< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » 6mnd. hoe laat bij jullie na bed?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
6mnd. hoe laat bij jullie na bed?
26/05/2007 @ 20:48
Anoniem

ben eens nieuwschierig wat overdag jullie slaapjes zijn en hoe laat ze savonds na bed gaan?
mijn zoon kon eerst makkelijk 7 uur na bed en dan de laate voeding van 21.30 ga ik slapend. maar nu zijn we al ruim 3 weken met hem bezig savonds, hij slaapt of onrustig(word na elk kwartier wakker en moet hem in slaap brengen ) of hij wil niet slapen totdat hij dus de laatste fles heeft gehad.
nu zijn we al na 20.30 gegaan omdat we anders niks aan onze avond hebben, dit red hij dan net tot sochtends 6.30.
wat zou dat zijn? net of hij een klokje heeft zo van ik ga niet eerder slapen tot die fles?
nu vind ik dus 20.30 laat ik vind 19.00 een goeie tijd, maar ja je dwingt het niet,misschien moet ik hem minder laten slapen of toch langzaam de fles proberen eerder te geven,maar goed was dus benieuwd na jullie schematje....
Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 21:07
Hilde

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ons Jolien doet het zo op een weekdag

7.15u opstaan
In de voormiddag een dutje van een uurtje
In de namiddag een dutje van een uurtje of 2
in de vooravond nog een power-slaapje van een kwartiertje
rond 20.00u flesje en dan een uurtje later max naar bed, of vroeger als ze al in slaap is gevallen in de relax.

Tijdens de weekends slaapt ze tot 8u of later, en dan doet ze in de voormiddag een sneltukkie. Daarna neemt ze gewoon haar schema weer op.

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 21:21
kimmie

hey

sterre slaapt tot 08:15 uur / 08:30 uur..
dan komt het fles etc etc...na het badje gaat ze lekker slapen in haar bedje.
verders slaapt onze kleine meid waar ze zit..
ze is zo onwijs makkelijk..ze slaapr werkelijk overal...idiaal!
de laatste fles heeft ze tegen 20:00 uur en daarna gaat ze lekker haar bedje in.
de ene keer is het iets later omdat ik haar dan na de laatste fles eerst nog even in bad doe..maar het badje kan ook soms voor de laatste fles zijn.
maar voor 21:00 uur slaapt ze echt in haar bedje en slaapt ze door tot 08:15/08:30 uur..
en sterre is nu 4,5 maand.

liefs

Link naar deze reactie
27/05/2007 @ 09:19
lianne

Online Status Stuur bericht
Nog een maandje en dan is Noah ook 6 mnd en hij gaat ´s avonds na zijn laatste fles naar bed en dat is om een uur of 7, dus voor 19.30 uur ligt hij zeker in dromenland. Sinds anderhalve week ofzo komt hij om 6 uur ´s morgens weer ( was eerst 07.15 uur ).
En overdag slaapt hij om het 1,5 á 2 uur 30 minuten, is wat weinig maar hij doet het er goed op.

Link naar deze reactie
27/05/2007 @ 09:47
kimmie

je merkt vanzelf aan je kindje of hij/zij meer aan slaap toe is!
sterre gaat gewoon slapen wanneer ze zelf wilt hahaha

Link naar deze reactie
27/05/2007 @ 20:05
lietje

Hey anoniem,

Hoe oud is je kindje?
Vanaf 4 mnd kun je wat rijstebloem in de fles doen dan is de melk wat dikker. Zonder dat haalt robin de nacht ook niet. En een badje voor het slapen gaan wil ook wel eens helpen. Daar worden ze lekker loom van.
Robin gaat hier tussen 19.30 en 20.00 uur naar bed en is s'morgens tussen 7 en 8 wakker.
Veel succes greetz lia

Link naar deze reactie
27/05/2007 @ 20:08
Anoniem

onze zoon is 6mnd, ik deed altijd al rijstebloem in de fles, heb hem nu net vannavond de laatste fles om 19.30 gegeven met flink wat rijstebloem(echt dik!) ben benieuwd of hij het gaat redden!
Link naar deze reactie
27/05/2007 @ 20:11

Hallo anoniem, mijn zoontje is net de 6 maanden gepasseerd en had ook even een periode dat hij moeilijker was met alles. Let wel, het is voor jou kindje de sprongentijd. Kijk maar op oeiikgroei.nl. Dit gaat echt over.
Mijn zoontje krijgt 's avonds om 7 uur de fles en gaat dan in dromenland tot ongeveer 's morgens half 7.
Succes.
Link naar deze reactie
27/05/2007 @ 20:36
Evy

Mijn dochtertje is bijna zeven maand. Sinds kort gaat zij rond 19.30 à 20.00 uur in bed. Een paar weken geleden was dit nog rond 21.00 à 21.30 uur, maar dan was ze 's morgens nog moe als we haar moesten wakker maken voor naar de onthaalmoeder te gaan.
Nu slaapt ze van ongeveer half acht tot ongeveer zeven uur. Dit verschilt wel al eens hoor, durft ook al eens zes uur zijn.
In de voormiddag slaapt ze dan nog minstens een uurtje, maximum 2,5. Ook in de namiddag slaapt ze nog eens een uurtje, of soms twee (hangt er vanaf hoe lang ze in de voormiddag al geslapen heeft). In de late namiddag doet ze dan nog even een hazeslaapje van ongeveer een half uurtje.

Tegenwoordig is ze echt doodmoe als we haar rond half acht in bed stoppen!
Elk kindje is natuurlijk anders...

Link naar deze reactie
28/05/2007 @ 10:06
egyptgirl76

Online Status Bekijk profiel
Dochter gaat om 19.30u naar bed.
Op weekdagen maak ik haar om 7 uur wakker om naar de opvang te brengen. Daar slaapt ze dan weer van 8.30 tot 10 en in de namiddag ook nog eens een uurtje.
In het weekend slaapt ze 's ochtends tot 8.30 à 9.30 en in de namiddag nog een 1,5 uur.
De ene dag wat meer dan de andere.

Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 21:37
Ellebel

Robbe wordt om 8 uit zijn bed gehaald
dan speelt hij en als hij nog moe is valt hij wel weer in slaap, maar ik leg hem niet weg voor een dutje

na middageten gaat hij in zijn bed en slaapt hij 2 tot 3 uurtjes

in de namiddag slaapt hij soms nog wel even, maar dan een half uur tot een uur afgewisseld met spelen

en rond 20 - 21 uur gaat hij weer zijn bedje in.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]