Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/10/2007 @ 11:50 Tamara en Dean | Hoi allemaal, hier even een berichtje. Ben gisteren betrokken geraakt bij ongeluk. heb verstijfd reageerd en nu zitten alle spieren vast. voel me net een plank. Kan bijna niet zitten, dus typ even snel wat. Met Dean gaat het goed. Loopt nog niet los, maar achter babywalker rent hij erover haha. hij wordt wel zwaar, dus lopen mag nu wel komen haha. Heel vervelend nu, kan hem niet tillen en kan niet met hem spelen SNIK Maar papa helpt veel, en probeer zoveel mogeljk te helpen bij wat ik kan.tot snel, gr tamara en dean |
| 17/10/2007 @ 12:14 Tamara en Dean | Hoi, Daar zijn we weer! Duurde even maar heb een tijdje rust genomen en toen crashte de computer. Met mij gaat het goed en ben weer begonnen met sporten. De spieren soepel houden! Dean zat niet bij mij in de auto gelukkig! Die had ik daarvoor gebracht bij schoonmoeder. Ben heel erg geschrokken en er kwam ook weinig uit mijn handen die dag, maar ja je probeert toch een beetje huishouden te doen en alles op buikhoogte kon ik. Dus kon beetje strijken en koken, en was opvouwen op strijkplank. Heb veel hulp gehad van mijn man en familie. met Dean gaat het goed. De eerste woordjes begin je nu goed te horen, maar nog niet los lopen. Hij denkt er soms niet bij na, en doet dan 2 stappen maar valt dan, en ja dan heeft hij wel eens een blauwe plek. wel zielig, maar ze zeiden op het consultatiebureau dat ze vaak kindjes van deze leeftijd ien met veel blauwe plekken haha. ![]() moet 14 november weer heen. Ben wel benieuwd hoe zwaar hij nu is, en of het allemaal goed gaat. Hoe gaat het bij jullie met gewone halfvolle melk drinken? Dean moet het echt niet. Ik zet bi zn broodjke s'middags altijd een beker met melk, maar hij neemt 1 slok en dan gooit hij zn beker weg. Heb nu wel dreumes melk gekocht en dat drinkt hij wel,maar wil graag dat hij went aan gewone melk. hoe doen jullie dit? gr Tamara en Dean ![]() |
| 01/11/2007 @ 20:33 Tamara en Dean | Hoi allemaal, Hier gaat t zn gangetje. Dean heeft er weer enkele bulten bij, want hij klimt tegenwoordig overal! Op zn auto gaat hij niet zitten maar met zn voetjes er op staan en dan uitglijden he! En op zn speelgoedkist klimmen. ![]() Moet vaak nee zeggen, maar het werpt wel zn vruchten af. Hij begrijpt alles goed en zegt me ook na. Het eigen willetje is soms wel vervelend, maar we blijven consequent: nee is nee!! Dean kan wel lopen, maar wil niet. Als je om een handje vraagt slaat hij deze weg. maar vanmiddag in de stad wilde hij wel lopen! Ik snap daar niks van. Ik zie wel dat het voor hem te langzaam gaat en dan gaat hij al snel weer kruipen want dat gaat beter! Hoe gaat het met jullie? Het is inderdaad wat rustiger. Iedereen zit in de drukke fase van ontwikkeling zeker haha ![]() Succes allemaal! gr tamara en dean ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

september 2006 baby

.

Maar papa helpt veel, en probeer zoveel mogeljk te helpen bij wat ik kan.
Gelukkig heb je veel hulp van papa.