< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » Gaan jullie nog wel eens op visite?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Je baby
Gaan jullie nog wel eens op visite?
05/06/2007 @ 15:56
Chrissy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Ik denk dat het heel erg afhangt van je kind. David slaapt echt overal, dus we nemen hem gewoon mee naar vrienden, nemen we ons campingbedje mee en leggen hem daar dan in. Ja, hij wordt dan wel even wakker als we weer naar huis gaan, maar hij huilt nooit en valt direct weer in slaap als we thuis zijn. De volgende dag is hij er niet moe-er om. Maar dan is David ook een enorm makkelijk kind en hij was al zo sinds hij een baby was. We namen hem ook wel eens mee uit eten zoals Annabel zegt en hij viel dan stilletjes in slaap in zijn wandelwagen. Nu wil hij niet meer slapen in zijn wandelwagen, dus als we nu uit eten gaan met hem is het vroeg, of we gaan een keer uit lunchen.

Sandy, het is jammer dat Isa niet zo makkelijk is, maar als je kindje wel makkelijk in slaap valt, vind ik niet dat je en slechte moeder bent om je kind mee te nemen af en toe een keertje. David valt altijd overal makkelijk in slaap en huilt nooit omdat hij overgeprikkeld is ofzo. Jij hebt gewoon een moeilijker kind, dus dan is het goed dat je thuis blijft met je kind, maar mensen met makkelijke kinderen kunnen dus ook meer doen. Dat maakt hen dan geen slechte moeders.

Chrissy

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 19:26
Susie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Onze avond is goed verlopen. Mijn man vroeg van de week of toch mijn moeder niet op kon passen, want hij vond het toch een beetje zielig. Dus is mijn moeder hier in huis geweest en heeft opgepast.

En niemand is hier een slechte moeder hoor. Het ene kindje kan nou eenmaal wat meer hebben dan het andere kindje.
Want dat vanzelf in slaap vallen, nou mooi niet hoor dat Joshua dat doet. Niet in de wandelwagen en ook zeker niet op schoot.

We zullen heus nog wel eens 's avonds op visite gaat, maar dan nemen we het campingbedje mee en dan kan de kleine daar lekker in slapen.

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 20:28
Sandy

Online Status Bekijk profiel
he Chrissy,
nee dat vind ik ook niet hoor. Ik vond het alleen wat stellig staan en het kwam op mij een beetje over van: ach kom op neem mee dat kind of ze nou wel of niet gaan slapen, ze hebben niets te kiezen en krijgen er niets van(is misschien niet zo bedoeld..)
Lijkt met inderdaad fijn om gewoon alles te kunnen doen. Dus ik ben niet zo stellig hoor, je moet altijd doen waar je kindje zich goed bij voelt en dan ben je juist geen slechte moeder...

groetjes Sandy

[Laatst gewijzigd door Sandy - 05/06/2007 @ 20:29] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]