< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (On)Bewust alleenstaande moeders » 10 week zwanger en terug bij mijn ouders

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (On)Bewust alleenstaande moeders
10 week zwanger en terug bij mijn ouders
29/05/2007 @ 10:23

Online Status
hallo ik ben nieuw en ben nu 10 week zwanger.
en ben bij mijn vriend weg gegaan.
klinkt wel erg stom maar ja heb mijn redenen er voor hij is voor zijn werk heel veel weg komt vaak wel eens tussendoor thuis en 1 maar om de 3 weken een weekeind. nu ben ik door de pil heen zwanger geraakt en hij toonde geen intresse.
waarschijnlijk geschrokken dat kan maar zijn reactie was erg dom hij wou niet eens mee naar mijn 1ste echo hij was moe en ging slapen prima maar hij had dus het lef om te vragen of het zijn kind wel is of er niet iemand anders was geweest.hier ben ik wel erg van geschrokken..dit terwijl hij wel kinderen wou..hij wil dat ik dus abortus doe nou hoe de situatie ook is dat zal ik nooit doen.

ik ben nu dus weer terug bij mijn ouders die mij heel goed steunen en mij met open armen ontvangen.
die zijn wel erg geschrokken van hem dan wat er allemaal gebeurd is er is door hem een deuk in muh auto getrapt en ik moest alles doen wat hij wil en op zijn manier anders werd ie boos het was altijd een zooi in huis terwijl ik alles had schoon gemaakt dus ik heb donderdag ochtend toen hij weg was mijn spullen gepakt en ben weg gegaan..
er is dan nog wel veel meer gebeurd en ja ben erg erg kapot van..

gr ilone
Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 14:20
Peggy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey ilone,

trek je zijn reactie vooral niet aan, mannen zijn uilen!!

ik ben een bom (bewust ongehuwde mama) en ik heb al 4 kids!!!

het lukt wel hoor, maar het is niet altijd even simpel gelukkig heb ik ook mijn moeder waar ik op terug kan vallen (zij woont bij mij, zie je)

als je nog vragen hebt of wat wilt babbelen,

hier ben ik hé

groetjes, Peggy

Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 16:18

Online Status
ja ik heb het in de gaten dat het uilen zijn...heb gister het hele huis leeg gehaald...

en heb nog niks van hem weer gehoord niet dat ik daar baat bij heb maar goed...

gr ilone
Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 22:48
xxx

Zijn ook nog wel goeie mannen hoor

Maar iig sterkte
Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 08:36

Online Status
ja das waar maar kijk nu wel uit wat ik doe hihi

gr ilone
Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 12:54
Shantal Bakks

Online Status
Hoi Ilone,

Wat vreselijk allemaal, en ik weet hoe het is om terug te komen bij je ouders in huis..

Ik was net zwanger, ik vertelde mijn vriend dat ik zwanger was, en hij flipte ervan gewoon. Hij wilde nog geen kinderen en deed kort samengevat ondankbaar tegen mij omdat ik zwanger was van onze baby, hij heeft toen nagedacht en heeft me in het prille begin van de zwangersschap verlaten.

Ik ben daarna ook een tijdje bij mijn ouders gaan wonen, maar ik heb een zusje, waarmee ik 2 handen op 1 buik ben, en zij heeft me voorgesteld bij haar in te trekken, ze is alleenstaand al jarenlang en kan wel wat gezelschap gebruiken samen! Ook wil zij mij absoluut heel graag gaan helpen als ik straks bevallen ben en mijn baby ga opvoeden.

Ik wil je even zeggen dat je voor je zelf heel sterk moet proberen te blijven, ookal ben je er helemaal kapot van!

Als je er verder over wilt praten stuur me dan maar iets van een privéberichtje

Liefs, Shantal

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 21:12
ilse

da's precies de vader van m'n jongste waar ge over praat..
die was ook zo, al heeft die het beter aangepakt.. wilde dat ik abortus liet doen, maar omdat dat voor mij niet echt een optie was.. zei die elke keer dat'm wilde praten, toen ik dan thuiskwam van m'n werk , wilde hij nie praten want hij wou rust... zo heeft hij het zes maanden getrokken en gerokken.. ondertussen geld afgetroggeld om z'n hobby te kunnen blijven doen. meegaan naar de vroedvrouw of naar de gynaeco voor een echo nee daar had'm geen zin in..

ook hier kwam de vraag, niet aan mij wel aan m'n vriendin, of dat wel zijn kind zou zijn...

op zes maanden zwangerschap is hij dan met de noorderzon vertrokken.. een reden heeft hij nooit gegeven. ik heb hem toen de kans gegeven om z'n zoontje te leren kennen, maar vond dat'm met een week tijd om na te denken wel genoeg had, dat ik dan wou weten of hij dat wilde of niet.. en als hij dat wilde dat er duidelijke afspraken op papier moesten komen. het antwoord was dat'm z'n zoon niet wilde leren kennen want dat hij verder wou in z'n leven. toen JL geboren is heb ik het hem ook niet laten weten, en hij belde een keer en toen weende hij net, en hij stond dus blijkbaar wel versteld dat ik niets laten weten heb...tja als de keuze gemaakt is , kom ik daar ni meer op terug

we zijn een jaar verder, hij stond regelmatig aan m'n deur met allerlei ekskuses.. ben dus verhuisd, en ik hoop da'k m niet meer zie

maar het gaat goed met ons, en m'n ouders steunen me ook..

dus 't komt wel goed zenne, geniet maar van die zwangerschap, laat je kindje goed groeien enne, laat het rustig geboren worden..
Link naar deze reactie
10/06/2007 @ 19:40

Online Status
zo te horen ben ik net alleen gebeurd dit vaker...nu blijf ik gewoon lekker tot de bevalling thuis bij mijn ouders..die heel blij zijn dat ze opa en oma worden..

tis alleen jammer dat het zo moet hij heeft tot nu toe nog geen contact gezocht wat ik ook zeker niet ga doen..

ik gniet er zeker wel van maandag de 2 de echo gehad super mooi om te zien...

gr ilone
Link naar deze reactie
10/06/2007 @ 20:56
ilse

ah da's leuk he die echo's...
Link naar deze reactie
10/06/2007 @ 20:59

Online Status
ja zeker het was druk aan het zwaaien met de armpjes en beentjes
woensdag nog ff naar de verloskundige en krijg dan vast het hartje te horen...

ge ilo
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]