< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zwanger van de tweede

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
zwanger van de tweede
24/05/2007 @ 12:47

Online Status Stuur bericht
hallow allemaal

Ik heb pas een testje gedaan (drie om precies te zijn want kon het niet geloven)en ik ben zwanger van de tweede.
Ik was gewoon aan de pil dus dit kwam totaal onverwachts maar ben er wel heel erg blij mee.

Mijn eerste is bijna anderhalf jaar oud ,en als de tweede geboren zou worden is hij iets ouder dan twee jaar.
Ben erg benieuwd hoe dat dan allemaal zou gaan kan het me nu nog allemaal moeilijk voor stellen .

maar tot nu toe gaat alles goed heb niet veel klachten alleen beetje pijnelijke borsten en smorgens een klein beetje misselijk maar dit is ook zo voor bij wannneer ik iets heb gegeten .

nou ik hoop dat ik hier mijn ei een beetje kwijt kan tijdens de leuke en minder leuke periodes die komen gaan en hoop veel leuke dingen van jullie lezen .

groetjes jolanda
Link naar deze reactie
24/05/2007 @ 13:45
vero77

Online Status Bekijk profiel
hallo

ik ben ook net zwanger van een 2de.ik heb dinsdag een test gedaan en deze was positief, s'avonds een bloedtest gedaan en 1100hcg op 4weken,3dagen.
Ik zou uitgerekend zijn 26januari 2008
m'n dochterje zal dan ook iets meer dan 2jaar zijn.
Ik ook stel mezelf soms de vraag hoe het gaat zijn met eentje erbij.

binnen 2weken ga ik voor m'n eerste echo gaan

groeten

Link naar deze reactie
24/05/2007 @ 14:06
Evita

Joepie (x10)
juist op 't werk,tussen de middag,snel testje gedaan en zwanger van mijn tweede
zal mij wel hier inschrijven op de site thuis,want ben op 't werk
had al 4testen gedaan,steeds negatief
maar geloofde het niet
mijn borsten zo dik,en onverklaarbare honger,
4testen zeiden negatief,dus dacht al dat mijn lichaam me voor de gek aant houden was
ben dan toch zwanger en direct van ronde 1
dus ben blij,had het niet eens durven hopen
heb dus al een dochtertje,geboren op 30/12/2004
en hoop nu heel hard op een jongen
weet nog niet hoe ver ik al ben,moet nog bloedtest laten doen bij huisdokter.denk nog niet zolang,gezien de 4negatieve predictors
eens ik het weet kan ik dan ook nen banner aanmaken he
en aan allen die zwanger zijn : profciat
en diegene die nog aant 't proberen zijn: geef de moed niet op,het is allemaal de moeite waard!!!!!!!

kusjes Evita
Link naar deze reactie
24/05/2007 @ 14:35
M

Hallo meiden,

Ook ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben van een 2e. Heb hiervoor een miskraam gehad, dus ben nog wel bang voor wat komen gaat. Ik mag over 3wk bij de gyn komen voor een echo. Ben 28-1 uitgerekend, mijn zoontje zou dan 22mnd zijn.

Heb niet veel klachten, alleen mijn buik die ik voel samentrekken (baarmoeder dan).

Gefeliciteerd allemaal en leuk om elkaar te steunen in deze tijd.

Gr. M
Link naar deze reactie
24/05/2007 @ 19:23

Allereerst een dikke proficiat iedereen.

Heb ook net ontdekt dat ik zwanger ben van ons tweede kindje. Eindelijk
We waren al meer dan een jaar aan het oefenen terwijl het bij ons zoontje van de 1ste keer prijs was.
In januari heb ik ook een miskraam gehad en ik hoop dat alles nu beter verloopt.
ik mag 6 juni naar de gyne.

Groetjes

Link naar deze reactie
25/05/2007 @ 06:56
melissa

Online Status Bekijk profiel
hey gefeliciteerd met je zwangerschap

Wij zijn ook zwanger van de tweede en onze eerste zal bijna 3 zijn als ons ukkie geboren word.

wat fijn dat je weinig klachten heb. geniet ervan hihi

gr

Link naar deze reactie
27/05/2007 @ 15:13
Anja

Hoi, hoi,

allemaal proficiat ^^
Ik ben ook zwanger van ons 2de, mijn eerste zal net anderhalf jaar zijn als hij/zij geboren wordt!

Link naar deze reactie
27/05/2007 @ 22:00
saar

Online Status
Hoi,

Ik vind het erg leuk om jullie verhalen te lezen. Ook ik ben zwanger van mijn tweede kindje. Had vrijdag een positieve zwangerschapstest gedaan. Ben meteen naar de huisarts gegaan om een bloedtest te doen en gisteren werd mij bevestigd dat ik inderdaad zwanger ben . Mijn zoontje Mauro is net 10 maanden geworden. Omdat het nog zo pril is zeggen we het nog niet aan familie en vrienden, maar ik zou het van de daken willen schreeuwen. Daarom ben ik blij dat ik hier terecht kan. Jullie zitten in dezelfde situatie. Ik wens jullie allemaal veel succes met jullie tweede zwangerschap!!!

groetjes,
Saar

Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 11:18

Hey hoi!
Allemaal van harte! Ik ben zwanger van een tweede kindje en ben uitgerekend op 18 januari! Mijn eerste is vorige week al 7 geworden! Sinds ik een nieuwe relatie heb vind ik het enorm leuk om aan een tweede te beginnen, ondanks het grote leeftijdsverschil met zijn/haar broertje. Herkent iemand mijn verhaal (tje) ?

liefs, eef

Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 13:21
Miek

Ik ben ook net (13 weken) zwanger van de 2e. Onze oudste dochter zal ongeveer 13 maanden zijn als nummer 2 er is.
Dat wordt dus gezellig druk.

Ik merk nu al dat ik er veel minder mee bezig ben dan tijdens mijn 1e zwangerschap.

Geniet ervan!!

Groet Miek
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]