[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/05/2007 @ 13:43 Angie | Ik had ook pijn in mijn onderbuik enkele dagen voordat ik normaal mijn zou krijgen, maar ze kwamen niet. Toen ik 6 dagen overtijd was (dat was op woensdag) heb ik een test gedaan: negatief. Het weekend er na kreeg ik pijnlijke gespannen borsten en nog steeds buikpijn en hoofdpijn en verschrikkelijk moe, echte pms symptomen. smaandags ben ik voor een week op bosklassen vertrokken met de school (ik ben leerkracht) en de kwaaltjes bleven. Toen ik vrijdag (eergisteren) thuiskwam ben ik meteen een test gaan halen en deze was: POSITIEF!! Dinsdag ga ik bloed laten nemen, spannend! |
| 28/05/2007 @ 10:37 valentijntje | Ha meiden. Die krampen herken ik erg goed! Ik zal het even kort noteren: -1ste cyclus, ong 35 dagen, erg last van ontpillen -2de cyclus, zwanger, miskraam, heb wel erg last gehad van krampen de laatste 2 a 3 weken -3de cyclus, 45 dagen, laatste 2 weken erg last van krampen -4de cyclus nu, zit op 45/46 dagen en weer een week last van krampen.. telkens het gevoel dat ik ongi moet worden, ook van wakker geworden maar telkens niks. Heb nu test gedaan, neg. (dacht een HEEL lichte streep te zien, maar ben ervan overtuigd dat ik me dat verbeelde, maar na 2 uur weer op test gekeke en nu was er echt een hele dikke streep te zien, maar je mag natuurlijk die test na 10 min niet meer aflezen.. maar toch een beetje hoop, heeft iemand van jullie hier ervaring mee?) Maar nu die krampen, ik weet ook niet wat het is. Ik denk dat het er misschien mee te maken heeft dat ik er zoveel mee bezig ben om niet ongi te worden, dat mn lichaam dt een soort van overneemt.. je hoort namelijk ook heel vaak dat meiden overtijd zijn, test doen, die is neg en plots worden ze ongi.. Nou, beetje lang verhaal geworden geloof ik.. xx |
| 01/06/2007 @ 10:23 valentijntje | Nou die krampen betekenden bij mij dat ik zwanger ben!! Ik hoop voor jullie hetzelfde! xx |
| 06/06/2007 @ 08:15 valentijntje | Oei, klinkt allemaal best vervelend! Als ik het goed begrijp blijken die krampen bij jouw een ontsteking te zijn? Hoop dat het allemaal mee gaat vallen voor je! xx |
| 22/06/2007 @ 10:42 anoniempje | Hallo, Ik heb sinds maandagavond pijn in mijn onderbuik en in mijn zij gekregen. Dacht dat deze pijn van mijn regels verder kwamen,(die ik zondag moet krijgen) maar de ganse nacht heb ik liggen woelen en niet kunnen slapen zo pijn had ik aan mijn onderbuik en in mijn zij,dinsdag de ganse dag pijn gehad, woensdag ben ik dan naar mijn huisdokter geweest en die zei dat het zwangerschap kon zijn maar ze wist het zelf niet, dus heeft ze mij naar het ziekenhuis gestuurd voor een echo, maar daar was niks op te zien, het was allemaal inorde, juist een beetje vocht meer was het niet, die pijn heb ik nog nooit gevoeld, vandaag zijn vrijdag en ik nog steeds pijn, minder pijn maar ik voel het nog. Zou ik zwanger kunnen zijn? Herkent iemand dit?Spannend afwachten naar zondag! xje |
[Reageer]

Herkent iemand dit?
er zijn ( echt het pijnlijke gevoel dat ik dan heb ). 

woensdag ben ik dan naar mijn huisdokter geweest en die zei dat het zwangerschap kon zijn maar ze wist het zelf niet, dus heeft ze mij naar het ziekenhuis gestuurd voor een echo, maar daar was niks op te zien, het was allemaal inorde, juist een beetje vocht meer was het niet, die pijn heb ik nog nooit gevoeld, vandaag zijn vrijdag en ik nog steeds pijn, minder pijn maar ik voel het nog. Zou ik zwanger kunnen zijn? Herkent iemand dit?