< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » zeer late eisprong in cyclus en zwanger

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
zeer late eisprong in cyclus en zwanger
27/05/2007 @ 13:10
Nicole

Online Status

Hallo meiden,

Mijn eisprong is zeer laat in mijn 27 daagse cyclus en is op z'n vroegst op cyclusdag 18 en op z'n laatst cyclusdag 22, meestal cyclusdag 21? Wie o wie heeft hier ervaring mee en is toch zwanger geraakt zonder de MM?

Deze ronde ga ik voor het eerst aan de slag met ovulatietesten. Heeft iemand een tip? Want ik drink best veel en je mag volgens de gebruiksaanwijzing 4 uur van te voren niet geplast hebben en ik werk voltijd dus wanneer kan ik dan het beste testen?

Ik hoop dat er veel reacties komen zodat ik me weer wat hoopvoller voel... . Dank jullie wel alvast!

gr Nicole

[Laatst gewijzigd door Nicole - 27/05/2007 @ 13:11] - Link naar deze reactie
28/05/2007 @ 13:48

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Nicole,

Met ovulatietesten heb ik geen ervaring, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Maar denk dat een vroege of late eisprong helemaal geen probleem is om zwanger te worden hoor. Bij mij valt de eisprong meestal iets vroeger. De vorige keer hebben wij niet eens geteld wanneer de eisprong viel, of hoelang mijn cyclus was,... omdat we er niet te veel mee wilden bezig zijn. Was toen net een periode dat we allebei heel erg vermoeid waren, dus ook niet enorm veel geklust, ongeveer 1x per week, zonder te weten wanneer we het best wel of niet deden. En kijk, toch snel zwanger geraakt. Uiteindelijk wel miskraam gehad, maar volgens de gyn gewoon iets misgegaan bij de eerste celdelingen, dus lag niet aan onze genen ofzo.
Gewoon niet te veel aan denken en genieten van het oefenen ! Ben zeker dat het je snel gaat lukken ! Hou ons op de hoogte hé !

Vermoedelijke bevalling op 14/03/2008.
Al 77 weken en 6 dagen zwanger (194.98% ver), nog 37 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 22:56
Simone

Hoi,

Ik had ook late eisprong namelijk pas drie of vier dagen later als normaal. Wij hebben dat uitgevonden met de ovulatietesten. Na een maand ovulatietesten gebruiken was het meteen raak.we hebben geklust de dag dat ovulatie test positief was en de dag erna. Je moet wel rekening mee houden dat het ook wat langer duurt voordat je urine voldoende hormonen bevat en duidelijk positief test. Hopelijk heb je er wat aan>

Groeten Simone
Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 19:58
Nicole

Online Status

Dank jullie wel voor jullie reacties!!
Simone, ik heb daar wel wat aan en ik hoop dat het bij ons ook zo gaat en dat het raak is... ben best wel ongeduldig want dit is al onze 8e ronde

gr Nicole

Link naar deze reactie
10/06/2007 @ 10:17

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Nicole,

ik ben vlug zwanger geraakt en had toch zéér late eisprongen. Zo rond dag 28 van een cyclus. Jawel, ik had cyclussen van 40 dagen en meer. Maar de kans om zwanger te raken is even groot hoor. Ik probeerde ook ovulatietesten, maar daar heb ik geen goede ervaringen bij omdat ik soms wel een licht streepje zag, terwijl er geen ovulatie op komst was. Ik zou gewoon lekker blijven klussen of desnoods temperaturen, dat is betrouwbaarder.

groetjes,

Lola xx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]