Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/06/2007 @ 18:59 ][ramona][ | hey fempie... succes he meid dinsdag bij de dokter... ik ga morgen effe bellen.. houdt ons op de hoogte... xxx ramona |
| 03/06/2007 @ 23:00 Ing ![]() | Hoi Ramona, Meis sterkte bij de dokter en ik hoop voor jou dat het ook raak is. Ik moet wel de hele dag werken dus ik zal het ongetwijfeld wel lezen toch? Gr Ing |
| 04/06/2007 @ 14:18 Ellen'tje ![]() | zoals je kan zien aan banner ben ik ook ZWANGER !! dat na zo lange cyclus |
| 04/06/2007 @ 22:00 ][ramona][ | hey ing.. ik hebh vandaag bloed laten prikken dus hoor het ook deze week... wie weet dat eht raar en anders klussen gewoon verder... het komt allemaal van eigens wel... xxx ramona |
| 06/06/2007 @ 07:28 fempie ![]() | zeg ramona, laat iets weten wanneer je de uitslga hebt he meid, ben benieuwd..... |
| 17/06/2007 @ 17:29 Ing ![]() | Hoi Fempie, Gefeliciteerd meis! je bent al aardig heen zo te zien geniet er maar lekker van hoor. Gr Ing |
| 05/07/2007 @ 19:01 fempie ![]() | zeg, alles is hier lijk stilgevallen?? hoe is het mùet jullie meiden?? ramona: steeds overtijd of is er een babytje op komst? ing: veel sterkte en succes meid!!! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

overtijd,buikpijn,hoge temp. Wie ook?

ben....hoop ook dat het zo is anders...bbbrrrr mag er niet aan denken!!!