[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/05/2007 @ 17:07 | Dag, Mijn zoontje van 10 weken oud wordt overdag na zijn slaapje (die soms lang zijn, soms kort zijn) altijd huilend wakker. Hij slaapt verder prima, slipe met 3 weken al door. Dit doet hij nog en als hij's ochtends wakker wordt is dat heel rustig en relaxed. Alleen overdag niet, dan is het standaard huilend wakker worden, ongeacht of het een lang of kort tukje was. Hij boert goed na elke fles, heeft weinig last van krampjes.Hoe kan hij dan zo huilend wakker worden? Pijn? Vreemd wakker worden? Dromen (KAN dat uberhaupt met 10 weken al?). Wie weet een oplossing? Groetjes, Maud |
| 27/05/2007 @ 17:33 | hallo, mijn dochtertje wordt ook altijd huilend wakker, echt altijd. Ik vraag me ook gans de tijd af of dit normaal is? ik dacht van wel, want mijn zoontje kwam de eerste maanden ook altijd huilend wakker, en hij sliep ook heel goed. Mijn dochtertje trouwens ook. En het is pas als ik haar uithaal dat ze dan ook echt wakker wordt. Tussen haar slaapjes door, kan ze ook soms huilen, maar ze wordt niet wakker. Dus Maud, ik vraag me net hetzelfde af als jij, en je bent dus niet alleen. Bij mij is het 's morgens ook zo hoor, alleen slaapt mijn dochtertje nog niet door, dus ze wordt na elk slaapje huilend wakker. Hoe worden andere kindjes (jonger dan 4 maand) wakker? |
| 27/05/2007 @ 20:05 Anoniem | dit doen heel veel babys, die van mij dus ook. eigenlijks worden ze iets wakker maar zijn gewoon niet helemaal uitgeslapen! het beste is of de speen er weer in of even laten huilen vaak vallen ze zo weer in slaap. heeft te maken met je eerste en 2de slaap ofzo, de eerste is licht en dan kan je zomaar wakker worden tussendoor en dan ga je in de diepe slaap. |
| 27/05/2007 @ 20:11 Desiree | Dat is niet meer of minder dan ons roepen ze kunnen nog niet in taal roepen, dus huilen ze van kom me halen. Logisch toch? Mijne kinderen worden altijd huilend wakker en pak je ze is alles weer pret. Desiree |
27/05/2007 @ 21:08 ![]() | Heeft dante ook maar is dan van de honger en dromen doet hij wel hoor zei men kinderarts. 9 weken is Dante. |
[Reageer]

Overdag huilend wakker worden