Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/06/2007 @ 15:12 s | Mijn ervaringen bij dr Van Dijck zijn heel positief. Als ik vandaag een afspraak maak mag ik diezelfde week of de week erna al komen. En bloed en urinetesten laat hij direct doen door het labo. Zo hoef ik niet altijd naar de huisdokter te gaan. En dat is bij dr Van Overstaeten wel het geval. En dr Van Dijck heeft me altijd heel goed opgevold en regelmatig laten terugkomen dat vind ik heel goed. Een huisdokter kan ook niet alles waarnemen. En ja hij is nogal koel maar is altijd heel vriendelijk en zal al mijn vragen met plezier beantwoorden. En jullie zitten nu zo te piekeren over welke dokter je zult hebben bij de bevalling, ik ben al content dat ik weet dat er iemand mij verder helpt als het zover is. En heb je echt de pech en de dokter is er niet op tijd zul je het moeten doen met de vroedvrouw, en die kennen hun job ook. Iedereen heeft de ene persoon liever als de andere en dat is heel normaal, maar de dokters van het heilig hart kunne allemaal hun job |
| 20/06/2007 @ 15:34 Ikke | Jaaaaa, vast wel, maar het gaat om een GEPLANDE KEIZERSNEDE!!! Dat is toch iets anders, he. En het feit dat 'ie je zo goed opvolgt en dat je dadelijk kan gaan, komt gewoon aan de gaten in zijn agenda, vrees ik. |
| 20/06/2007 @ 16:22 Griet | De je bij Van Dijck sneller een afspraak kan hebben is enkel omdat veel vrouwen liever een vrouw hebben, iets wat ik totaal niet begrijp. Je wil toch gewoon iemand die bekwaam is. Je zoekt toch niemand om vriendin mee te worden. Ik ging ook bij Van Dijck, heel tevreden. je hoort zoveel en iedereen zegt weer wat anders. Zo ken ik heel wat verhalen van mensen die vinden dat Van Ovrstraeten veel te snel sectio's doet. 't Altijd wel iets, vooral als mensen een negatieve ervaring hebben kunnen ze het niet laten van daar anderen mee bang te maken en de betreffende arts met de vinger te wijzen. |
| 22/06/2007 @ 14:12 s | Ik vind ook dat sommige vrouwen mekaar schrik aanjagen. En ik ben iemand die zich veiliger voelt bij een mannelijke gyneacoloog. Maar moest van Overstraeten mijn bevalling doen ben ik even op mijn gemak kweet dat die haar werk goed doet. Mijn nicht ging bij Deyaert en bij de bevalling was het Van Dijck en nu wilt die niemand anders meer. Ik vind dat iedereen zijn gruwel verhalen voor zich moet houden. Die dokters zijn ook maar mensen en die zullen allemaal wel al eens een fout gemaakt hebben, je mag daar gewoon niet aan denken. |
| 18/07/2007 @ 15:00 ik | Dokter Deyaert is the best! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

keizersnede in leuven...help!!!