zeggenze nadien sorr. Je hebt het onertussen toch maar gehoord.

GA vandag beetje kuisen. Heb hier al 14 dagen niets meer gedaan. Maarja leven gaat verder hé en we kunnen het ons niet permiteren alles te laten liggen.

Dikke knuffel

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 20:15

Hohioi,

zo mijn eerste werkdag zit erop en ik ben kapot.
Boh... we hebben de planken voor de stock (bovenop dus) op alle stellingen gedaan en de rekken voor dvds en spellen enzo, maar boh dat is toch wel heeeeel anders werken dan dat je achter je pctje zit hoor.
MAAR ik ben er zo blij mee. Met alle collegas kan ik het wel goed vinden, 1tje begint morgen pas dus die leer ik woensdag kennen.
6 vrouwen en 1 man die zich al filiaalleider waant, dus kijken of hij gelijk heeft. Haha.

Nee tot nu toe geen spijt ervan. Bevalt prima

Knuffel Virgenie

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 13:35
Bren

Goed zo. Tof dat eerste dag al meeviel. Is toch beetje belangrijkste hé.

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 17:50
Jedi

Online Status Stuur bericht
Dat zie je al snel he Bren, als je npaar dagen uit je routine bent.
Ik merk dat hier ook. Als ik zo een lui dagje heb dan heb ik de dag erna meer werk. Dus is het beter voor mezelf dat ik toch het noodzakelijke doe en niet teveel laat liggen.

Mooie tattoo hoor Virgenie!! Doet ze nog pijn? Of doet dat enkel pijn wanneer ze dat zetten?
Dat zal wel anders werken zijn nu.
Je zal wel moe zijn na zo'n dag.
Tof dat het meegevallen is.

De kids zitten te zagen voor een huisdier. Nu mogen we af en toe eens passen op het hondje van mn broer en ze willen er één dat niet weggaat.
Met een vis zijn ze niet tevreden, het moet aaibaar zijn

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 09:23
Bren

een aaibaar huisdier dat niet wegloopt. Geen makkelijke opgave. Een konijntje of een fred ofzo.

Moet straks op controle bij de gyn. Heb daar echt een hekel aan. Ga marek in tussentijd ff bij onthaalmoeder afzetten. Kan ze hem al beetje leren kennen.

Huisje ziet er ondertussen terug in orde uit. Heb twee dagen door gewerkt. Ga nu wel samen met Wannes het zo proberen houden.

Virgenie, hopelijk had je gisteren niet te stijve spieeren van al het sleuren maandag en anders kun je ze vandaag terug losmaken Duim dat laatste collega ook meevalt.

Hoe gaat het slapen bij jullie? Hier twee zalig lange slapers maar niet deze nacht. Marek om 3u en Jiri om 5u dan om het haflf uur een van de twee. Volle maan????

Ga dan vertrekken.

Knuf

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 18:20

Hoihoi,

het slapen gaat hier eigenlijk weer beter.
De afgelopen dagen heeft hij doorgeslapen, al is hij nu verkouden en dus meldde hij zich om 12 uur... Daarna geslapen tot half 8.
Dus ik mag niet klagen, niet te hard roepen natuurlijk.
Overdag gaat het wel. Ik kan hem niet in bed leggen (als hij in de auto inslaapt kan ik hem wel in bed leggen, anders niet) maar anderen kunnen hem wel in bed leggen (iedereen dus behalve papa en mama) en bij de opvang heeft hij vandaag 2 uur geslapen.

Hij eet wel weer meer de laatste dagen, dus groeispurt denk ik.

Vandaag heb ik al meegeholpen vakken in ruimen, de rest is daar gistern al meegestart.....
Morgen mag ik weer, hahaha vind het echt super leuk daar.

Knuff en succes bij de gyn

Virgenie

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:21
Bren

Tof dat het er zo leuk is, virgenie.
Dat hij beter slaapt zal ook wel deugd doen hé.

Ben gisteren weer goed gekeurd door de gyn. Heb voorschrift voor minipil nu en de pil nadien maar hij had gelijk wel door dat ik ze wsl toch niet zal gebruiken. Minipil na ff wel omdat ik zeker niet zwanger wil worden gedurende de eerste 6 maand want anders vrees ik dat ik de bv niet zal volhouden en dat zou zonde zijn. Nadien zien we wel terug.

Gisteren gaan eten met wannes zijn papa en heb me super geamuseerd. Gaan altijd naar een chinees restaurant waar ze enorm bezig zijn met Jiri ook. Houden altijd oogje in het zeil en hij mag daar vrij rondlopen. En als hij moe wordt leggen we hem in reisbedje in een donker hoekje van het restaurant. En ook dan zie ik dat de bazin regelmatig gaat gluren om te kijken of hij wel in orde is.
Echt genoten van eten en flesje wijn enzo. Ook na het eten erg genoten van wannes Werd tijd dat ik mijn gedachten eens kon verzetten.

Gisteren ook het goede nieuws gehad dat ze stiefpapa langzaam aan het wakker maken zijn. Gaan nu kijken hoeveel hij zelf probeert te ademen. Hij mag niet tegenwerken want blijft wel geïntubeerd. Als hij teveel tegenwerkt gaan ze maandag of dinsdag beademen via een buisje in de keel ipv door de mond en dan kunnen ze hem zeker wakker maken.

DEze avond komt opa oppassen op Jiri terwijl ik mega naar training van wannes. Nadien geven we een drink voor de geboorte van Marek. Ben blij dat wannes me de laatste dagen 'verboden' heeft om naar Frank te gaan. Het over en weer rijden naar brugge eiste echt wel zijn tol en nu heb ik drie dagen echt van Marek kunnen genieten.
Mss ga ik nog vroeger gaan werken. Gisteren belde collega van me dat het razend druk was doordat een zwangere collega die dag gestopt was ook. Moet platliggen van dokter. Ik voel me op den duur abnormaal. We zijn met 4 jongere vrouwen op het werk en ik ben de enige die mijn ganse zwangerschap uitdoet en mag blijven rondlopen. Als mijn baas belt, zou ik mss wel vroeger gaan werken om ze uit de nood te helpen, maar dan ga ik wel een tegenprestatie vragen. Vindt dat het tijd wordt voor een loonsverhoging.

Ga spaghettisaus beginnen maken.

Vele knuffeltjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]