[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/05/2007 @ 08:49 marlies | Hoi, Ik ben nu 26 weken zwanger en wij weten niet wat het gaat worden; een jongen of een meisje. Nu heb ik een heel sterk voorgevoel dat het een jongen is en als ik aan de baby denk is het altijd een jongen. Ben alleen bezig met jongensnamen zoeken en sta graag stil bij de blauwe kleertjes in de winkel! Zou mijn voorgevoel kloppen? Ik ben zo bang dat ik er straks helemaal naast zit en dat het ineens een meisje is! Nu is dat natuurlijk ook heel erg leuk, maar het zal echt onverwacht zijn. Dan zou mijn intuitie er helemaal naast zitten!!! Hadden jullie ook zo'n voorgevoel en weten jullie inmiddels wat het gaat worden? Klopte het voorgevoel? Gewoon ff benieuwd! Groetjes Marlies |
| 25/05/2007 @ 16:38 Marijke ![]() | Ik had vanaf het begin de neiging om "hij" te zeggen. En bij de 20 weken echo werd het inderdaad bevestigd, we krijgen een zoontje. |
| 25/05/2007 @ 22:01 yoda ![]() | Hoi Toen ik het te weten kwam was ik zo verschoten dat mijn sterk voorgevoel het helemaal mis had !!! groetjes |
| 26/05/2007 @ 09:50 sunnie | Mijn voorgevoel klopt ook nooit, bij de eerste dacht ik overtuigd een meisje en werd toch een jongen. En bij de tweede dacht ik echt een jongen en werd het een meisje. Dus nee, mijn voorgevoel klopt voor geen kant. Groetjes Sunnie |
| 28/05/2007 @ 06:55 | Mijn voorgevoel klopte ook in de verste verte niet. Maar was niet geschrokken of zo toen het het andere geslacht bleek te zijn. We willen maar 1 kindje, dus wat er komt is welkom. 't Maakte ons in principe niet echt uit wat het werd. Groetjes! Rientje |
| 28/05/2007 @ 15:51 Jet ![]() | Ik heb van begin af aan gezegd dat het een jongetje ging zijn, ook al dacht zo'n beetje mijn hele omgeving er anders over! En ik had gelijk! ![]() |
| 28/05/2007 @ 15:53 Rien ![]() | Hallokes, Hier nog iemand die heel sterk het gevoel had dat het een jongentje zou worden en ja hoor: ik had gelijk ![]() Groetjes, Rien |
| 29/05/2007 @ 16:37 greta ![]() | Ik had ook van bij het begin dat ik zwanger was dat ik enkel naar kleding en zaken voor een meisje keek. En op de 20 weken echo werd mijn voorgevoel bevestigd. Groetjes Greta |
| 31/05/2007 @ 15:35 marlies | Leuk om te lezen dat het soms klopt, maar soms echt helemaal niet!! Ik ben ook heel erg bezig met het idee dat het een jongen is, zelfs de babykamer wordt blauw (maar dat kan dus tegenwoordig ook voor een meisje). Ik heb pas de babykleren van mijn dochter uitgezocht en ik ben heel veel aan het weggeven, misschien onbewust dat ik denk dat mijn tweede toch een jongen is en het niet aan kan! Ik kijk ook graag naar jongenskleren nu. Maar ik sta echt vol verbazing als er straks een meisje uitkomt!!! Ook natuurlijk heel welkom, een zus voor ons meissie. Maar het lijkt me een rare gewaarwording!!! Groeten Marlies |
[Reageer]

Voorgevoel geslacht; klopte het?

En ik had gelijk!