< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » Herkent iemand dit?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
Herkent iemand dit?
27/05/2007 @ 09:15
Chobee

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal

Zoals jullie kunnen zien ben ik al een aantal dagen overtijd... Wel ik heb al een hele week last van migraine en de laatste dagen heb ik het gevoel dat de er zijn ( echt het pijnlijke gevoel dat ik dan heb ).
Deze nacht was het zo erg dat ik ben wakker geworden van de pijn in mijn onderbuik. Ik ben naar het toilet gegaan maar weer niets... Ik was zelfs plots zo misselijk dat ik toen ik weer naar mijn bed ging een emmer naast mijn bed heb gezet...

Herkent iemand dit, de migraine of de pijn in je onderbuik???

Alvast bedankt
groetjes Xxxx

[Laatst gewijzigd door Chobee - 27/05/2007 @ 09:15] - Link naar deze reactie
27/05/2007 @ 10:28

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik heb ook steeds pijn in mijn buik al moet ik zeggen dat ik merk dat de laatste dagen de pijn weer wat minder wordt. Elke keer denk ik dat ik moet worden maar hier is nog steeds niks te zien. Ik heb afgelopen vrijdag getest en toen was het negatief. Misschien ben ik te vroeg of ik heb een hele onregelmatige cyclus.

[Laatst gewijzigd door tattoo - 27/05/2007 @ 10:30] - Link naar deze reactie
27/05/2007 @ 11:29
Chobee

Hey tatoo

Hoe lang zijn jullie al aan het proberen???
Wij zijn al van feb '06 aan het proberen...
Mijn cyclus was helemaal in het begin niet echt regelmatig maar dat is na een tijdje toch goed gekomen.
Dit is de 2de ronde met Clomid en dan zou je toch een cyclus van rond de 28 dagen verwachten dacht ik hé.

Veel succes

Xxxx

Link naar deze reactie
27/05/2007 @ 13:43
Angie

Online Status
Ik had ook pijn in mijn onderbuik enkele dagen voordat ik normaal mijnzou krijgen, maar ze kwamen niet. Toen ik 6 dagen overtijd was (dat was op woensdag) heb ik een test gedaan: negatief. Het weekend er na kreeg ik pijnlijke gespannen borsten en nog steeds buikpijn en hoofdpijn en verschrikkelijk moe, echte pms symptomen.
smaandags ben ik voor een week op bosklassen vertrokken met de school (ik ben leerkracht) en de kwaaltjes bleven.
Toen ik vrijdag (eergisteren) thuiskwam ben ik meteen een test gaan halen en deze was: POSITIEF!!
Dinsdag ga ik bloed laten nemen, spannend!

Link naar deze reactie
27/05/2007 @ 14:08
Chobee

Hey Angie

Een heel dikke proficiat!!!
Ik ben nog geen testje gaan halen omdat ik schrik heb dat het toch weer negatief gaat zijn. Heb me wel voorgenomen dat ik er volgende week ergens een ga doen maar weet nog niet wanneer... Denk zo rond de donderdag...

Veel succes
Xxxx

Link naar deze reactie
28/05/2007 @ 10:37
valentijntje

Online Status
Ha meiden. Die krampen herken ik erg goed!
Ik zal het even kort noteren:
-1ste cyclus, ong 35 dagen, erg last van ontpillen
-2de cyclus, zwanger, miskraam, heb wel erg last gehad van krampen de laatste 2 a 3 weken
-3de cyclus, 45 dagen, laatste 2 weken erg last van krampen
-4de cyclus nu, zit op 45/46 dagen en weer een week last van krampen.. telkens het gevoel dat ik ongi moet worden, ook van wakker geworden maar telkens niks. Heb nu test gedaan, neg. (dacht een HEEL lichte streep te zien, maar ben ervan overtuigd dat ik me dat verbeelde, maar na 2 uur weer op test gekeke en nu was er echt een hele dikke streep te zien, maar je mag natuurlijk die test na 10 min niet meer aflezen.. maar toch een beetje hoop, heeft iemand van jullie hier ervaring mee?)
Maar nu die krampen, ik weet ook niet wat het is. Ik denk dat het er misschien mee te maken heeft dat ik er zoveel mee bezig ben om niet ongi te worden, dat mn lichaam dt een soort van overneemt.. je hoort namelijk ook heel vaak dat meiden overtijd zijn, test doen, die is neg en plots worden ze ongi..
Nou, beetje lang verhaal geworden geloof ik..
xx

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 10:23
valentijntje

Online Status
Nou die krampen betekenden bij mij dat ik zwanger ben!! Ik hoop voor jullie hetzelfde!
xx

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 14:55
Chobee

Hey Linda

Een dikke proficiat!!!!

Bij mij was het dus weer niets en dus nu een maand rust want moet ontstekingsremmers nemen...

Als mijn pilletjes allemaal binnen zijn dan ga ik terug naar de dokter om eens te gaan horen wat er nu allemaal moet gebeuren. Ze had me gezegd dat we het nu wel wat meer zouden gaan forceren. Weet niet echt goed wat ik kan verwachten maar ik zal het dan wel horen hé.

Veel succes voor iedereen

Groetjes Xxxx

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 08:15
valentijntje

Online Status
Oei, klinkt allemaal best vervelend! Als ik het goed begrijp blijken die krampen bij jouw een ontsteking te zijn? Hoop dat het allemaal mee gaat vallen voor je!
xx

Link naar deze reactie
22/06/2007 @ 10:42
anoniempje

Hallo,

Ik heb sinds maandagavond pijn in mijn onderbuik en in mijn zij gekregen. Dacht dat deze pijn van mijn regels verder kwamen,(die ik zondag moet krijgen) maar de ganse nacht heb ik liggen woelen en niet kunnen slapen zo pijn had ik aan mijn onderbuik en in mijn zij,dinsdag de ganse dag pijn gehad, woensdag ben ik dan naar mijn huisdokter geweest en die zei dat het zwangerschap kon zijn maar ze wist het zelf niet, dus heeft ze mij naar het ziekenhuis gestuurd voor een echo, maar daar was niks op te zien, het was allemaal inorde, juist een beetje vocht meer was het niet, die pijn heb ik nog nooit gevoeld, vandaag zijn vrijdag en ik nog steeds pijn, minder pijn maar ik voel het nog. Zou ik zwanger kunnen zijn? Herkent iemand dit?

Spannend afwachten naar zondag! xje
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]