[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/05/2007 @ 16:07 annelien | Hey iedereen, Ik ben 25 jaar en sinds februari gestopt met de pil. Nu zit ik met een klein probleempje. Wij trouwen 23/06/07 en juist op 22/06/07 zou ik mijn eerste NOD hebben. Dit wil dus zeggen dat wanneer tijdens mijn volgende ronde niet zwanger ben dat ik op onze huwelijksdag de zou hebben tot mijn grote ergernis en slechte humeur.Een oplossing zou zijn dat ik voor een maand terug met de pil zou beginnen, maar dat is tegen mijn gevoel in want wij zouden echt graag zwanger willen worden. Hebben jullie advies, zijn er nog forumlezers met hetzelfde dilemma of die hetzelfde hebben meegemaakt? groetjes |
| 27/05/2007 @ 19:07 Nes | Hoi, dat was mijn dilemma ook. Zijn ook in feb gestopt met de pil en eerste maand condoom gebruikt. Wij trouwen op 14 juli en was ook al alles aan het uitdokteren wat ik zou doen als ik dan juist men regels zou hebben. Maar ja, de eerste ronde echt proberen en ik moest me geen zorgen meer maken, want het was prijs... Ik had ook gedacht als ik dan men regels zou hebben, de maand ervoor terug met pil te starten, maar uiteindelijk had ik besloten om dat niet te doen. Ik wou men lichaam niet voor de gek houden... Maar natuurlijk moet je kijken of dat idd praktisch is met je kleed hé... Bij mij zou dat geen probleem geweest zijn Veel succes! |
| 07/07/2007 @ 10:48 Annelien | Hey iedereen, Bedankt voor jullie reacties. Onze huwelijksdag is fantastisch verlopen en ik heb mijn pil niet genomen. Na veel alle voor en tegen argumenten goed te hebben overwogen. Tot mijn verbazing zijn mijn er die dag niet doorgekomen en ook de dagen er na niet. Maandag 25/06/07 een test gedaan en die was positief. Nu juist terug van huwelijksreis en dringend een afspraak maken bij gynecologe. Nu is het aftellen naar 29/02/08, de dag waarop onze ukkepuk uitgerekend is. Groetjes, Annelien |
[Reageer]

Trouwen & zwanger worden
zou hebben tot mijn grote ergernis en slechte humeur.