ik krijg in mijn mail altijd info over pampers en daar staat perfect zijn gedrag in beschreven, het zou zijn omdat hij zich nog niet kan uitdrukken in woorden dat hij zo een gedrag vertoont, wij waren al een beetje bang dat het jaloezie was hoewel hij goed reageert op zijn zusje. hopelijk leert hij dus vlug praten

hij doet wel veel dingen die we vragen maar als hij in de kasten zit te neuzen en dan zeggen we dat het niet mag en hij de kast dicht moet doen doet hij nooit wat we vragen. vaak heel frustrerend als je dat meer dan de helft van de dag loopt te doen.
met 2 kindjes... goh ... ik ben thuis bevallen en dus gingen we na de bevalling weer gewoon in bed om verder te gaan slapen en voor ons is ons leventje dus gewoon zijn gangetje blijven gaan, het is net of zijn is er ook al altijd bijgeweest, natuurlijk heb je sommige punten weer moeten aanpassen enzo, maar alles loopt eigenlijk heel vlot mag ik zeggen, mijn zus haar kindje is hier 2 weken na de bevalling ook al alle dagen geweest, vanaf volgende week had ik gevraagd of ze hem don en vrij toch ergens anders wou doen omdat we dus dachten dat het voor ons zoontje wat teveel ineens was. wat dus eigenlijk neit zo is, maar ik ga het toch zo laten heeft hij toch wat meer tijd om extra te wennen.
ik geef nu bv wat ik de eerste keer niet heb gedaan en dat is nu toch niet altijd even simpel met andere kinderen in huis, die ondertussen zoveel dingen uitspoken die niet mogen, maar we proberen zo goed mogelijk vol te houden.
bij mij kriebelt het nog niet terug hoor, maar we gaan normaal voor 3 kindjes en zo kort op elkaar (9maanden verschil) gaat tot nu toe perfect, soms wel veel werk en dan denk ik goh laat dat 3e ook maar snel volgen, zijn we sneller uit de pampers enzo, mar langs de andere kant hadden we gezegd van te wachten tot deze allebei naar school zijn en dan pas een 3 te beginnen. daar zijn we nu dus nog niet uit, maar ale direct bgeinnen we nu ook nog niet zenne, en ik geef bv dus. ach we zullen zien wat de toekomst weer in petto heeft he :-)
wen