[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/05/2007 @ 19:12 | Hey Ilka, ook ik had met 32 weken 2 cm en verweekte baarmoederhals, maar kijk, ik ben nu 38.5 weken zwanger... die misselijkheid heb ik niet ervaren, maar ik wil je toch zeggen dat ik geen motilium (of domperidone zou nemen tijdens de zwangerschap. bij dit medicijn zijn de risico's op ongeboren kind niet getest, dus wordt het afgeraden tijdens de borstvoeding en de zwangerschap. Als je nog last hebt van misselijkiheid zou ik postadoxine nemen, of gewoon bellen naar je huisarts, misschien zijn er nog wel zaken die je mag nemen... Die krampen en druk onderaaan en menstruatiepijn heb ik ook zeer veel, veronderstel verdere indalingsween ofzo... Maar bij twijfel zou ik altijd even naar de VK of de gyne bellen, beter te veel dan te weinig zou ik zo zeggen... Het beste met je rust Vele grtjs Joke |
| 31/05/2007 @ 11:46 | Hallo, zwangerschapsvergiftiging is het zeker niet aan je symptomen te horen. Ik heb ZV gehad en mijn zoontje is op 31 weken geboren (1.250 kg, 39 cm), is ondertussen net 2 jaar geworden en ales goed prima. Bij zwangerschapsvergiftiging zijn er 3 symptomen die gelijktijdig aanwezig moeten zijn: vochtopstapeling, hoge bloeddruk en eiwitten in de urine. Als maar 1 symptoom hiervan, dan geen ZV. Ga echter wel dadelijk naar het ziekenhuis als je deze symptomen wel hebt want dit is heel gevaarlijk, zowel voor moeder als voor kind. Om je een idee te geven, op 31 weken was BD 21/12 en kreeg ik trouwring zelfs niet meer aan pink door het vocht. Enige remedie voor ZV is de bevalling. Jij bent ondertussen al 32 weken, geen voldragen zwangerschap dus maar alles komt zeker wel in orde hoor. |
| 19/09/2008 @ 09:20 | Mijn zoontjes is met 32w2d geboren; 2175 gram en 45 cm en vanaf de geboorte doet hij het super. Met 36 weken mocht hij naar huis. |
[Reageer]

Vraagje, 32 weken zwanger