< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Koorts tijdens eisprong?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Koorts tijdens eisprong?
24/05/2007 @ 18:40

Online Status Bekijk profiel
Kan het dat je tijdens je eisprong een klein beetje koortsig bent? Ik voelde me deze voormiddag namelijk niet echt denderend en ik denk dat ik zelfs een beetje koorts had. Dat is ondertussen voorbij, maar ik vroeg me af of dit soms door de eisprong zou kunnen komen? Of ben ik mss gewoon ziek aan het worden?

En zou het ook kunnen dat ik al onmiddellijk na het einde van m'n reeds een eisprong heb? Want gisteren heb ik hele lichte steekjes gevoeld in mijn onderbuik. Nochthans waren het niet zoals de steekjes die ik vorige maand bij mijn eisprong heb gevoeld.

Groetjes

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 20:51
Miranda

hoi
Ik had eigenlijk precies dezelfde vraag!
Ik ben dinsdag koortsig geweest en ws heb ik de dag ervoor mijn eisprong gehad.Kan het dus komen dat je door die eisprong en de progesteron die vrijkomt je temp zo stijgt dat je koortsig bent?De volgende dag was er niks meer aan de hand!
Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 20:53
Miranda

hoi
Ik had eigenlijk precies dezelfde vraag!
Ik ben dinsdag koortsig geweest en ws heb ik de dag ervoor mijn eisprong gehad.Kan het dus komen dat je door die eisprong en de progesteron die vrijkomt je temp zo stijgt dat je koortsig bent?De volgende dag was er niks meer aan de hand!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]