[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/05/2007 @ 19:01 Anoniem | even 2 vraagjes over de bakerzak. onze zoon nu 6mnd. heeft altijd in de zak gelegen maar sinds kort draait hij om. nu heb ik hem pas betrapt dat hij met zak en al in bed op zijn buik lag,opzich ging dat nu wel goed maar hoe safe is dit? heb hem al eens zonder gelegd maar dit is eigenlijks geen succes maar goed wil ook geen risicos nemen... en dan nog een vraagje, met dit weer is het al erg warm bij hem op de kamer hij zweet echt in de zak en heb ik hem al in aleen een luier liggen en verder niks erover heen, hebben jullie dit ook? alvast bedankt! |
| 25/05/2007 @ 09:26 katja | Hey Mika is nu 2 jaar en ligt nog steeds in een slaapzak. Van zodra hij zich zelf op zijn buik kon draaien, heeft hij op zijn buik geslapen. Ik heb mij daar nooit zorgen over gemaakt. Zijn matras is wel voorzien van een Aerosleep met speciaal hoeslaken zodat ze zelfs goed kunnen ademenen als ze volledig met hun mondje op de matras liggen. Als het heel warm is kan je kiezen voor een zeer dunne slaapzak. Ik deed dit ook bij Mika want zonder slaapzak slaapt hij te onrustig. Groetjes, Katja |
| 25/05/2007 @ 11:03 Kimmy ![]() | als ik het goed heb, zitten met een bakerzak de armpjes een beetje geblokkeerd? dan zou ik toch overschakelen naar een gewone slaapzak voor alle zekerheid. |
| 25/05/2007 @ 15:35 Anoniem | ja inderdaad de bakerzak is geen normaal slaapzak, het is een zak zonder gaten erin, de armen zitten in de zak, hij kan ze daarin wel bewegen maar niet meer op zijn gezeicht slaan. |
| 26/05/2007 @ 20:56 Anoniem | nee dat valt zeker niet mee, heb het vannacht ook geprobeerd maar hij werd vannaf 4 uur telkens wakker, dus vannacht maar weer aan, wil hem er liever af hebben maar hij komt gewoon niet in slaap,hij weet niet waar hij zijn armen moet laten en slaat steeds zijn speen uit, gewoon zielig ![]() is er ook iemand die lang de bakerzak gebruikt? |
[Reageer]

bakerzak vraagjes