< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Kindjes met een handicap » Vruchtwaterpunctie en vlokkentest

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Kindjes met een handicap
Vruchtwaterpunctie en vlokkentest
24/05/2007 @ 09:57

Hallo iedereen,

Ik ben Desiree, 2e jaars verpleegkundige, en wij zijn op school nu bezig met een kraamproject.
Het was de bedoeling dat we met elkaar (een groep van 6) een onderwerp zochten, en dit uitwerken, en 5 professionel mensen intervieuwen, en 5 mensen die eigen ervaring hebben.
Nu is ons onderwerp:
'Tijdens de zwangerschap een vruchtwaterpunctie of vlokkentest laten doen, en hoe verder als hier uit blijkt dat het kindje een beperking heeft?'.
Welke keuzes maak je dan? Hoe ga je hiermee om?

Ik wou via dit forum vragen of er misschien mensen zijn (het liefst in de provincie Overijssel) die over hun ervaring zouden willen vertellen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Desiree
Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 11:43

Online Status Bekijk profiel
Hallo,
ik heb ook een vruchtwaterpunctie en een vlokkentest laten doen omdat de gyn op de echo een verdikking in de nekplooi gezien had.
Ik ben -gelukkig- bevallen van een kerngezonde zoon op 31 januari 2006.
Maar ik besef maar al te goed dat het ook anders had kunnen lopen.
Ik wil gerust hierover praten, dus laat maar eens wat horen.Ik woon in de provincie Limburg, ik weet niet of dat een probleem gaat zijn.
Groetjes

[Laatst gewijzigd door NaughtyByNature - 08/01/2008 @ 11:45] - Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 12:09
kruimel