[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/05/2007 @ 13:10 Nicole | Hallo meiden, Mijn eisprong is zeer laat in mijn 27 daagse cyclus en is op z'n vroegst op cyclusdag 18 en op z'n laatst cyclusdag 22, meestal cyclusdag 21? Wie o wie heeft hier ervaring mee en is toch zwanger geraakt zonder de MM? Deze ronde ga ik voor het eerst aan de slag met ovulatietesten. Heeft iemand een tip? Want ik drink best veel en je mag volgens de gebruiksaanwijzing 4 uur van te voren niet geplast hebben en ik werk voltijd dus wanneer kan ik dan het beste testen? Ik hoop dat er veel reacties komen zodat ik me weer wat hoopvoller voel... . Dank jullie wel alvast!gr Nicole |
| 29/05/2007 @ 22:56 Simone | Hoi, Ik had ook late eisprong namelijk pas drie of vier dagen later als normaal. Wij hebben dat uitgevonden met de ovulatietesten. Na een maand ovulatietesten gebruiken was het meteen raak.we hebben geklust de dag dat ovulatie test positief was en de dag erna. Je moet wel rekening mee houden dat het ook wat langer duurt voordat je urine voldoende hormonen bevat en duidelijk positief test. Hopelijk heb je er wat aan> Groeten Simone |
| 30/05/2007 @ 19:58 Nicole | Dank jullie wel voor jullie reacties!! Simone, ik heb daar wel wat aan en ik hoop dat het bij ons ook zo gaat en dat het raak is... ben best wel ongeduldig want dit is al onze 8e ronde gr Nicole |
[Reageer]

zeer late eisprong in cyclus en zwanger
. Dank jullie wel alvast!