[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/05/2007 @ 16:00 Mo ![]() | Meiden die graag gependeld willen worden mogen bij mij een aanvraag doen. Ik reageer vanzelf, ga geen berichtjes sturen met de vraag of ik je niet vergeten ben het komt vanzalf, wacht rustig af! Ik doe het gratis en voor niets! Liefs Monique e-mail: monique_krooswijk@msn.com |
| 23/05/2007 @ 16:07 Lien | En naar welk emailadres kan ik mijn gegevens sturen? |
| 23/05/2007 @ 22:44 Marie | Hallo Mo, waarom laat je ze niet naar je pb van 9m sturen, zo als ik da doe, veel gemakkelijker en je email adres raakt ni vol. Groetjes, een pendelgenootje, die het een tikkeltje rustiger aan doet |
| 23/05/2007 @ 23:20 Channie ![]() | hallo mo, ik hoor nu een hoop over pendelen maar wat is het nou precies? ben erg nieuwschierig! xxx chan |
| 25/05/2007 @ 11:19 Mo ![]() | Meiden als jullie voortaan een pb-tje willen sturen via deze site, mijn prive inbox kan het niet meer aan!! alvast bedankt. |
| 25/05/2007 @ 16:59 greet ![]() | ik wil het ook wel eens proberen , maar ben een beetje bang voor het resultaat. welke gegevens moeten ze weten dan ? groetjes , greet |
| 30/05/2007 @ 18:45 Eve ![]() | Welke gegevens stuur ik door,aub? Wil dit heel graag eens proberen! Groetjes Eve |
| 11/06/2007 @ 22:41 patjoefel ![]() | normaal gezien stuur ge gewoon je meisjesnaam door en ge geboortedatum, da zou voldoende moeten zijn veel succes kus inge |
[Reageer]

ik wil best pendelen voor meiden!

maar de gynecoloog zei dat het positief was dat ik effectief zwanger kan worden en dat ik mij geen zorgen moest maken maar ja..... begin toch aan mezelf te twijfelen wat er zou schelen!!