[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/05/2007 @ 20:48 Anoniem | ben eens nieuwschierig wat overdag jullie slaapjes zijn en hoe laat ze savonds na bed gaan? mijn zoon kon eerst makkelijk 7 uur na bed en dan de laate voeding van 21.30 ga ik slapend. maar nu zijn we al ruim 3 weken met hem bezig savonds, hij slaapt of onrustig(word na elk kwartier wakker en moet hem in slaap brengen ) of hij wil niet slapen totdat hij dus de laatste fles heeft gehad. nu zijn we al na 20.30 gegaan omdat we anders niks aan onze avond hebben, dit red hij dan net tot sochtends 6.30. wat zou dat zijn? net of hij een klokje heeft zo van ik ga niet eerder slapen tot die fles? ![]() nu vind ik dus 20.30 laat ik vind 19.00 een goeie tijd, maar ja je dwingt het niet,misschien moet ik hem minder laten slapen of toch langzaam de fles proberen eerder te geven,maar goed was dus benieuwd na jullie schematje.... |
| 27/05/2007 @ 09:47 kimmie ![]() | je merkt vanzelf aan je kindje of hij/zij meer aan slaap toe is! sterre gaat gewoon slapen wanneer ze zelf wilt hahaha ![]() |
| 27/05/2007 @ 20:08 Anoniem | onze zoon is 6mnd, ik deed altijd al rijstebloem in de fles, heb hem nu net vannavond de laatste fles om 19.30 gegeven met flink wat rijstebloem(echt dik!) ben benieuwd of hij het gaat redden! |
| 27/05/2007 @ 20:11 | Hallo anoniem, mijn zoontje is net de 6 maanden gepasseerd en had ook even een periode dat hij moeilijker was met alles. Let wel, het is voor jou kindje de sprongentijd. Kijk maar op oeiikgroei.nl. Dit gaat echt over. Mijn zoontje krijgt 's avonds om 7 uur de fles en gaat dan in dromenland tot ongeveer 's morgens half 7. Succes. |
[Reageer]

6mnd. hoe laat bij jullie na bed?