[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/05/2007 @ 18:56 Nes | Goh, meid als ik jou was zou ik toch maar meteen contact opnemen met de gyn of HA van wacht. je kan beter het zekere voor het onzekere nemen. Ik heb vandaag ook naar gyn van wacht geweest voor wat bloedverlies bij het plassen. Ze heeft echo genomen en ook hebben we het hartje horen kloppen. Bij mij zal het wrs een blaasontsteking ofzo zijn... Maar met te bellen en eens te vragen ben je niets verloren hé en een ongeruste mama is ook helemaal ni goe hé... Ik |
| 29/05/2007 @ 07:38 leenemie ![]() | zoals jullie zien op de banners: gisteren miskraam gehad ![]() We nemen tijd om dit verwerken en een plaats te geven, nadien gaan we er weer voor! ![]() |
| 30/05/2007 @ 22:34 ellenvt ![]() | Hallo leenemy Veel sterkte , ik vind dit enorm erg voor jullie. groetjes Ellen |
| 03/07/2007 @ 21:20 | hey, aan het koppelke die een miskraam moet verwerken, veel sterkte!!! Ikzelf ben vandaag moeten stoppen met werken, daar ik op zeven weken bloedverlies begon te krijgen. gynecoloog opgebeld en het is nu eventjes afwachten! Hopelijk gaat het over, en gaat de bezorgdheid weer over! |
| 31/07/2007 @ 17:49 | Hoi iedereen, Ik laat even weten dat ik sinds vrijdag weet dat ik zwanger ben. Eerst 3 testen thuis gedaan, want ik kon het maar niet geloven dat het eindelijk zo ver was na 2 jaar en 2 maanden proberen. Vrijdagavond naar de dokter geweest en die zei ook dat ik zwanger ben, mijn hormonen in mijn bloed was 300 niet heel hoog. Zaterdag tijdens de middag had ik nogal last van buikpijn, zaols menstuatiepijn. Ik heb het opgezocht op internet en dat kan bandenpijn zijn, dus paniek voor niks;maar in de namiddag rond 3u begon ik bruin bloedverlies op te merken, ook enkel bij het afvegen en niet druipend. Dat was wel paniek, ik kon mijn dokter of gyneacoloog niet bereiken, maar plots dacht mijn ventje aan mijn nichtje die voor voedvrouw leert en zij zei dat het innestelingsbloed kon zijn of wel een dreigende miskraam. Groot paniek, op zondag ben ik naar de huisarts van wacht geweest, die zei niet veel hij kon niks voor me doen. Op maandag had ik het geluk dat mijn gyneacoloog vrije raadplegingen had en wij er naartoe. Zij heeft een echo genomen daar kon ze heel klein een vruchtzakje zien en ze zag ook dat de slijmwand heel dik was dus dat was goed, meer kon ze nog niet zien want ik was pas begin week 5. Zeheeft wel bloed genomen en mij hormonen waren al gestegen naar 800, dus dat was heel goed. Nu zijn we dinsdag en nog altijd heb ik bruin bloedverlies bij het afvegen, soms wat heviger naar donker rood bloed, maar nog altijd niet druipend. Soms heb ik ook nog wat hele licht pijn in mijn buik. Nu normaal gezien zou alles dus oké moeten zijn volgens de dokters, maar toch blijf ik ongerust. Want bloedverlies tijdens je zwangerschap is toch maar raar hoor! Aan allen die hier mee te kapen hebben veel succes en hou de moed vol het is het enige wat we kunnen doen en wordt je altijd maar ongerustiger bel je arts dan want daar zijn ze tenslotte voor. Ik bel zo ie zo vrijdag terug als ik hier nog last van heb en misschien wel vroeger. daaaaaaaaaaaaaag |
| 02/08/2007 @ 12:40 | Ik heb ook een paar dagen bruin bloedverlies gehad en ik was ook heeeel ongerust. Ik ben naar de gyneacoloog geweest en die zei me dat het innestelingsbloed kon zijn. Ze heeft een inwendige echo genomen en daarop was nog niet veel te zien, omdat ik pas in begin week 5 zat. Je kon wel al heel klein een vruchtzakje zien en de slijmvlieswand was mooi dik, dus alles oké normaal gezien voor de zekerheid heeft ze ook bloed afgenomen en de hormonen in mijn bloed waren goed gestegen. Toen ik een bloedtest deed om te weten of ik zwanger was waren mijn hormonen 300 dat was op vrijdag en op maandag waren mijn hormonen gestegen naar 800. Dus dit was heel goed zei de gyneacoloog. Maar toch was ik niet gerust gesteld door dat ik nog altijd dat bloedverlies had, het was bruin verlies en dit enkel te zien als ik mijn vagina afveegde, soms meer soms weer minder. Vandaag ben ik er van verlost, wat een opluchting...ik heb er 5 dagen meegelopen; evenlang zoals wanneer ik mijn maandstonden heb. Ik weet het is niet fijn om bloed te zien gelijk welk kleur het heeft of hoeveel je verliest, maar dit wil niet zeggen dat je een miskraam zal hebben ofzo... maar meld dit wel altijd aan je gyneacoloog, vanaf het moment dat je er last van krijgt! Veel succes aan allen die hier last van heeft |
| 25/03/2008 @ 13:12 Veerle | hoi iedereen;ik ben veerle en 8weken zwanger super blij dus !!! tot ik gisteren bloedverlies had heeel erg zelfs !!helder rood bloed. ik ben direct naar het ziekenhuis gereden bij de gynecoloog van wacht en naar het schijnt is alles normaal ? toch maak ik mij super ongerust !!!! vandaag heb ik bruin bloedverlies en minder ,maar ik moet straks weer op controle . weet iemand raad aub? dat ik mss een beetje geruster word!!! groetjes veerle ![]() ![]() ![]() |
| 15/05/2008 @ 15:43 | bloedverlies Ik heb sinds gisteravond bruin bloedverlies en dat werd vandaag wat roder. Ik ben morgen 10 weken zwanger en heb al eens eerder een miskraam gehad. Hierdoor denk je gelijk weer het ergste, vooral als je alle forums naleest over dit onderwerp. Ik kon vandaag gelijk bij de vk terecht voor een eerste echo. Helemaal niets aan het handje. Baby was precies op lengte en lag lekker te bewegen. Als je het niet vertrouwt bel dan gewoon de vk, en laat je niet gek maken. succes allemaal |
| 11/06/2008 @ 13:59 | bruin-bloedverlies hoi allemaal, ik zit nu echt in een moeilijke en zware periode. mijn eerste zwangerschap is helaas met 7 weken geeindigd op een miskraam. ik ben nu weer zwanger. 8 weken en 2 dagen om precies te zijn. gisteren had ik mijn eerste afspraak bij de gyn, toen ik urine moest inleveren kwam er bloed uit. dat was natuurlijk even schrikken. toen ik werd opgeroepen heeft ze snel een echo gemaakt om te kijken hoe het met de baby is. het hartje klopte gewoon en het zat op de goede plek. alleen het bloed is een grote vraagteken. de gyn zei dat het dit keer misschien weer een miskraam zal zijn. ik heb gisteren nog een beetje bloed gehad en daarna niks meer. vandaag heb ik last van bruin bloedverlies. wie heeft hier ook ervaring mee gehad of wie weet hier meer van??? ik ben zo zenuwachig en bang!!! |
| 11/06/2008 @ 20:59 Ellen ![]() | Oei, ik zie net dat je gisteren bij de gyn bent geweest. Bruin verlies is oud bloed, meestal is dat niet zo erg (kan vaak nog innestelingsbloed zijn dat nu pas afkomt) |
| 20/06/2008 @ 09:25 | Hallo iedereen!! Ik weet nog niet eens of ik echt zwanger ben, maar zo voelt het wel. Ben misselijk, mijn buik is gezwollen en sinds gisteren heb ik bloedverlies. In eerste instantie was ik teleurgesteld, want ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Maar later bedacht ik me dat het nog helemaal geen ongesteldheid kan zijn. Toen realiseerde ik me dat ik met de zwangerschap van onze 1e ook een bloeding heb gehad.Dit was alleen wat later volgens mij. ( Is 10 jaar geleden dus ik weet het niet meer zo goed) Alleen heb ik nu ook erge krampen en ik kan me niet meer heugen, dat ik toen ook zo last had van krampen. Ik weet nog wel dat ik toen echt een week last heb gehad van bloeden. Er werd toen nog en inwendige echo gemaakt. Gelukkig was toen alles goed. Maar aangezien ik nog niet eens zeker weet of ik zwanger ben, kan ik waarschijnlijk niks anders doen dan afwachten. En geduld hebben is niet helemaal mijn ding,hihi. Maar nu is mijn vraag, is er iemand die ook behoorlijke krampen heeft gehad tijdens het bloeden?? Heb de krampen sinds gisteren. Heb trouwens geen bloedverlies gehad met de zwangerschap van onze 2e. Weet iemand waarom je het de ene keer wel hebt en de andere keer niet?? Ben er de hele dag mee bezig. Groet, Linda |
| 26/10/2008 @ 20:33 | vragen hallo ik ben een meisje van 19 heb al een keer een miskraam gekregen maar had toen mijn regels niet meer doorgekregen nu zou het kunnen dat ik ongeveer 3 maand zwanger ben maar het is zo ik heb elke maand een bloeding maar deze is korter dan mijn regels en elke keer later... ik heb dit met mijn moeder besproken omdat mijn buik en borsten groter worden zou er een kans zijn dat ik zwanger ben ??... dit zou wel een probleem vormen omdat mijn moeder ook net zwanger is en ik een full time job heb en mijn man 's nachts full time werkt :s wat kan ik hieraan doen ???... xxx sarah |
| 26/10/2008 @ 21:45 Mammie-D ![]() | euhm.. sarah... een zwangerschapstestje doen, dan heb je 100% zekerheid!! |
[Reageer]

bloedverlies begin zwangerschap