[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/05/2007 @ 10:21 Desiree | Hier gene tips mijne is bijna 7 mnd en slaapt al sinds 6 weken niet door. van de week een hele week doorslapen maar nu alweer pet vannacht gene tips dus Desiree |
| 28/05/2007 @ 10:27 ster | Hallo, Kyenzo sliep ook door aan 6 weken en was ook terug wakker snachts aan 4 maand (ik ging terug werken, twas alsof hij het wist) Ik heb hem nooit meer snachts een flesje gegeven, gewoon zijn tuutje iedere keer gaan geven en in het weekend liet ik hem soms huilen (wat enorm hard is), maar hij viel vanzelf weer in slaap!! Op zijn 8 maand sliep hij terug door tot rond 6 uur. Nu is hij 9 maand en slaapt hij tot 7u30, het gebeurt nog dat we eens moeten opstaan, maar echt niet vaak meer!! |
| 28/05/2007 @ 19:52 ster | Dat deed Kyenzo ook in zijn bedje, hij draaide zich, kroop helemaal in de hoek en begon te huilen. Wij hebben dan gezocht naar een oplossing en met mensen gepraat en in de crèche zeiden ze mij dat zij een grote slaapzak gebruikten en dat ze het gewoon onder de matras staken omdat ze zo dan niet konden verkruipen en zich niet draaien. Dat geprobeerd, niet gelukt, Kyenzo draaide zich toch op zijn buik. De verzorgsters van de crèche zeiden dan dat er iets bestond dat hij 'gebonden' lag in zijn bedje. Dat is eigenlijk een lakenklem en je maakt dat vast aan de ene kant van de slaapzak, doet dat het lintje onder de matras en dan de andere klem vast aan de andere kant van de slaapzak. Zo lag hij op zijn rugje te slapen maar hij kon nog op zijn zij draaien maar niet meer op zijn buik, zodanig hij niet meer kon verkruipen in zijn bedje! Wel sedert ik dat gebruikte ging het ook stukken beter snachts dus misschien kan je het ook eens proberen! |
[Reageer]

7mnd nog niet doorslapen