< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Voor- en nadelen van Mirena

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Voor- en nadelen van Mirena
29/05/2007 @ 13:11
Lien

Hoi,

Graag had ik van de dames die reeds een Mirena gebruiken of gebruikt hebben hun ervaringen gehoord.

Ik heb een afspraak voor het plaatsen hiervan maar na hier en daar wat gelezen te hebben hierover krijg ik toch mijn twijfels. Is het bijvoorbeeld echt zo dat je er vaak huiduitslag van krijgt ? Dat je best geen tampons meer gebruikt ? ...

Alle reacties zijn welkom.

Groetjes.
Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 13:42
MH

spiraal sedert oktober geplaats en vorige week eruit gehaald wegens gewichtstoename van 7kg!

Hopelijk gaan die er waar vanaf nu. Dit zou meer voorvallen bij vrouwen die al iets ouder zijn (volgens gynecologe) en ik ben er 33. Je ziet zelf maar. Buiten gewichtstoename had ik nergens last van, en na twee/drie maand volledig maandstondenloos!
Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 06:22
Hilde

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb ze een maand of 3 en heb bijna continue tussentijdse bloedingen. Maar dat zou beteren zegt de gyn. (hopelijk he)
Ik ben niet bijgekomen ofzo. Ben terug op het gewicht van voor mijn 1e zwangerschap.
Tampons gebruik ik nog wel, al vind ik het soms irritant, maar je mag het volgens mij nog wel gebruiken.
Huiduitslag heb ik niet meer dan anders.

Ik vind het gewoon superhandig dat ik niet op tijd en stond vanalles moet innemen dat ik kan vergeten

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 15:44
Anna

Online Status Stuur bericht
ik heb hem klein jaar gebruikt maar ik voelde hem steeds zitten best vervelend maar scheelt misschien dat ik nog geen kinderen heb. ik heb eigl alleen in begin tampons gebruikt omdat ik ongeveer 2 maanden vloeide... maar daarna werd ik niet meer ongesteld. is vaak bij ieder verschillend volgens mij , maar huiduitslag nooit gehad eigl.

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 22:25

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik ben nog steeds erg tevreden over de spiraal ik heb m nu
ehh ff denken een klein jaartje
en ik ben niet tot weinig ongesteld al merk ik wel wanneer dat altijdf zou moeten zijn
hebben julie dat ook?
en de week na de eisprong veel witverlies ( slijm bij de urine?
kan iemand me daar wat van vertellen?
ik ben in ieder geval niet van plan om m voorlopig te ver wijderen
groetjes angelique

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]