[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/05/2007 @ 16:11 Anoniem | hallo, ik kwam zo eens een kijkje nemen op deze site en tot mijn verbazing bestaan ze nog!!! hele groote gezinnen met wel 7 kids lees ik hier! geweldig!!! ik ben mama van 2 kindertjes, dochtertje van 2/5 jr en zoontje van een half jaar. nu mijn vraag puur uit nieuwschierigheid!! hoe doen jullie dat??? ik schaam me diep , ik ben vaak zo moe en vind het best zwaar 2 kindertjes! maar als ik jullie hoor denk ik, waar heb ik het over? volgens mij moet je heel de dag super druk zijn en er altijd wel een paar aan het spoken savonds? vertel vertel!!! |
| 28/05/2007 @ 12:19 ilse | hahaha vind da wel komisch, en is een vraag da'k ook wel vaak krijg, hoe doede gij da? ik ben alleen, heb vijf kinderen en ga halftijds werken. wel gewoon je doet da gewoon, ik sta daar nie bij stil.. maar hier is niet altijd alles opgeruimd .. en ik laat ook ne keer iet staan voor wat het is.. en mensen die daar dan niet mee kunnen leven die blijven maar buiten. hier in huis wordt er geleefd en dat mag je zien vind ik. en eens m'n jongste in bed ligt, rond acht uur, doe ik ook niks meer.. dan is het voor mij ook een rustmoment.. ![]() gewoon 't is fun met zoveel kids... |
| 28/05/2007 @ 14:21 Anoniem | nou inderdaa denk dat wij mensen met 1 of 2 kinderen teveel eromeen willen! ik geniet eenorm van mijn kindertjes en werk een paar uurtjes per week als mijn man thuis is. we hebben geen groot huis, 3 slaapkamers, allemaal bezet dus en een woon kamer van 7m bij 5m. hebben jullie een groot huis? in belgie zie je volgens mij best groote huizen b.v. en finaceel lijkt me veel kindertjes ook best pittig! die van mij zijn nu zo klein en heb ze de hele dag om me heen, de kleinse is een slechte slaper en moet er vaak snachts uit dus dat werkt ook tegen, mijn dochter is heel bijdehand ,en kan zich ook niet goed vermaken. ik mag niet zeuren als ik dat zo lees van jullie. ik heb altijd wel minimaal 3 kinedern gewil maar zoals het er nu bij staat gaan we dat niet doen, hahaha eerst maar even dit stabiel krijgen. vind wel heel leuk om jullie verhalen hier te lezen, dat geeft me op een of andere manier kracht! ![]() |
| 31/05/2007 @ 13:16 ilse | een groot huis? nee dat kan ik op m'n eentje niet betalen, hier in de buurt toch niet... ik heb een huis met drie slaapkamers. m'n dochter ligt op een kamer apart m'n drie jongens slapen op een kamer en de jongste slaapt bij mij op de kamer. de kleerkasten staan in de kamers behalve bij de jongens staat er twee op de overloop, maar daar is plek genoeg. de living is wel groot genoeg, en de tuin ook. met dat we alleen maar slapen in de kamers vond ik dat dan minder erg.. en ze studeren hier wel beneden.. dat gaat op het moment nog. ze hebben wel een kelder waar hun tv staat met de playstation.. dus als ze het boven ffkes beu zijn of een rustig moment willen vertrekken ze daar henne vooral m'n pubers dan![]() |
| 02/06/2007 @ 08:54 natje ![]() | ilse??? zede gij de ilse da ik ken?????? ![]() |
| 03/06/2007 @ 21:52 ilse | ma bij ja ![]() |
| 04/06/2007 @ 12:46 orphe | Hallo allemaal, wat leuk om te zien dat er toch nog meer mensen zijn met veel kindjes. Ik weet sinds vanmorgen dat ik zwanger ben van de vierde. Hier is lang over gepiekerd geweest (vooral uit schrik voor de reacties van familie), maar uiteindelijk is het ons leven, hè. En wij zijn ervoor gegaan en na de eerste volle cyclus na het stoppen met de pil al meteen prijs ![]() Het geeft wel een raar gevoel nu. Kan nog niet echt geloven dat het weer zover is. Onze andere kinderen zijn dan ook al wat ouder. De jongste is net vier geworden. En dan nu binnen een maand of acht weer in de pampers. Oooh, ik zweef helemaal als ik er aan denk ![]() Nou, ik ga effe op zoek naar het februari 2008 forum. Groetjes |
| 04/06/2007 @ 15:12 natje ![]() | alle ook de weg naar hiere gevonden! ![]() |
| 06/06/2007 @ 12:48 jessica van den berg | ja hier is het ook een drukke boel maar wel ontzettend gezellie en leuk ik heb dan 3 jongens in de leeftijden van 8 7 5 en 1 dochter van bijna 3 jaar en januari komt er nog een baby bij ik hou erg van kids maar na deze is het over en uit dan wil ik niet meer maar bij 1 kindje moet je wennen en dan een volgend kindje het gaat vanzelf en op den duur zijn ze ook zelfstandiger en kunnen ze zelf dingen doen en nu is de oudste straks 9 als de baby er is en kan ook de baby wel flesje geven enz als ik even wat aan het doen ben hij is nu al zo aan het helpen en ze vinden het wel allemaal leuk dat er een baby bijkomt maat buitenstaanders voel je dat je nagereken word als ik met de kids buiten loop en me groeiende buik maar ik heb zoiets van kijk maar ik voel me er goed bij |
| 23/08/2007 @ 14:17 Sandra | hallo ik ben een mama van 5. Er is een zesde onderweg en ik ben helemaal niet mistevreden. Het is natuurlijk niet altijd gemakkellijk maar in mijn geval is het een bewuste keuze. Ik zou ze voor geen goud kunnen missen. Ik zeg altijd een dag met een keer. ![]() ![]() |
23/08/2007 @ 16:31 ![]() | Familie weet ondertussen ook al van ons zesde kindje in spe goede reactie is natuurlijk altijd leuker zo groeten |
[Reageer]

heb een vraag aan mamas met veel kiddies

bij ons komt het plezier van de kinderen op de eerste plaats...uiteraard zijn er grenzen..als ze een pudding eten en ik vind later dat potje op de grond terug
of ik vraag om zich uit te kleden en even later liggen alle kleren verspreid door de living en zitten er een aantal blote kinderen tv te kijken..
en gewoon moet genieten van die wondere kinderwereld

.Ik heb ondertussen geleerd om te blijven glimlachen en duidelijk te maken dat het ons leven is en dat deze kinderen later zullen opdraaien voor hun pensioen