[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/05/2007 @ 21:24 | Hallo Weten jullie een leuke naam die past bij Jurre? Het liefst niet te lang. 1 of 2 lettergrepen En de beginletter V vinden we erg leuk. Maar mag ook wat anders.. Groetjes ![]() |
| 27/05/2007 @ 21:32 Rendy ![]() | Hey, Vin vind ik een mooie naam en past ook wel bij Jurre vind ik . Meisjesnaam weet ik niet zo direct. Groetjes |
| 27/05/2007 @ 22:24 britt ![]() | Ik vind Sverre of Ferre voor een jongen heel mooi passen bij Jurre. Voor een meisje vind ik Anna heel mooi erbij. Succes |
| 27/05/2007 @ 23:27 ellen7 ![]() | jurre en.... senna luna noa kyra esmée romy myrthe isa isis eden roos aimée faye florine sayen lana eva vera |
| 28/05/2007 @ 15:10 Tiwi | Jurre & Bente Jurre & Dieuwke Jurre & Elke Jurre & Hanne Jurre & Hiske Jurre & Nienke Jurre & Renske Jurre & Silke Jurre & Wieke Jurre & Yfke Jurre & Fedde Jurre & Hidde Jurre & Ids Jurre & Jente Jurre & Jesse Jurre & Jitse Jurre & Jorne Jurre & Sake Jurre & Sietse Jurre & Sjoerd Jurre & Thys Jurre & Tiemen Jurre & Wessel Jurre & Ymte Geen namen met een V, maar wel allemaal Friese namen net zoals Jurre. Persoonlijk vind ik een Friese naam zoals Jurre niet klinken bij een Hollandse naam zoals bijv Emma, Noa enz. Ik zou ook voor jullie tweede kindje dan voor een Friese naam gaan. ![]() Misschien dat er iets voor jullie tussen zit? Succes met zoeken naar de allermooiste naam |
[Reageer]

Wat past bij Jurre??