[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/05/2007 @ 14:06 Evita | Joepie (x10) juist op 't werk,tussen de middag,snel testje gedaan en zwanger van mijn tweede ![]() zal mij wel hier inschrijven op de site thuis,want ben op 't werk ![]() had al 4testen gedaan,steeds negatief maar geloofde het niet mijn borsten zo dik,en onverklaarbare honger, 4testen zeiden negatief,dus dacht al dat mijn lichaam me voor de gek aant houden was ![]() ben dan toch zwanger en direct van ronde 1 dus ben blij,had het niet eens durven hopen heb dus al een dochtertje,geboren op 30/12/2004 en hoop nu heel hard op een jongen ![]() weet nog niet hoe ver ik al ben,moet nog bloedtest laten doen bij huisdokter.denk nog niet zolang,gezien de 4negatieve predictors eens ik het weet kan ik dan ook nen banner aanmaken he en aan allen die zwanger zijn : profciat en diegene die nog aant 't proberen zijn: geef de moed niet op,het is allemaal de moeite waard!!!!!!! kusjes Evita |
| 24/05/2007 @ 14:35 M | Hallo meiden, Ook ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben van een 2e. Heb hiervoor een miskraam gehad, dus ben nog wel bang voor wat komen gaat. Ik mag over 3wk bij de gyn komen voor een echo. Ben 28-1 uitgerekend, mijn zoontje zou dan 22mnd zijn. Heb niet veel klachten, alleen mijn buik die ik voel samentrekken (baarmoeder dan). Gefeliciteerd allemaal en leuk om elkaar te steunen in deze tijd. Gr. M |
| 27/05/2007 @ 15:13 Anja ![]() | Hoi, hoi, allemaal proficiat ^^ Ik ben ook zwanger van ons 2de, mijn eerste zal net anderhalf jaar zijn als hij/zij geboren wordt! ![]() |
| 27/05/2007 @ 22:00 saar | Hoi, Ik vind het erg leuk om jullie verhalen te lezen. Ook ik ben zwanger van mijn tweede kindje. Had vrijdag een positieve zwangerschapstest gedaan. Ben meteen naar de huisarts gegaan om een bloedtest te doen en gisteren werd mij bevestigd dat ik inderdaad zwanger ben . Mijn zoontje Mauro is net 10 maanden geworden. Omdat het nog zo pril is zeggen we het nog niet aan familie en vrienden, maar ik zou het van de daken willen schreeuwen. Daarom ben ik blij dat ik hier terecht kan. Jullie zitten in dezelfde situatie. Ik wens jullie allemaal veel succes met jullie tweede zwangerschap!!!groetjes, Saar |
| 29/05/2007 @ 13:21 Miek | Ik ben ook net (13 weken) zwanger van de 2e. Onze oudste dochter zal ongeveer 13 maanden zijn als nummer 2 er is. Dat wordt dus gezellig druk. Ik merk nu al dat ik er veel minder mee bezig ben dan tijdens mijn 1e zwangerschap. Geniet ervan!! Groet Miek ![]() |
[Reageer]

zwanger van de tweede