< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2007-Club » euheum het gaat over de sex

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Augustus 2007-Club
euheum het gaat over de sex
25/05/2007 @ 15:07
anoniem

Het is nogal een persoonlijk onderwerp maar gezien dat jullie me toch niet persoonlijk kennen tuf ik het er maar uit. Het lukt gewoon niet meer tussen de lakens en we geraken daar echt gefrustreerd van.
Ik wil wel maar ik geraak gewoon niet meer opgewonden, heel vervelend. Ik hoop elke keer dat het wel zal lukken maar niks is minder waar. Het word niet vochtig en het doet zelfs pijn wanneer ik dan toch opgewonden word. Mijn spieren in mijn buik spannen zich op. Ik probeer me te ontspannen maar het lukt niet. Zoiets was me voor de zwangerschap nooit overkomen. Ik word er echt ongerust en van
Link naar deze reactie
25/05/2007 @ 15:45
Dusanka

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Anoniem,

Hoe meer je je druk maakt hoe minder het lukt....
Het is normaal hoor dat je minder/geen zin hebt.... onbewust ben je misschien toch bang dat je beebje wat aandoet of dat je vriend/man je niet aantrekkelijk vindt.

Nou wordt het gezien de duur van je zwangerschap het er ook niet makkelijker op..... je moet toch andere standjes vinden e.d.... ( kan ook lachwekkend zijn )

Ik had ook een tijdje minder/geen zin...en hebben we gewoon lekker geknuffeld en gezoend.... en het komt vanzelf wel weer hoor.... maak er geen issue dan geraak je verder van huis...neem gewoon de tijd voor dit soort dingen !!!

Succes

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 14:20
snuffie

Hoi,

Idd, het is zoals Dusanka zegt, het is echt niet abnormaal dat het vrijen minder goed gaat tijdens (bepaalde periodes van) de zwangerschap.

Het is ook allemaal zo anders he, je lichaam dat je zo goed kende werkt nu helemaal anders onder invloed van andere hormonen...

Wees in elk geval maar gerust dat het na de bevalling wel weer op zijn pootjes terechtkomt. Maar ook niet te hard van stapel willen lopen he. Er zijn vrouwen die nog maandenlang last hebben van hechtingen ed, en bij wie het vrijen nog heel lang heel moeizaam gaat.

Geduld is het enige redmiddel in deze situatie, haha!

Met knuffelen, zoenen, fijn dicht bij elkaar liggen laat je elkaar ook zien dat je heel veel om elkaar geeft... Vooral niet denken dat je relatie niet goed gaat of dat je minder van elkaar houdt omdat het vrijen zelf nu niet lukt !!

Veel succes!
Snuffie
Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 14:33
Marleen

Gewoon alles op een andere manier proberen Wordt creatief met bijv de mond. Indien je perse de penetratie wil kan je ook altijd glijmiddel kopen (heel anoniem op internet) Als iets pijn doet (of je verwacht dat het pijn gaat doen) dan gaat het ook niet fijn worden. Niet frustreren
Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 23:39
stampertje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi anoniem,

Wees gerust, je bent niet de enige. Ik heb precies hetzelfde. Ik heb me er maar gewoon bij neergelegd dat het na de zwangerschap weg zal zijn. We gaan gewoon dan weer aan de slag.

Sterkte
Stampertje.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]