[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/05/2007 @ 10:52 mama van 2 kindjes | hallo, ik heb ondertussen 2 kindjes en ik wil dolgraag een derde. wij zijn al 3maanden bezig om zwanger te geraken maar zonder resultaat. ik heb met de gyne gepraat en ze zegt dat ik het beste om de 2dagen kan vrijen om zo altijd vers sperma te hebben. ik heb sinds deze maand om de 2 dagen sex gehad en eerslijk gezegd heb ik er niet zo een goede moed in. ik kan gewoon niet wachten en mijn geduld raakt op. bij mij andere 2 kinderen was ik onmiddelijk zwanger en nu niet. weet iemand hier raad mee of kan mij raad geven? thx veel liefs mama van 2kindjes |
| 04/06/2007 @ 13:15 mama van 2 kindjes | hallo, nu zal het weer afwachten worden want ik heb tot nu om de 2 dagen gevreeén. ik hoop dat het prijs is maar ik denk gewoon negatief want als het dan oof negatief is dan ben ik niet teveel teleurgesteld. nog 11 dagen afwachten voor mij. ik kan mijn zinnen wat verzetten want ik heb vorige donderdag een hondje gekocht en daar kan ik mij ook mee bezig houden. veel liefs mama van 2 kindjes |
| 07/06/2007 @ 11:06 mama van 2 kindjes | hallo, ik heb veschillende verschijnselen van een zwangerschap en ik heb een afspraak gemaakt met mijn dokter. ik moet maandag gaan en dan gaan ze bloed prikken en een bloedanalyse uitvoeren. ![]() dan ga ik dinsdag weten of ik zwanger ben of niet. ik kan niet echt wachten maar ja dat is nu eenmaal het leven. veel liefs mama van 2 kindjes. P.S. ik hou jullie op de hoogte |
| 11/06/2007 @ 16:48 mama van 2 kindjes | hallo, zoals jullie zien ben ik deze keer effectief zwanger. eindelijk. ![]() ik ben juist na mijn regels beginnen klussen tot 2dagen na mijn vruchtbare periode. nu zie je het resultaat. ik ben noormaal 4dagen voor mijn regels. ik ben enorm misselijk en vanmorgen een echo laten doen en idd daar zat het dooierzakje en ik ben enorm blij. ik wens dat iedereen met een kinderwens snel zwanger word. bedankt om mij te steunen. veel liefs mama van 2 kindjes |
| 11/06/2007 @ 20:00 mama van 2 kindjes | hey valerie, dank u wel. ik hoop dat je ook snel zwanger mag zijn. ik heb op je site van je schattige kindjes gekekene en ik ben enorm ontroerd. wel heel mooi. veel liefs mama van 2 kindjes |
| 11/06/2007 @ 20:25 Sas | hey gefeliciteerd hé... maar om de 3 dagen klussen is toch ook okee?ze zeggen dat sperma wel tot 72 uur kan leven toch..? gr.sas |
| 11/06/2007 @ 22:02 Valérie ![]() | Hey Sas, in principe wel hoor. Maar ja, ik voel me er beter bij om de 2 dagen. Alleen is het op den duur niet meer zo spontaan. Groetjes, Valérie |
| 12/06/2007 @ 09:44 mama van 2 kindjes | heykes, mijn dokter zegt dat sperma om de 2dagen het beste kwaliteit heeft. daarom heb ik ook om de 2 dagen gevreeén en het resultaat mag er wezen. ik vind het wel verschrikkelijk dat ik niet tegen bepaalde geuren kan en brood kan ik niet binnen houden. altijd maar beschuiten eten is ook niet alles. het zal wel beteren zeker. veel liefs mama van 2 kindjes |
| 12/06/2007 @ 12:45 mama van 2 kindjes | hey valerie, ja hoor de kwaaltjes zijn reeds een week aanwezig ik ben verschrikkelijk misselijk en vaak plassen en nog niet overdreven moe. mijn borsten doen al pijn maar de ene moment meer dan de andere moment. ik begrijp iets niet goed bij jou, je hebt maar 1 keer je regels gekregen op9maanden ongeveer. dat kan toch niet heb je al eens een test gedaan? de mijne is negatief en toch bevestigd de echo dat ik zwanger ben. het is allemaal raar omdat ik nog effectief nog overtijd moet gaan. het zal wel goed komen. ik voel het ![]() veel liefs mama van 2 kindjes valérie, als je wil dan kunen we altijd op msn gaan. |
| 15/06/2007 @ 18:43 piekeraar ![]() | Hey mama van twee kindjes, veel sterkte toegewenst. Ik hoop dat je snel terug zwanger bent. P. |
[Reageer]

geen geduld om terug zwanger te zijn

en de meesten waaronder ikzelf moeten toch wel heel wat langer wachten..
? Zo weet je maar al te goed dat je zwanger bent hé.
. Weliswaar niet zo hevig als verwacht (na de geboorte van Liorah had ik echt wel hevige menstruaties).