Tof dat het er zo leuk is, virgenie.
Dat hij beter slaapt zal ook wel deugd doen hé.
Ben gisteren weer goed gekeurd door de gyn. Heb voorschrift voor minipil nu en de pil nadien maar hij had gelijk wel door dat ik ze wsl toch niet zal gebruiken. Minipil na ff wel omdat ik zeker niet zwanger wil worden gedurende de eerste 6 maand want anders vrees ik dat ik de bv niet zal volhouden en dat zou zonde zijn. Nadien zien we wel terug.
Gisteren gaan eten met wannes zijn papa en heb me super geamuseerd. Gaan altijd naar een chinees restaurant waar ze enorm bezig zijn met Jiri ook. Houden altijd oogje in het zeil en hij mag daar vrij rondlopen. En als hij moe wordt leggen we hem in reisbedje in een donker hoekje van het restaurant. En ook dan zie ik dat de bazin regelmatig gaat gluren om te kijken of hij wel in orde is.
Echt genoten van eten en flesje wijn enzo. Ook na het eten erg genoten van wannes

Werd tijd dat ik mijn gedachten eens kon verzetten.
Gisteren ook het goede nieuws gehad dat ze stiefpapa langzaam aan het wakker maken zijn. Gaan nu kijken hoeveel hij zelf probeert te ademen. Hij mag niet tegenwerken want blijft wel geïntubeerd. Als hij teveel tegenwerkt gaan ze maandag of dinsdag beademen via een buisje in de keel ipv door de mond en dan kunnen ze hem zeker wakker maken.
DEze avond komt opa oppassen op Jiri terwijl ik mega naar training van wannes. Nadien geven we een drink voor de geboorte van Marek. Ben blij dat wannes me de laatste dagen 'verboden' heeft om naar Frank te gaan. Het over en weer rijden naar brugge eiste echt wel zijn tol en nu heb ik drie dagen echt van Marek kunnen genieten.
Mss ga ik nog vroeger gaan werken. Gisteren belde collega van me dat het razend druk was doordat een zwangere collega die dag gestopt was ook. Moet platliggen van dokter. Ik voel me op den duur abnormaal. We zijn met 4 jongere vrouwen op het werk en ik ben de enige die mijn ganse zwangerschap uitdoet en mag blijven rondlopen. Als mijn baas belt, zou ik mss wel vroeger gaan werken om ze uit de nood te helpen, maar dan ga ik wel een tegenprestatie vragen. Vindt dat het tijd wordt voor een loonsverhoging.
Ga spaghettisaus beginnen maken.
Vele knuffeltjes