< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » misval op 32 weken.

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
misval op 32 weken.
29/07/2007 @ 17:44
milo

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
wow wat een reacties allemaal

ik weet natuurlijk niet of dit verzonnen al dan niet volledig waar is maar ik denk dat we toch eventjes heel voorzichtig moeten zijn met zomaar aan te nemen dat dit verzonnen is. Voor hetzelfde geld is het waar en kwets je deze vrouw nog een heel pak meer. Ze zal zeker niet de eerste zijn die vroeg wist dat ze zwanger was hoor!
Ik kreeg ook geen wekelijkse controle op 32 weken. Dat was - zoals eerder al vermeld - enkel de laatste maand.
Mijn collega zijn kindje was dood in de baarmoeder op 38 weken. Ze had de baby al eventjes niet meer gevoeld en zijn dan op controle gegaan om het na te kijken. Zij kregen ook gewoon te horen dat het kindje dood was.
Het kan zijn dat mevrouw in kwestie zowiezo al een controle had vaststaan en dat ze gewacht heeft. Het kan dus perfect zijn zoals ze zegt.
Ik heb ook een aantal keer een dag of zo mijn dochter niet gevoeld (ook tegen het laatste aan) Het kan zijn dat het kindje rustig is en dat je het niet voelt. Dit is zeker niet bij iedereen elke dag verschillende keren!

Hoe dan ook, proficiat met je zwangerschap en veel sterkte met het verwerken van je verlies.

Ellenvt, ik krijg geen mail van nieuwe reacties. Dit is gewoon hoe dat je het instelt.

Ik vind het echt rot dat er zo gereageerd wordt.

Link naar deze reactie
29/07/2007 @ 21:49

hallo

Ik hoorde vandaag bij vrienden van ons dat z'n nicht haar kindje verloos aan 38weken zwanger ik sou niet durven zeggen dat het verzonnen is hoor met die woorden moet je goed opletten.

@Ellenvt,van mij is dat niet in gestelt hoor als er iemand op mijn vraag gereageert heeft.

groetjes

Link naar deze reactie
30/07/2007 @ 12:49
Ukkie2

Online Status
ze zeggen toch ook wel dat je je kindje aan het einde van de zwangerschap minder voelt? misschien dat zo iemand al lang heeft gebeld als ze het kindje niet meer voelt, en dan bovenstaande tegen haar gezegd is??

rare reacties hoor van die zwangere dames!

ik ben ook zwanger, en heb ook een miskraam gehad, maar ga er niet vanuit dat als er iets niet klopt in een verhaal, het gelijk verzonnen is!!

als je het vermoeden hebt dat het niet waar is, lees dan niet meer mee, maar zeg er niets van! waarschijnlijk zit er zelf iets ziekelijks in je hoofd (kan het niet anders zeggen), en kwets je iemand die het al heel erg moeilijk heeft!

gr ukkie2
Link naar deze reactie
30/07/2007 @ 14:38
ikke

Online Status Bekijk profiel
ik wil hier eventjes op reageren van mijn eerste keer dat ik zwanger was wist ik dit al na 2 dagen het is echter misgelopen.Hoe komt het dat ik dit al zo vroeg wist mijn hart deed heel raar en ben langs spoed geweest omdat ik dacht dat ik het aan mijn hart ging krijgen en wat bleek ik was gewoon zwanger .Dit is spijtig genoeg misgelopen.Van mijn tweede zwangerschap wist ik ook al na 14 dagen dat ik zwanger was omdat mijn hart opnieuw op volle toeren ging ik heb het nieuws dat ik zwanger was van mijn cardioloog mogen horen.Ik moest toen 10 dagen nadien normaal mijn regels krijgen wat niet gebeurd is maar na 8 maanden en 3 weken een gezonde jongen op de wereld gezet heb.Ik ben nu iemand die weet dat ze zwanger is voordat ze haar maandstonden moest krijgen.Van deze zwangerschap wist ik het normaal omdat ik mijn regels niet door kreeg.

Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 20:05
Olivia

nou ik moest toch ff wel wat kwijt ik vind het ronduit heel erg dat er zo gereageert word op deze topic van deze vrouw, is toch erg als je kindje overleden is en er nu mensen hier beetje gaan twijfelen aan het verhaal als je dit niet mee gemaakt heb dan kan je niet zomaar oordelen

denk voortaan na voor je mensen kan kwetsen

Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 20:23
Susie

Wat ik eigenlijk aparter vind is dat de schrijfster hier gevraagd wordt of ze nep is of niet en het enige wat ze antwoord is dat ze zo blij is???

Als je een kindje hebt verloren dan lijkt het me dat je al deze mensen toch wel even vertelt dat het echt waar is???

Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 20:28
Sas

wie weet heb je(jullie) de schrijfster teveel gekwest!!!!
schandalig vindt ik het,jullie moesten je schamen!!
en al zou het verzonnen zijn dan moet je er nog met respect mee omgaan!!!
sas
Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 20:36

hey,

ja , ben het volledig eens met sas.
Wat kunnen sommigen toch snel oordelen op dit forum.

Ook al zou het verhaal verzonnen zijn, so what?Misschien komen haar ware problemen wel naar boven eens ze jullie vertrouwen heeft.

Het klopt misschien niet helemaal, maar toch moeten we haar het voordeel van de twijfel geven vind ik.

Ik geloof liever iemand die een verhaal verzint, dan iemand niet te geloven als het wel de waarheid is.
Jullie moesten je schamen

Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 21:08
marjoontje

hoi hoi.

ik wil heel even zeggen dat ik mijn placenta aan de voorkant had liggen en helemaal onder in,en ik voelde daar door mijn kindje zelden,mijn man heeft het heel de zwangerschap maar 3 keer kunnen voelen,als mijn kindje dat overleden zou zijn,denk ik dat ik het ook niet meteen door had gehad.

maar wat ik ook even wil zeggen wat niet helemaal klopt is dat,

op 27/05/2007 gaf de banner van el boussatati aichat aan dat ze 3week en 3dagen zwanger was.

en nou geeft el boussatati aichat aan op 29/07/2007
dat ze 8week zwanger is.

als ik dan tel van 27-5 tot 29-7 kom ik uit op 9week.

dus moet je bij die 9week nog eens 3week op tellen want ze was al 3 week en 3dagen zwanger.

dus 3week zwanger plus die 9week kom ik uit op 12week en 3dagen.

dus klopt er iets niet helemaal met wat ze zegt,dus als ik het moet geloven wat ze allemaal zegt ik denk het niet.

groetjes marion,

[Laatst gewijzigd door marjoontje - 31/07/2007 @ 21:09] - Link naar deze reactie
01/08/2007 @ 01:01
Frederike

Nou ja zeg! Ik zit met stijgende verbazing dit topic te lezen! Het spijt me wel hoor mensen, maar get a life! Hier wordt zomaar gespeculeerd over dat iemand zou liegen over een doodgeboren kindje!!! Aandacht vragen? Het meiske heeft precies twee berichtjes geschreven in twee maanden tijd. Wat een vreselijk harde en gefrustreerde reactie van sommigen onder jullie, zeg! Het zou je maar overkomen, je kindje dat in je buik overlijdt op 32 weken! En dan worden er berekeningen gemaakt of een nieuwe zwangerschap al dan niet zou kloppen! Ooit gehoord dat er misschien eerder een eisprong was of dat de desbetreffende persoon nog niet goed met banners om kan gaan??? Ik noem maar een dwarsstraat! Echt diep triest!

Ik wil tegen Aichat zeggen: van harte met je zwangerschap en sterkte met het verlies van je andere kindje! En gewoon negeren wat er hier allemaal gezegd wordt!

Frederike
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]