[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/05/2007 @ 10:41 Angie ![]() | hallo, waar zijn alle jonge mama's gebleven?? hahah hoop dat iedereen er weer komt.. groetjes angela suc6 allemaal.. ![]() |
| 24/05/2007 @ 19:04 Angie ![]() | helmaal niemand die jong mama wil worden?? hihi ![]() |
24/05/2007 @ 19:30 ![]() | Ikke wel!! hihi ben wel al zwanger:) Ben 21 lentes jong!! Hoeveelste ronde zit je nu?? Liefs Elina |
| 24/05/2007 @ 21:34 wendydekock ![]() | inderdaad er zijn nog zo een aantal topics je kan daar iedereen leren kennen. ik ben wendy en ben ook 23 jaar en ben ook aan het proberen voor mijn eerste. |
| 24/05/2007 @ 22:09 Angie ![]() | hihi oke elina: ik ben met de 2de egte ronde bezig.. mijn vorige cylus duurde namelijk 128 dagen..ben al vanaf januarie aant proberen.. gefeliciteerd met je zwangerschap ![]() |
25/05/2007 @ 17:27 ![]() | Hey Meiden, Ben blij dat er nog meer jonge mama's zijn:) Heb al geregeld negatieve reacties gehad...helaas.. Meiden Succes Allemaal! Ga ook even die topic zoeken! Liefs Elina! |
| 25/05/2007 @ 18:37 Yolanda | Hallo iedereen, Ik ben 22 en moet binnen een week bevallen, dus ook jonge mama en hele goede zwangerschap gehad, blij dat ik er zo snel aan begonnen ben, nu is het afwachten tot mijn water breekt of de weeën beginne, raar hoor, denk eens op mij he groetjes x ![]() |
| 30/05/2007 @ 11:09 Anna ![]() | ik ben ook 22 en net een klein maandje spiraal eruit zijn nu met de eerste ronde bezig of zou het een oefenronde zijn wie weet haha.... |
[Reageer]

jonge mama's voor de 1ste

wij zijn nu bezig met ronde 4. op 5 juni NOD dus erg spannend!