Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/07/2007 @ 12:49 Ukkie2 | ze zeggen toch ook wel dat je je kindje aan het einde van de zwangerschap minder voelt? misschien dat zo iemand al lang heeft gebeld als ze het kindje niet meer voelt, en dan bovenstaande tegen haar gezegd is?? rare reacties hoor van die zwangere dames! ik ben ook zwanger, en heb ook een miskraam gehad, maar ga er niet vanuit dat als er iets niet klopt in een verhaal, het gelijk verzonnen is!! als je het vermoeden hebt dat het niet waar is, lees dan niet meer mee, maar zeg er niets van! waarschijnlijk zit er zelf iets ziekelijks in je hoofd (kan het niet anders zeggen), en kwets je iemand die het al heel erg moeilijk heeft! gr ukkie2 |
| 31/07/2007 @ 20:05 Olivia | nou ik moest toch ff wel wat kwijt ik vind het ronduit heel erg dat er zo gereageert word op deze topic van deze vrouw, is toch erg als je kindje overleden is en er nu mensen hier beetje gaan twijfelen aan het verhaal als je dit niet mee gemaakt heb dan kan je niet zomaar oordelen denk voortaan na voor je mensen kan kwetsen ![]() |
| 31/07/2007 @ 20:28 Sas | wie weet heb je(jullie) de schrijfster teveel gekwest!!!! schandalig vindt ik het,jullie moesten je schamen!! en al zou het verzonnen zijn dan moet je er nog met respect mee omgaan!!! sas ![]() |
| 01/08/2007 @ 01:01 Frederike | Nou ja zeg! Ik zit met stijgende verbazing dit topic te lezen! Het spijt me wel hoor mensen, maar get a life! Hier wordt zomaar gespeculeerd over dat iemand zou liegen over een doodgeboren kindje!!! Aandacht vragen? Het meiske heeft precies twee berichtjes geschreven in twee maanden tijd. Wat een vreselijk harde en gefrustreerde reactie van sommigen onder jullie, zeg! Het zou je maar overkomen, je kindje dat in je buik overlijdt op 32 weken! En dan worden er berekeningen gemaakt of een nieuwe zwangerschap al dan niet zou kloppen! Ooit gehoord dat er misschien eerder een eisprong was of dat de desbetreffende persoon nog niet goed met banners om kan gaan??? Ik noem maar een dwarsstraat! Echt diep triest! Ik wil tegen Aichat zeggen: van harte met je zwangerschap en sterkte met het verlies van je andere kindje! En gewoon negeren wat er hier allemaal gezegd wordt! Frederike |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

misval op 32 weken.

.