[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
29/05/2007 @ 16:01![]() | ja hoor, veel meer. De hoeveelheid over deze 5 dagen komt overeen met 1 dag anders |
| 29/05/2007 @ 16:07 Sophie | Joyce, ik wil je nu niet teleurstellen maar volgens mij kan dit geen innesteling zijn. Je hebt zowel oud als nieuw bloed verloren en toch vrij veel voor een innesteling lijkt me. Je vraagt of het 'ontpilverschijnselen' kunnen zijn, dus je bent nog maar net gestopt met de pil dan? En dit is de eerste keer dat de natuurlijke maandstonden zouden moeten doorkomen? Dan zou het wel eens daar aan kunnen liggen. Als je zekerheid wilt kan je altijd een testje doen, maar ik zou er echt nog niet te hard op hopen. Veel succes alvast en voor je het weet is het zover en ben je overduidelijk zwanger! |
| 09/06/2007 @ 22:20 | hoi, ik heb net ondekt dat ik zwanger (ontzettend blij) maar nu 2 dagen na de test heb ik wat last van bruinige afscheiding gepaard met beetje buikpijn. meteen huisarts gebeld en die zei dat het waarschijnlijk innestelling is (ben je toch weer ff gerust gesteld). ik vroeg me af of er meer zijn die dit hebben meegemaakt want dit word mijn tweede kindje en bij de eertst had ik dit niet. ik hoop wat te horen. |
[Reageer]

menstruatie of innesteling?