< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » test negatief toch zwanger

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
test negatief toch zwanger
29/05/2007 @ 18:54

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo allemaal,
ik vroeg of er nou veel mensen zijn die in de eerst week overtijd negatief testte en later toch zwanger bleken te zijn. Ik zit namelijk ermee dat ik negatief test, maar toch allerlei zwangerschapsymptomen heb. Heb een week lang veel buikpijn gehad maar dat is nu over. Heb nu een soort drukkend gevoel onder in mijn buik en mijn tepelhoffen zijn donkerder gekleurd en supergevoelig (bijna pijnlijk) Ben ik nu schijnzwanger of zo???

groetjes tattoo

Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 19:25

Hoi Tattoo

wanneer heb je de test gedaan?
ik heb zelf afgelopen vrijdag 1 gedaaan en die was ook negatief was bijna een week overtijd
én heb vanavond om 16.30 een nieuwe gedaan en toen kwam er een heel onduidelijk streepje
dus ik ben erg benieuwd want na 20 minuten was de streep wel goed zichtbaar

en ze zeggen hoe vaag ook een streep is een streep
dus??
waarschijnlijk is het nu wel raak en vrijdag gaf hij nog aan van niet

dus meid wacht nog een paar dagen en doe dan een nieuwe test!
en wie weet??

succes

groet Indy
Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 20:16

ik heb de test vanmiddag gedaan. Dus ben (waarschijnlijk) nog niet helemaal een week over tijd. Nou ja miss moet ik idd nog even een paar dagen wachten. Maar wordt er wel flauw van...

Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 22:18

Hey Meiden...

Het kan zijn dat jullie hcg nog te laag is..
Houd Moed!!
Zolang de niet komen is er hoop!
Heel Veel Succes!!

en ohwja.. een vage streep is ook een streep:)
Alleen na 20min is de test onbetrouwbaar he..
na 10minuten moet je hem eigenlijk weg doen..nouja.. alles wat na de 10minuten verschijnt is fals...

Liefs Elina..

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 12:06

Hallo dames,

Een streep hoe onduidelijk ook is zwanger ! Ik teste op 4/8/2006 en geloofde het niet want die streep was bijna niet zichtbaar. Ikke nog 2 keer getest en nog onduidelijker maar wel steeds een lichte verkleuring. En ja hoor 4 weken zwanger. Dus het kan zijn dat je test eerst negatief is dan is je HCG nog niet hoog genoeg in je bloed of je hebt een dreigende miskraam. Ik teste op de dag dat ik men regels normaal moest krijgen dus was nog niet overtijd en bij mij was het prijs. Meestal zie je maar resultaat als je al wat overtijd bent hé. Heb maandag dan een bloedtest gedaan en men HCG waarden waren 231. Dus wat ik al vermoedde 4 wk zwanger.
Het is niet altijd zo gemakkelijk vanaf maand 2 dat weet ik wel. Ik gebruikte toen een ovulatietest en dat heeft toch geholpen.

Ik wens jullie veel succes !

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 12:38
Ellen'tje

ik heb vorige week maandag getest
met kruidvattest
men vriend zag een streep
maar je moest wel héél goed kijken!!!
dus ik dacht dat het een voorgedrukte was
sommige zegge dat kruidvattest geen voorgedrukte streep heeft
dus ja weet ik het niet meer
wat denken jullie?

dit weekend ga ik nog eens testen denk ik
ik zit aan dag 67 nu dus al 39d overtijd

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 13:19
bloem

Online Status Stuur bericht
Ellentje als ik jouw was zou ik toch maar eens even gaan zeuren bij je HA hoor! Want zoveel dagen overtijd, dat is gewoon niet goed!

Ik zelf heb ook de kruidvat test gedaan en bij mij verscheen er direct na ongeveer 30 seconden een duidelijke blauwe streep. Ik kan nu niet meer nagaan of er een voorgedrukte streep op staat. Inderdaad wordt er gezegd dat de test na 20 minuten niet meer betrowubaar is. Suc6 aan alle dames die overtijd zijn
Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 22:08
wendydekock

hoi iedereen,

een test of het nu van de apotheek of van ergens anders komt mag je na de 10 minuten al niet meer vertrouwen. nu als er binnen die 10 min. een streepje of het nu duidelijk of heel licht is tevoorschijn komt dan kan je al zeggen dat je zwanger bent. nu zelf ben ik nog niet zwanger(zeer onregelmatig ook) en heb al een paar testen gedaan die negatief waren omdat ik ook dacht dat ik overtijd was maar uiteindelijk bleek het mijn onregelmatigheid te zijn.

een tweede optie is altijd de HA. dus als je zekerheid wil ga dan bij hem of haar is langs.

anders nog veel succes voor iedereen hier ik voor jullie en mijzelf
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]