[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/05/2007 @ 20:17 Anoniem | PFFF heb gewoon een ernstige dip. Onze zoon is alweer ruim 16 maanden. Zelf had ik al vrij snel het gevoel een tweede te willen. Dat gevoel is een tijdje minder geweest, mar sinds de laatsten weken weer in volle hevogheid terug. Ik slik nu nog de pil en we hadden besloten om eind dit jaar te stoppen met de pil. Er zou dan ongeveer 3 jaar tussen de eerste en de tweede zitten. Nu kriebeld het toch weer zo erg, terwijl mijn man er helemaal nog niet aan wil denken en het liefst pas over een jaar of 3 een tweede zou willen. Nu is hij gezwicht voor eind van dit jaar, dus een kleine als onze zoon bijna 3 is. Maar het liefst wil ik dus deze pilstrippen opmaken en dan stoppen met de pil om dan eerst te ontpillen en dan voor een tweede te gaan. Soms probeer ik het ook bij mijn man maar die wil echt niet eerder. Heb hier dus echt een depri gevoel over. Herkennen mensen dot gevoel? |
| 31/05/2007 @ 07:28 Niki ![]() | Hallo, ik ben in april bevallen en mijn man vond het erg dat ik gisteren ongesteld werd.Hij wil meteen een tweede...vind ie leuk 1 jaar verschil... Niki |
[Reageer]

een tweede

Omdat ik al een dochter heb van 7 van mijn ex en mijn huidige vriend nog geen kinderen had deed hij ook langer over de beslissing dan ik.. voor mij was het helemaal duidelijk, ik wil er nog 1, en wel nu! Bij mannen schijnt het vaak de onzekerheid te zijn.. alle verantwoordelijkheden enzo.. komt vast wel goed! Tussen die van mij zit straks 8 jaar verschil.. dus die drie van jou valt best nog wel mee hoor!