< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » slecht dromen??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
slecht dromen??
29/05/2007 @ 11:00
fiene

Online Status Bekijk profiel
Mijn dochtertje is nu 6 maanden oud en heeft al altijd rustig en goed geslapen. Maar sinds een week komt ze regelmatig krijsend, huilend wakker. Zo'n 6 keer per nacht.
Dan is ze helemaal over haar toeren. Na een beetje sussen, een beetje water drinken (een slokje)gaat ze weer slapen.
Overdag heeft ze dit niet als ze beneden in haar park slaapt.
Dacht eerst dat het aan haar verstopte neusje en hoesten lag. Maar dan zou ze zit toch overdag ook hebben.
We zijn sinds twee weken wel verhuisd. Zou dit de oorzaak kunnen zijn?? Haar bedje staat wel in dezelfde richting als in ons vorige huis (je weet nooit ...).

Iemand een idee?

Groetjes

Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 11:05

Online Status Bekijk profiel
he,

magali heeft dat ook sinds twee dagen. ze wordt ook gillend wakker, echt heel zielig! ik moest er vannacht zelfs van huilen...

het kan een sprongetje zijn. het staat ook in oei ik groei. of het met de verhuizing te maken heeft? kan maar dan zal ze wel wennen en gaat het ook wel weer over. net als het sprongetje trouwens.

succes
truitje

Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 12:02
Debby

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik ben er ook van overtuigd dat baby's dromen. Gisteravond lag Liam lekker te slapen en opeens begint hij luidop te lachen. Of soms ligt hij te zuigen aan de onzichtbare fles
Vanacht hoorde ik 2 maar het begin van wenen, maar ik denk dat dat ook een droom was, het was daarna direct stil. Als het echt iets is, dan geeft hij niet op.

Het is normaal dat ze dromen, ze moeten alles verwerken tijdens de nacht. En gezien ze vooral het eerste jaar zoveel nieuwe dingen leren, moeten ze ook veel verwerken. Het zou dus wel kunnen kloppen, gisteren was bij ons een drukke dag.

Of zoals truitje zegt, mss van de verhuizing.

Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 16:11
Peg

Hey Fiene,
Maakt jouw kindje soms geen tandjes ? Mijn meisje werd dan ook 's nachts verschillende keren wenend wakker.
Groetjes,
Peg
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]