[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/05/2007 @ 15:02 maatje | Zolang het geen helder bloedverlies is hoeft het niets ernstigs te zijn. Zo te horen is het "oud" bloed en volgens mijn gyn is dat normaal in de eerste weken van de zwangerschap. Ook een zeurend gevoel in de onderbuik hoeft niets te betekenen en schijnt één van de zwangerschaps symptomen te zijn. Bel anders je huisarts als je je erge zorgen maakt. Ik hoop dat die je angst een beetje kan wegnemen. Succes. Groetjes, Maatje. |
| 23/05/2007 @ 22:04 maatje | Laat je nog even wat weten als je bij de gyn geweest bent? En maak je niet te druk hè? |
| 24/05/2007 @ 10:05 leenemie | Even kort vanop het werk. Deze morgen ook een kleine bruine slijm verloren. Nu momenteel niks meer. Ik voel ook niks meer in mijn buik. Collega's zeggend at het normaal is. Ik hoop het echt, ben bang. Ik laat zeker iets weten! In elk geval ik ben op het ergste voorbereid, hoewel ik toch diep vanbinnen blijf hopen. Mijn ventje is heel uchter en zegt "oh niet teveel aantrekken, dan gaan we er weer opnieuw voor!" En hij zegt ook: "als je het nu verliest dan is dat een teken dat er iets mis mee was, dus beter zo!" Nou ja ik laat dit weekend nog wel van me horen! grzz |
| 24/05/2007 @ 10:35 maatje | Succes morgen meis en maak je intussen niet al te druk hè. Makkelijk gezegd want ik snap heel goed dat je je ongerust maakt. Hoop dat de gyn je morgen kan geruststellen. En tja mannen zijn vaak erg nuchter in die dingen, de mijne reageerde precies zo.... Ik zal voor je duimen, Liefs intussen. |
| 27/05/2007 @ 13:34 maatje | Fijn om te horen leenemie Geniet van je zwangerschap meis. Groetjes, Maatje. |
28/05/2007 @ 18:47 ![]() | Maak je geen zorgen ik verloor innestelingsbloed tot 10 weken vooral bruinverlies ... zolang het niet helderrood wordt en blijft duren ist in orde meestal ... |
| 29/05/2007 @ 07:36 leenemie ![]() | zoals jullie zien op de banners: gisteren miskraam gehad ![]() We nemen tijd om dit verwerken en een plaats te geven, nadien gaan we er weer voor! ![]() |
| 29/05/2007 @ 08:29 Lisette ![]() | veel sterkte toegewenst! |
| 29/05/2007 @ 09:32 maatje | Ach leenemie, wat ontzettend rot. Vrijdag nog zulk goed nieuws bij de gyn en toch misgegaan. Hoe kan dat nou? Heel veel sterkte. Liefs, Maatje. |
[Reageer]

Wat nu???

en toen... wat zagen we daar een kloppend hart! 
Zààààlig!

...