[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/05/2007 @ 13:37 mama van 2 kindjes | hallo, ik heb een vraag. ik had in het begin van mijn nieuwe cyclus lichtroze bloedverlies. ik belde naar de dokter of te vragen of die dag de eerste dag van mijn regels was en ze zei nee de dag dat je effectief rood bloed hebt dan is pas je eerste dag van je regels. wat is het nu want zo kan ik dus mijn vruchtbare periode niet uitrekenen. kan iemand hier duidelijkheid over geven? ik vind hier niets van terug op het internet. veel liefs mama van 2 kindjes |
| 29/05/2007 @ 20:01 mama van 2 kindjes | dag bagera, ja ik begrjp het maar ik heb de eerste dag gewoon wat slijm met klein beetje bloed en dan 2 dagen erna heb ik effectief volledig rood bloed. welke is dan mijn eerst dag? ik ga de vorige maand nemen, op 16mei heb ik slijm met een beetje bloed en 2dagen later (18mei) had ik veel bloed. daarom zit ik nu wat in de noop want zo kan ik mijn vruchtbare periode niet uittellen. dan is het ook moeilijk want wij zijn bezig voor ons derde kindje veel liefs mama van 2 kindjes |
[Reageer]

wat is de juiste dag ....