[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/05/2007 @ 09:07 effe zo... | Hey Tracy... Ik snap wat je bedoeld.... Dat je al lang geen maandstonden hebt gehad is vrij normaal als je serieus met ondergewicht kampt, je maakt namelijk geen eisprong, dus zwanger worden zal ook niet direct lukken. Best is dat je eerst een onderzoek laat doen bij de arts. Jezelf eerst "op punt" zetten (snap je me een beetje). Echt waar, tis zo belangrijk dat je als zwangere vrouw een gezond lichaam hebt, met enkele reserves voor de baby.... Ik weet waarover ik het heb en tis inderdaad niet gemakkelijk om zomaar een paar kilo aan te komen. Uiteindelijk ben ik wel moeder geworden 2 jaar geleden, het nadeel is... ik weeg nu nog minder dan voor ik zwanger werd en tevergeefs probeer ik te verdikken... sterkte meid... |
| 28/05/2007 @ 10:32 Lien | Ik heb ook dat probleem. Op mijn 17de heb anorexia gekregen. Ik heb ondergewicht gehad tot vorig jaar september (in totaal 8 jaar). Ik heb al die tijd mijn regels niet gehad en dus ook geen eisprong. Door mijn kinderwens ben ik toen beginnen te eten en zit nu op een goed gewicht (53 kilo, ik ben 1m64). Maar nog steeds krijg ik geen spontane eisprong. Sinds januari neem ik clomid. Bij de tweede poging (van 100mg) ben ik zwanger geraakt maar dit liep mis toen ik nog maar 5 weken zwanger was. Nu zijn we terug aan het proberen. Maar ik denk dat de clomid niet meer werkt. Over een paar weken ga ik terug naar mijn gynaecoloog voor een opvolging. Ik hoop dat hij mij kan helpen. Ik hoop dat je vlot zwanger geraakt en ik zou het zeker eens bespreken met je gynaecoloog. Héél véél succes. Het is niet gemakkelijk om KILO'S bij te komen maar het is voor het goede doel, hè. |
[Reageer]

zwanger worden 'na' eetstoornis