Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/10/2007 @ 16:02 | Beste Musje et surfgenoten, Ik denk dat ik de gevoeligste et goedkoopste test heb gevonden bij DI (België). Een doosje BABY TEST URGENT&CONTROL De bijsluiter vermeldt 2 dagen voortijdig gebruiken. Ik heb de eerste 6 dagen voortijdig gebruikt en de was licht positief. De tweede test 2 dagen voortijdig was duidelijk positief. Intussen al bevestigd door de arts ! Ik ben het noorden kwijt. WAOW. ONGELOOFLIJK. Ik wens het jullie allemall toe. Diane |
| 19/11/2007 @ 14:24 Ante | Hey Oef!!! Wat ben ik blij dit hier te lezen!! Gisteren predictor gebruikt, en negatief getest. Op jullie lijstje staat vanaf 4 dagen na nod, dan kan het idd nog wel nipt geweest zijn! Ooh, dit maakt me blij!! De kans dat ik zwanger ben zit er dus nog steeds in!! Heb wat een onregelmatige cyclus (27, 28 en 29 dagen), nu in mijn 4e ronde weet ik het dus nog niet (ondertussen toch al 33 dagen) Woensdag doe ik terug een testje!! (ik was vooral heel erg teleurgesteld omdat op de bijsluiter staat dat je kan testen vanaf 1 dag overtijd!!) Ante |
| 20/11/2007 @ 09:00 Ante | Hey Gisteren naar Di geweest, heb test Life gekocht. Morgen testen!! Ante |
| 20/11/2008 @ 14:32 | matcare 10ml/U Ik heb op 7de en 6de dag voor NOD (valt het op dat ik ongeduldig ben) getest met de ultragevoelige matcare 10ml/U maar niets te zien. Of dat juist is weet ik binnen 5 dagen...ik hoop alvast dat hij niet werkt ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Overzicht zwangerschapstesten