[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/05/2007 @ 06:11 Stephie | hallo, aan hoeveel weken wisten jullie het geslacht v jullie tweeling? gtjs |
| 24/05/2007 @ 06:49 Stephie | ok, dus ik zal nog enkele weken geduld moeten hebben. ik ben nu bijna 15weken.wanneer wist je het v h eerste? merci v j reactie |
| 24/05/2007 @ 06:53 M | wij wisten op de 18 weken echo dat het een jongen en meisje was |
| 24/05/2007 @ 06:54 M | was wel op echo in ziekenhuis, de 14 weken echo bij gyn was het nog niet te zien |
| 24/05/2007 @ 20:00 AM | wij weten het van vandaag - ben 16weken 4dagen ver - gaat wel over een 1-eiige tweeling, dus als ze het dan bij eentje zien weten ze gelijk nummer 2... 'k Ga niet verklappen wat de geslachtjes zijn, je weet nooit wie dit leest ![]() |
| 24/05/2007 @ 20:45 Stephie | hallo M, groot gelijk!! proficiat met je zwangerschap alleszins. zijn het jullie eerste spruitjes? wij hebben al een zoontje die volgende week 3 word. het liefste zou ik een meisje en een jongetje hebben,maar het allerbelangrijkste is toch wel dat ze allebei gezond zijn,hé.du het maakt eigenlijk niet uit hé. gtjs |
| 24/05/2007 @ 20:46 Stephie | sorry , dit bericht is v AM bedoelt. maar M,ook proficiat hé |
| 25/05/2007 @ 14:42 AM | Hoi Stephie, yep, het zijn onze eerste spruitjes en waarschijnlijk ook onze laatste Ik wilde er oorspronkelijk maar eentje en mijn vriend 3 - dus we gingen dan maar ineens voor de gulden middenweg ![]() Ben nu wel heel blij met het feit dat het er 2 zijn. We waren vorig weekend aan de zee en zo'n tweeling is toch mooi om zien! Ben helemaal verkocht! Prettig weekend aan iedereen! Groetjes, An |
[Reageer]

geslacht