< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » menstruatie of innesteling?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
menstruatie of innesteling?
29/05/2007 @ 15:17

Online Status Stuur bericht
Ik heb 4 dagen te vroeg een bloeding gekregen (niet op banner letten, had deze onmiddellijk aangepast). Deze heeft tot gisteren geduurd, maar was veel minder dan gewone mestruatie (ongeveer de hoeveelheid van 1 dag bloedverlies bij normale menstruatie). Het was eigenlijk een mengeling: de ene keer rood, de andere keer (zoals deze morgen nog een beetje) bruin verlies. Ik heb enkel gisteren menstruatiepijn gehad, maar ook minder dan anders. Zijn dit ontpilverschijnselen? Heb ik nu mijn regels gehad of was dit een innestelingsbloeding? Kan ik nu al testen? Ben bang dat ik enorm teleurgesteld ga worden.

Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 15:38
Mo

Goh wat moeilijk! ben je normaal veel meer ongesteld? Sommige vrouwen hebben een innestelbloeding, maar die duurt volgens mij geen 5 dagen..Je kunt een test doen voor de zekerheid dan heb je duidelijkheid he.

Succes

Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 16:01

ja hoor, veel meer. De hoeveelheid over deze 5 dagen komt overeen met 1 dag anders

Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 16:07
Sophie

Joyce, ik wil je nu niet teleurstellen maar volgens mij kan dit geen innesteling zijn. Je hebt zowel oud als nieuw bloed verloren en toch vrij veel voor een innesteling lijkt me.
Je vraagt of het 'ontpilverschijnselen' kunnen zijn, dus je bent nog maar net gestopt met de pil dan? En dit is de eerste keer dat de natuurlijke maandstonden zouden moeten doorkomen? Dan zou het wel eens daar aan kunnen liggen.
Als je zekerheid wilt kan je altijd een testje doen, maar ik zou er echt nog niet te hard op hopen.
Veel succes alvast en voor je het weet is het zover en ben je overduidelijk zwanger!
Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 12:09

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Bij mij was innestelingsbloed op week 7 en 10 bij het afvegen wat bruinverlies. Ik zou nog wat afwachten en eens testen volg week als je zolang kan wachten want als je zoveel bloed verliest nu lijkt me dat geen innesteling meestal is het heel weinig.

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 22:33
wendydekock

wel joyce ik zit in hetzelfde schuitje. heb meestal ook heel veel bloed verlies. heb nu in de week van 7 mei een 5 tal dagen ook een lichtverlies gehad bij het afvegen. er zit daar nu 19 dagen tussen en heb nu al drie dagen terug hetzelfde als vorige keer.

ik durf zelf geen test te doen om teleurgesteld te zijn als het niet zo is. ik zou het kunnen doen maar weet niet of een innesteling nu 3 dagen duurt of 5.

moet je wel zeggen de week na 7mei had ik een test gedaan en die was negatief dus kan zijn dat het je nod is. je kan altijd een test doen als je dat wil.
en doe ik allesinds
Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 10:24

ja, dit is de eerste keer dat ik mijn natuurlijke maandstonden moest krijgen. Vond het raar dat ze te vroeg waren.
Heb een test gedaan en deze was negatief.

Maar hoe moet ik nu mijn cyclus berekenen? Moet ik rekeninghouden met maar 25 dagen cyclus om mijn volgende maandstonden te berekenen?

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 20:42
wendydekock

je kan het berekenen op 25 of laat het gewoon om 28 dagen staan. want als je regelmatig bent dan schommelt dat er toch tussen. allesinds dat was bij mijn ma toch zo en nu nog steeds schommelt het bij haar daartussen. ik daarentegen kan het heel moeilijk uitrekenen ben te onregelmatig.
Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 22:20

hoi,
ik heb net ondekt dat ik zwanger (ontzettend blij) maar nu 2 dagen na de test heb ik wat last van bruinige afscheiding gepaard met beetje buikpijn.
meteen huisarts gebeld en die zei dat het waarschijnlijk innestelling is (ben je toch weer ff gerust gesteld).
ik vroeg me af of er meer zijn die dit hebben meegemaakt want dit word mijn tweede kindje en bij de eertst had ik dit niet.
ik hoop wat te horen.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]