< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2007-Club » vocht vasthouden

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Augustus 2007-Club
vocht vasthouden
26/05/2007 @ 23:36
stampertje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht

Tot nu toe is het een zwangerschap om van te genieten. Bijna geen klachten. Alleen maar een beetje last van de rug en moe.

Maar vandaag viel me op, dat ik erg last heb van het vasthouden van vocht. Het verschil van waar mijn sok heeft gezeten ten opzichte van de rest van mijn been, is goed te zien.
Zijn er dames die weten wat je hieraan kunt doen?

Verder heb ik een uitslag op mijn been. Gewoon een rode vlek van zo'n 2 cm doorsnede op zowel de voorkant als de achterkant van mijn onderbeen, net boven mijn sok. Het jeukt niet, het zit er alleen.
Heeft dit ook te maken met het feit dat ik vocht vasthoudt of is dit gewoon toeval?

Bedankt,
stampertje

Link naar deze reactie
28/05/2007 @ 07:04

Online Status
Heb er ook wat last van, zeker met de iets warmere dagen zoals deze week. Heb zowiezo al last van gezwollen benen omdat ik een zittende job heb. Je ziet het verschil dan heel goed tussen 's morgens en 's avonds.
Niet te zout eten is een remedie, want zout houdt het vocht op en toch nog altijd veel drinken. En als ik in de zetel lig, probeer ik m'n benen altijd iets hoger te leggen, dat verlicht ook. Een fris voetbad zou ook deugd doen.
Ik ben al bang voor de zomer die nog in aantocht is. Ik loop nu al te puffen als 't een beetje te warm is dus dat belooft

Groetjes
Rientje

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 20:10
kelly

Online Status Stuur bericht
van die t.e.d. kousen zijn ook heel goed. Ken je dat? Het zijn van die lelijke kousen die je moet aandoen na een operatie. Ze zitten erg strak rond je benen waardoor je ervoor zorgt dat er geen vochtophoping komt. Ze zijn lelijk maar wel goed, en wie ziet het wanneer je een lange broek draagt?

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 20:56
yoda

Hallo

Vandaag weer bij de gyn geweest en ja moet mijn ringen uitdoen of zou ze binnenkort mogen doorknippen zegt ze.
Dus hier ook een vochtprobleem
Nu moet ik ook wel op mijn gewicht gaan letten want zit ineens aan 13kg erbij en dat is dus gene cola meer
Met de baby is alles goed en zit nu aan een 1.300 kg.
Groetjes Wendy

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 21:49
Jet

Normaal gesproken hou ik al geen enkels over bij een beetje warm weer en helaas is dat nu ook het geval... Ik slaap al met de benen iets omhoog en doe regelmatig die draaioefeningen met de enkels/voeten, maar echt veel baten doet het helaas niet. Ach we overleven het wel!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]