< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Nuvaring

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/05/2007 @ 12:14
DOMI

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo dames,

Ik wou eens luisteren of er nog iemand de "NUvaring" gebruikt ....
Ik gebruik hem nu sinds een maand, maar ik vroeg mij af hoe diep jullie die steken en of jullie hem inhouden tijdens het vrijen.

Ik durf die niet te diep te steken uit schrik dat ik hem er niet meer uitkrijg. Maar dan vraag ik mij af of het wel het juiste effect heeft als hij niet zo diep zit.

Alvast bedankt voor jullie reacties

Link naar deze reactie
24/05/2007 @ 18:46
Nona

Hey Domi,

Ik heb hem een halfjaar ofzo gehad, nu niet meer omdat we aant proberen zijn:) Ik stak die zodanig diep dat ik er nog net aankon. Ik denk zo diep als een tampon? Ik heb hem er altijd wel uitgekregen. Ik liet hem ook in tijdens het vrijen, en hij is er nooit uitgefloept... Mijn huisarts raadde af van het uit te nemen, tussendoor, maar volgens de bijsluiter mag het wel he, voor maximaal 3 uur.

Ik heb hem 1 keertje dieper moeten steken, omdat die toch niet goed zat. Ik denk dat dat van je lichaam afhangt.

Het is inderdaad in het begin wel een beetje eng maar dat went echt wel:) en ik had minder last van bijwerkingen als van de pil, dus misschien voor jou ook?

Hopelijk heb je hier iets aan:)

Link naar deze reactie
28/05/2007 @ 17:58
wittockske

Ik heb de nuvaring nu 2 jaar. Heb hem er nog nooit uitgehaald om te vrijen.. Mijn vriend had er geen last van en de ring floept er ook nooit uit. De ring is ook betrouwbaar vind ik..

groetjes

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 13:30
Wen370

Online Status Stuur bericht
ik heb deze ook een tijdje gebruikt, en ik heb daar eigenlijk nooit bij stil gestaan hoe diep ik die stak ofzo. ik bracht die gewoon in zodat hij voor mij comfortabel zat en ik kon hem er inderdaad ook telkens weer makkelijk uithalen.
ik heb deze ook nooit uitgedaan tijdens het vrijen. we hebben daar beiden nooit last van gehad.
wel ging ik af en toe eens voelen of hij er nog zat en nog goed zat (misschien toch oko een beetje schrik om te evrliezen ofzo, maar is nooit gebeurd en het is betrouwbaar)

wou even wat anders vragen domi, jouw zoontje is dezelfde dag als mijne geboren. mijn zoontje zit nu in een periode dat hij nooit luistert, hij hoort ons wel maar daagt altijd uit enzo, doet de jouwe dat ook? hij doet ook ander kinderen pijn, maar kan er wel heel lief voor zijn, geeft constant kusjes enzo. naar ons dochter doet hij wel niets verkeerd.
praat jouw zoontje al wat? mijne nog niet, hij snapt wel veel maar zelf praten nog niet.

wen

[Laatst gewijzigd door Wen370 - 30/05/2007 @ 13:31] - Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 16:07
stef

ik gebruikte de ring ook. ik heb er nooit bij stil gestaan hoe diep ik hem moest steken. tijdens het vrijen liet ik hem ook rustig op zijn plaats. ik ben zéér tevreden van deze anticonceptie. ik had enkel soms last tijdens het slapen dat ik hem voelde maar dan stopte ik het gewoon wa dieper
Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 07:59
DOMI

Hey Wen,

Bedankt voor je reactie.
Wat mijn zoontje betreft ... hij is eigenlijk wel héél braaf. Natuurlijk negeert hij wel eens wat we zeggen (en dan grijnst hij eens naar ons), maar over het algemeen doet hij wel wat we vragen.
Onze Arnaud bijt wel graag. Hij heeft dat geleerd van een ander kindje in de crèche die hem altijd beet. En als hij boos is dan slaat hij wel eens. Of als er een ander kindje op mijn schoot zit kan hij nogal jaloers uit de hoek komen en dat ander kindje slaan. Maar anderzijds kan hij héél lief zijn met andere kindjes.

En praten, niet echt nee. Verder dan papa, mama, koek, dada en bal gaat het niet. Hij tettert wel enorm veel maar dan wel in zijn eigen taal

Hoe lukt dat bij jou met 2 kindjes ? Ik denk ook aan een tweede maar ben er nog niet uit .....

groetjes

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 09:04
Wen370

ik krijg in mijn mail altijd info over pampers en daar staat perfect zijn gedrag in beschreven, het zou zijn omdat hij zich nog niet kan uitdrukken in woorden dat hij zo een gedrag vertoont, wij waren al een beetje bang dat het jaloezie was hoewel hij goed reageert op zijn zusje. hopelijk leert hij dus vlug praten hij doet wel veel dingen die we vragen maar als hij in de kasten zit te neuzen en dan zeggen we dat het niet mag en hij de kast dicht moet doen doet hij nooit wat we vragen. vaak heel frustrerend als je dat meer dan de helft van de dag loopt te doen.

met 2 kindjes... goh ... ik ben thuis bevallen en dus gingen we na de bevalling weer gewoon in bed om verder te gaan slapen en voor ons is ons leventje dus gewoon zijn gangetje blijven gaan, het is net of zijn is er ook al altijd bijgeweest, natuurlijk heb je sommige punten weer moeten aanpassen enzo, maar alles loopt eigenlijk heel vlot mag ik zeggen, mijn zus haar kindje is hier 2 weken na de bevalling ook al alle dagen geweest, vanaf volgende week had ik gevraagd of ze hem don en vrij toch ergens anders wou doen omdat we dus dachten dat het voor ons zoontje wat teveel ineens was. wat dus eigenlijk neit zo is, maar ik ga het toch zo laten heeft hij toch wat meer tijd om extra te wennen.

ik geef nu bv wat ik de eerste keer niet heb gedaan en dat is nu toch niet altijd even simpel met andere kinderen in huis, die ondertussen zoveel dingen uitspoken die niet mogen, maar we proberen zo goed mogelijk vol te houden.

bij mij kriebelt het nog niet terug hoor, maar we gaan normaal voor 3 kindjes en zo kort op elkaar (9maanden verschil) gaat tot nu toe perfect, soms wel veel werk en dan denk ik goh laat dat 3e ook maar snel volgen, zijn we sneller uit de pampers enzo, mar langs de andere kant hadden we gezegd van te wachten tot deze allebei naar school zijn en dan pas een 3 te beginnen. daar zijn we nu dus nog niet uit, maar ale direct bgeinnen we nu ook nog niet zenne, en ik geef bv dus. ach we zullen zien wat de toekomst weer in petto heeft he :-)
wen

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 22:34
Neske

Het hangt inderdaad af van vrouw tot vrouw denk ik. Ik zekf heb er namelijk niet zo een positieve ervaringen mee.

Ik kon hem echt niet ophouden. Eender hoe diep ik hem inbracht.
Hij verveelde me constant

Maar blijkbaar zijn er toch welheel wat vrouwen die er wel positive ervaringen mee hebben.

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 17:55
mamama

Hallo hier,

Ik ben ook een tevreden gebruikster van de Nuvaring, nog 2 maanden en dan beginnen we eraan , spannend! Het zal een vierde kind worden van mijn nieuwe partner! Lang getwijfeld, maar toch besloten om ervoor te gaan! Veel liefs en geniet met volle teugen van jullie ouderschap!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]