[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/05/2007 @ 15:07 Kim | hoi Ik hoop dat jullie wat tips voor mij hebben. mijn zoontje van 8 maanden is verkouden en hoest best wel veel, ik geef hem al een neusspray en hoestdrank. hij is heel erg huilerig en is te koppig om in slaap te vallen. ik heb ook al een ui naast zijn bedje staan,misschien dat dat helpt? wie kan me helpen aan wat andere tips? of wie zijn kindje is ook verkouden en hoest ook, wat doen jullie? |
| 29/05/2007 @ 09:32 Peg | Hallo, Mijn meisje van 8 maanden is ook erg verkouden. Ik geef bij een verkoudheid steeds het volgende : Eerst Kamilosan Ocean Spray (homeopatisch spoelmiddel)- onbeperkt gebruik Nadien Nesivine Baby (ontzwelt het neusje vanbinnen) - 2dr/neusgat 3x/dag Nadien Soframycine (werkt genezend) - 2 dr/neusgat 3x/dag Soframycine wel enkel geven wanneer er groen/gele snottebelletjes zijn. Indien niet, is deze medikatie niet nodig. Dan enkel Kamilosan en Nesivine baby geven. Dit helpt wel heel goed. Tegen de hoest schrijft mijn pediater mij Muco Rhinatiol voor. (weet niet juist hoe dit geschreven wordt, sorry !) Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb, succes ! Groetjes, Peg |
| 08/06/2007 @ 09:00 juffie | Hoi, Mijn zoontje heeft dit al 2 x gehad en het duurde weken. Maar troost u, het gaat over. Het was voor ons een heel lastige periode, want je kunt ook niet slapen door de hoest. Ik stopte savonds een eucaliptus tapje en nessivine neus. Kamer goed vochtig maken (ik liet bad lopen en dan damp naar zijn kamertje). Hoestsiroop wil mijn pediater niet voorschrijven, ze zijn te jong daarvoor, maar bij de apotheek hebben ze me een homeopatisch middel gegeven. Ik zou dit wel niet te vaak gebruiken. Geduld hebben is de boodschap denk ik. (mijn schoonzus is ook zeer tevreden over kloppingen door een kine, maar da's dan vooral bij hoest met slijmpjes) |
| 08/06/2007 @ 11:37 mirena | voor de neus ook zoals hierboven Physiomer (fysiologisch spoelwater) en nesivine baby bij geel-groen Flumycil. Als hij slijm heeft geeft de KA mij altijd Bisolvon 0,2% daar geef ik hem 3x/dag 15 druppeltjes van. Dat helpt het slijm op te lossen waardoor ze ook stoppen met hoesten. Succes ermee en anders eens naar de KA gaan. |
[Reageer]

zoontje hoest heel erg!

. Dus 3 verschillende medicijnen erbij. De koorts bleef aanslepen en zijn we gisteren trug naar de huisarts geweest en die stelde vast dat het ook de sinussen was dus weer 2 medicijnen erbij
nu is het de eerste dag dat ze koortsvrij is geweest maar we moeten morgen alweer naar de dokter want ze staat vol van de uitslag pffffffffff we zullen weer zien wat het zal brengen he