< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » koperspiraal en last van dikke buik

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
koperspiraal en last van dikke buik
23/05/2007 @ 21:22

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo

Ik heb op 30 maart een koperspiraal laten plaatsen. En nu heb ik last van een dikkere buik van ervoor. Hij voelt ook zo opgeblazen. Is dit normaal. Had daar nooit last van toen ik mijn pil gewoon nam. Ik moet wel over een week normaal ongesteld worden alle denk ik want ben nog onregelmatig.

groetjes

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 14:25
piglet78

Online Status Stuur bericht
Hoi Zwanneke,

ik weet niet of dat 'normaal' is, ik kan alleen maar voor mijzelf spreken. Vanaf het moment van inbrengen tot het moment van verijderen, heb ik geen last gehad van een opgezwollen buik. Miscchin moet je even contact opnemen met de HA om te vragen of dit een 'normale' reactie is.

Groetjes Piglet
[Laatst gewijzigd door piglet78 - 26/05/2007 @ 14:27] - Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 15:13

hallo piglet78

Ik denk dat ik weet wat de oorzaak is. ik heb mijn gekregen. Alle dat denk ik toch he dat dat de oorzaak is. ga het even bekijken tot na mijn en anders ga ik terug naar de ha.

Bedankt voor je reactie

groetjes

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 19:04
Hilde

Hela Zwanneke
Ik kan alleen maar zeggen dat ik zelf die koperspiraal heel snel beu was. Enfin, beu... Ik was meer ongesteld dan niet, en ongelofelijk hard. Moest 2 keer per nacht uit mijn bed, kunt ge 't u voorstellen?
2 weken PMS, koppijn en inderdaad ook opgeblazen. Heb ze na iets meer dan een jaar laten verwijderen.
Nu heb ik een Mirena, waarbij je ook niet meer zou ongesteld moeten worden... behalve ik .

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 21:29

hey hilde

inderdaad de zijn nu heel fel. Had ook al een paar dagen vanvoor heel fel buikpijn. Wat ik nooit had toen ik de pil nam. Maar het nadeel is van de pil (denkelijk een hormoon wat erin zit) dat kan ik niet verdragen en ik krijg steeds ontstekingen dus was het koperspiraal de enigste optie. Mirena zou ik ook niet kunnen verdragen. En de andere voorbehoudsmiddelen begin ik niet mee. En anders wordt het maar beslissen als we snel een tweede kindje willen dan gaat het er maar uit. Wat erg dat jij nu nog steeds ongesteld wordt, heb je het al lang want ik zie dat je ook pas bevallen bent in november alle pas. ze worden al 7 maanden. wat gaat de tijd snel.

groetjes

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 21:46
Hilde

Ja ze, ik heb die van als ons Jolien een maand of 3 was denk ik.
De gyn had gezegd dat die tussentijdse bloedingen in het begin normaal waren, maar bij mij stoppen ze niet . Allee ja, ik geef het nog wat tijd.

Ik ahd die koperspiraal ook omdat ik niet goed tegen hormoon kan. Ik word daar nogal labiel van haha .
Vréselijke ups en downs had ik. En door mijn pil na onze Matthias weer in te nemen (allee, onder andere daardoor) had ik een postnatale depressie.
Die Mirena geeft alleen plaatselijk hormoon af, dus da's voor mij ook goed. Zo lang het niet te veel door mijn hele lijf moet gaat het goed. En 't is ook wel zo. Ik ben niet meer zo'n hormonale stresskiek .

Die andere zaken zijn voor mij ook niks hoor. 't Is dat ge al aan zoveel moet denken he. Dat vind ik handig aan die spiraaltjes.

En ja... ze worden groot he. Ons Jolien wil altijd maar zitten. Liggen is dom en voor baby's denk ik.
Eten is in de stoel, maxi cosi ligt op de zolder want daar kan ze niet in buiten kijken, het park is maar saai en in de relax doet ze alle moeite om maar recht te komen. Gevaarlijk dus . Broer daarentegen vindt het hilarisch. Nu kan hij samen met haar gezelschapsspelen doen aan tafel (denkt hij toch)

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 22:03

inderdaad maar ons amber wil niet zitten die wil alleen maar de hele tijd staan. heb jij jolien al in de autostoel zitten. ik dacht dat dat pas vanaf 9 maanden mocht. komt er bij jullie nog een kindje bij. of komt er nog 1tje. wij willen hier nog 1 of 2. 1 zeker. Eten doet ons amber ook in haar relax of in haar grote stoel. voor we het weten zijn ze al een jaar.

Link naar deze reactie
27/05/2007 @ 18:16
Hilde

Ons Jolien zit in 1 auto in de autostoel. In de mijne zit ze in de maxi cosi nog.
De wil is er nog wel zenne, voor nog eentje er bij. Maar ja... Ik ben 4 keer zwanger geweest voor 2 gezonde kids, ons huis is nu al te klein, ik sta er bijna altijd alleen voor, ik ga nog elke dag werken (tot half 5 weliswaar),...
Allemaal dingen om ove rna te denken he .

Als ze mij beloven dat het zo'n gemakkelijk kind wordt als ons Jolien direkt zenne

Link naar deze reactie
27/05/2007 @ 21:32

hallo

ga jij nog fulltime werken. Ik werk nu maar part time. Wou echt kunnen genieten van mijn dochter. Maar met de job wat ik doe werk ik ook altijd verschillend. Werk alle posten door elkaar van vroege tot en met nacht. zit in de zorg.

Link naar deze reactie
28/05/2007 @ 09:12
Hilde

Aaah mijne man werkt ook in ploegen,maar dan op de luchthaven. Hij is ene van die mannen van de nachtvluchten Allee nog efkes want ze vliegen uit België.

Ik werkte sinds 1 maart 4/5 zodat ik op vrijdag kon thuis zijn. Dat kon omdat mijn vervangster van tijdens mijn bevallingsverlof mocht blijven. Het is nogal ingewikkelde materie en ze was nu mee dus... Maar ze stopt er al mee (en dan denk ik, amai ik ben toch een zotte dat ik dat al zo lang doe).
Dus nu ben ik overeen gekomen dat ik elke dag wel kom, maar dat ik om 16.30u naar huis mag. Maakt het mij een stuk makkelijker qua planning, zo moet ik met mijn man geen rekening meer houden, kan ik alles alleen doen. Want ik heb nu 4 agenda's hoor 1 voor de opvang van Jolien, 1 voor school en buitenschoolse opvang van Matthias, 1 voor mezelf en 1 voor mijn man (die om de 5 voet verandert).
Is mijn man dan wél thuis 's namiddags, dan is dat mooi meegenomen en kunnen we samen eten 's avonds. Voordien was ik pas om 18.30u thuis en da's laat vind ik.

Ik ben eens benieuwd, het gaat in vanaf 1 juni. Maar die dag heb ik al verlof want we gaan nog eens naar Parijs, zonder kids, beetje uitrusten.

Link naar deze reactie
28/05/2007 @ 20:45

heerlijk even op vakantie onder jullie 2. ik zou zeggen geniet ervan. mijn vriend werkt dagpost alle iedere dag is hij rond 5 uur terug. met een goede planning lukt alles he.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]