< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Wat nu???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
23/05/2007 @ 14:56
leenemie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Sinds deze morgen heb ik lichtjes bruin verlies en zo een zeurderig gevoel in de onderbuik. Soms ook steken.
Is dit een miskraam? Moet ik me zorgen maken of is het normaal?
Iemand ervaring?
Elke reactie is welkom!

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 15:02
maatje

Zolang het geen helder bloedverlies is hoeft het niets ernstigs te zijn. Zo te horen is het "oud" bloed en volgens mijn gyn is dat normaal in de eerste weken van de zwangerschap. Ook een zeurend gevoel in de onderbuik hoeft niets te betekenen en schijnt één van de zwangerschaps symptomen te zijn. Bel anders je huisarts als je je erge zorgen maakt. Ik hoop dat die je angst een beetje kan wegnemen. Succes.
Groetjes, Maatje.
Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 19:20
leenemie

Heb het net aan mijn ventje verteld toen ie thuis kwam. Volgens hem is het ook normaal. Hij zegt dat we niet het ergste moeten denken. Vrijdagavond mag ik naar de gyn. Mocht het erger worden mag ik al eerder gaan. Maar blijkbaar is dit normaal. Laat ons hopen op het beste!

Maatje bedankt voor je reactie!

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 22:04
maatje

Laat je nog even wat weten als je bij de gyn geweest bent?
En maak je niet te druk hè?
Link naar deze reactie
24/05/2007 @ 10:05
leenemie

Even kort vanop het werk.

Deze morgen ook een kleine bruine slijm verloren. Nu momenteel niks meer. Ik voel ook niks meer in mijn buik. Collega's zeggend at het normaal is. Ik hoop het echt, ben bang.
Ik laat zeker iets weten!
In elk geval ik ben op het ergste voorbereid, hoewel ik toch diep vanbinnen blijf hopen.
Mijn ventje is heel uchter en zegt "oh niet teveel aantrekken, dan gaan we er weer opnieuw voor!" En hij zegt ook: "als je het nu verliest dan is dat een teken dat er iets mis mee was, dus beter zo!"
Nou ja ik laat dit weekend nog wel van me horen!

grzz
Link naar deze reactie
24/05/2007 @ 10:35
maatje

Succes morgen meis en maak je intussen niet al te druk hè. Makkelijk gezegd want ik snap heel goed dat je je ongerust maakt. Hoop dat de gyn je morgen kan geruststellen.
En tja mannen zijn vaak erg nuchter in die dingen, de mijne reageerde precies zo....
Ik zal voor je duimen, Liefs intussen.
Link naar deze reactie
24/05/2007 @ 12:24
Lunneke

Ik hoop dat alles goed zal zijn morgen.. het kan nog innestellingsbloed geweest zijn dat nog verwijderd moest worden uit je baarmoeder... zolang het bruinverlies blijft is er nog niks aan de hand... als je een miskraam hebt, dan weet je het wel (ikzelf heb er 3 gehad)...
Veel succes morgen
Dikke knuffel
Lunneke

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 14:19
leenemie

Hoi

Gisteren om 16u40 afspraak bij degyn, pas om 17u20 binnen gegaan. Die 40 min in de wachtzaal waren een hel. Ik zag allemaal mama's in spé, de ene al met een dikkere buik dan de andere. In mijn hoofd 1001 vragen. En ook een enorm jaloers gevoel. Had zin om het uit te schreeuwen. Maar ik hield me kalm. Dan eindelijk mijn beurt. Ik mocht direct op de tafel voor een vaginale echo. Ze voelde eerst aan mijn buik, die voelde normaal.Dan maar eens kijkje nemen hé. Ja, zij zag het ook bruine vuile slijmen. Nu zoeken naar een vruchtje... Eerst niks en toen... wat zagen we daar een kloppend hart!
Inderdaad goed ingenesteld zat daar een vruchtje van ongeveer 7 mm (6weken en 4 dagen) met fameus kloppend hartje. Ik kon het zo zien en horen! Zààààlig!
Volgens de gyn is het innestelingsbloed dat ik verlies. Geen reden tot paniek als het niet erger wordt en ook niet bloedrood wordt. Moet wel opletten met tillen en heffen en zo vaak als kan voldoende rusten. En vitamines nemen. Maar dat deed ik al dus dat is goed.
Binnen drie weken al terug om te zien of het vruchtje wel blijft ontwikkelen zoals het hoort!
We zijn zo blij!

grzz

Link naar deze reactie
27/05/2007 @ 13:34
maatje

Fijn om te horen leenemie
Geniet van je zwangerschap meis. Groetjes, Maatje.
Link naar deze reactie
28/05/2007 @ 18:47

Maak je geen zorgen ik verloor innestelingsbloed tot 10 weken vooral bruinverlies ... zolang het niet helderrood wordt en blijft duren ist in orde meestal ...

Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 07:36
leenemie

zoals jullie zien op de banners: gisteren miskraam gehad

We nemen tijd om dit verwerken en een plaats te geven,
nadien gaan we er weer voor!

Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 08:29
Lisette

Online Status Stuur bericht
veel sterkte toegewenst!

Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 09:32
maatje

Ach leenemie, wat ontzettend rot. Vrijdag nog zulk goed nieuws bij de gyn en toch misgegaan. Hoe kan dat nou?
Heel veel sterkte.
Liefs, Maatje.
Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 08:08
leenemie

Gisteren was een zware dag... ...

Vandaag gaat het al beter. We hebben onszelf voorgenomen dat Frummeltje een mooie ster aan de hemel is die onze wegen verlicht in de donkere tijden.

Voorts kan ik zeggen dat we hier op veel steun uit de omgeving kunnen rekenen. Zowel van familie als vrienden als collega's. Dat doet deugd!

Hoe het alsnog is kunnen mislopen zullen we donderdag weten. De gyn heeft de vrucht gehouden om te laten onderzoeken. Vooral omdat eht er zo mooi uitzag vrijdag en dan plots toch is misgegaan. Er zijn heel wat miskramen omdat er op week zes gewoon geen hartslag in het vruchtje komt. Maar dit was absoluut bij mij niet het geval. Daarom toch even verder onderzoek.

Verder wil ik zeggen dat ik wel bang ben voor het volgende onderzoek. Ik hoop echt dat mijn baarmoeder helemaal proper is zodat ik geen curretage hoef want dat is waar ik angstig om ben.

Hier ook aan jullie bedankt voor de bemoedigende woorden!

grzz

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]