< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » september 2006 baby

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Je baby
september 2006 baby
28/09/2007 @ 10:33
Tamara

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Amai wat is het hier stillekes seg

Hoe gaat het met jullie allemaal? Zijn er al die alleen lopen?
Bij Jarne is het nog niet voor direct. Hij trekt zich wel rond en staat alleen met één handje recht maar stappen dat "interesseert" hem nog niet. .

Virtual, hij zit met zijn gewicht onder het gemiddelde en met zijn lengte er boven (lang en smal haha). Hij heeft tot nu toe nog geen last van de prik maar ik zal toch wel blij zijn als we een weekje verder zijn

Groetjes
Tamara

Link naar deze reactie
28/09/2007 @ 21:12

hey

tis ier idd stillekes!
Kelsey loopt ook nog niet maar wel altijd recht staan in haar park en aan de stoelen,salontafel.

ik gaf Kelsey Dafalgan suppo's tegen de koorts van haar prikjes tis ok goed tegen pijn
heet Dafalgan kleine kinderen 10-15kg

liefs

Link naar deze reactie
03/10/2007 @ 11:50
Tamara en Dean

Hoi allemaal,

hier even een berichtje. Ben gisteren betrokken geraakt bij ongeluk. heb verstijfd reageerd en nu zitten alle spieren vast. voel me net een plank. Kan bijna niet zitten, dus typ even snel wat.

Met Dean gaat het goed. Loopt nog niet los, maar achter babywalker rent hij erover haha. hij wordt wel zwaar, dus lopen mag nu wel komen haha.

Heel vervelend nu, kan hem niet tillen en kan niet met hem spelen SNIK Maar papa helpt veel, en probeer zoveel mogeljk te helpen bij wat ik kan.

tot snel,

gr tamara en dean
Link naar deze reactie
03/10/2007 @ 14:53
Tamara

Oei Tamara het was toch niet te erg hoop ik. En was Dean er ook bij?
Moet je nu naar kinesist gaan of medicatie nemen ofzo? Of gaat die stijfheid vanzelf trug weg?

Het is niet leuk als je niets kan doen hé. En vooral dat je niet met je kleintje kan bezig zijn Gelukkig heb je veel hulp van papa.

Veel beterschap toegewenst

Groetjes
Tamara

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 12:14
Tamara en Dean

Hoi,

Daar zijn we weer!
Duurde even maar heb een tijdje rust genomen en toen crashte de computer.
Met mij gaat het goed en ben weer begonnen met sporten. De spieren soepel houden!
Dean zat niet bij mij in de auto gelukkig! Die had ik daarvoor gebracht bij schoonmoeder.

Ben heel erg geschrokken en er kwam ook weinig uit mijn handen die dag, maar ja je probeert toch een beetje huishouden te doen en alles op buikhoogte kon ik. Dus kon beetje strijken en koken, en was opvouwen op strijkplank. Heb veel hulp gehad van mijn man en familie.

met Dean gaat het goed. De eerste woordjes begin je nu goed te horen, maar nog niet los lopen. Hij denkt er soms niet bij na, en doet dan 2 stappen maar valt dan, en ja dan heeft hij wel eens een blauwe plek. wel zielig, maar ze zeiden op het consultatiebureau dat ze vaak kindjes van deze leeftijd ien met veel blauwe plekken haha.

moet 14 november weer heen. Ben wel benieuwd hoe zwaar hij nu is, en of het allemaal goed gaat.

Hoe gaat het bij jullie met gewone halfvolle melk drinken? Dean moet het echt niet. Ik zet bi zn broodjke s'middags altijd een beker met melk, maar hij neemt 1 slok en dan gooit hij zn beker weg.

Heb nu wel dreumes melk gekocht en dat drinkt hij wel,maar wil graag dat hij went aan gewone melk. hoe doen jullie dit?

gr Tamara en Dean
Link naar deze reactie
24/10/2007 @ 15:12
Tamara

Hallo iedereen

bij mij is het ook al even geleden maar Jarne is ziek geweest (bronchitis) en ik ben ook een tijdje niet op pc geweest. druk druk druk

ben blij dat alles terug beter met je gaat Tamara. Zal wel verschieten geweest zijn. goed dat Dean niet bij je was.

Jarne loopt nog niet alleen. wel als je hem met twee handjes vasthoudt en langs de tafel of kast of dergelijke stapt hij ook. ja vallen gebeurt wel meer de laatste tijd. gisterenavond nog op zijn mondje gevallen en die tandjes maar bloeden.
Ook heb ik het gevoel dat we de laatste tijd alleen maar "neen" en "mag niet" tegen hem moeten zeggen. Altijd maar prutsen en dingen uithalen die niet mogen

Hij drinkt vanaf hij 1 jaar is volle melk. Die overschakeling is eigenlijk zonder problemen gebeurt. Jarne drinkt 's morgens en 's avonds nog een flesje. Dit is dan gewone melk en daar doe ik een paar lepeltjes vanillevlokken (bambix) of poeder van nestlé in. Die flesje gaan nog altijd heel goed binnen

wij moeten pas eind december terug naar kind&gezin. voor de volgende prikjes en voorlopig ook de laatste

Hoe gaat het met de andere september-kindjes? Het is hier de laatste weken maar heel stilletjes geworden

Groetjes
Tamara

Link naar deze reactie
01/11/2007 @ 20:33
Tamara en Dean

Hoi allemaal,

Hier gaat t zn gangetje. Dean heeft er weer enkele bulten bij, want hij klimt tegenwoordig overal! Op zn auto gaat hij niet zitten maar met zn voetjes er op staan en dan uitglijden he! En op zn speelgoedkist klimmen.
Moet vaak nee zeggen, maar het werpt wel zn vruchten af. Hij begrijpt alles goed en zegt me ook na. Het eigen willetje is soms wel vervelend, maar we blijven consequent: nee is nee!!

Dean kan wel lopen, maar wil niet. Als je om een handje vraagt slaat hij deze weg. maar vanmiddag in de stad wilde hij wel lopen!
Ik snap daar niks van. Ik zie wel dat het voor hem te langzaam gaat en dan gaat hij al snel weer kruipen want dat gaat beter!

Hoe gaat het met jullie?
Het is inderdaad wat rustiger. Iedereen zit in de drukke fase van ontwikkeling zeker haha
Succes allemaal!

gr tamara en dean
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]