< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » help!pil vergeten maar ook niet echt?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
help!pil vergeten maar ook niet echt?
30/05/2007 @ 09:21
Lisa

Kan iemand mij helpen? ik wou deze zomer graag aan kindjes beginnen maar blijkbaar is het lot mij voor. Ik heb blijkbaar ergens dit weekend die voorbij is een pil vergeten in te nemen maar had dit nooit opgemerkt. Gisteren merkte ik dat ik de maandagpil innam ipv de dinsdagpil, wat moet ik doen? Ik heb dus eigenlijk een pil niet ingenomen maar ben dus raar bezig want mijn pilstrook zal dan 1 dag later eindigen omdat ik de verkeerde dagen inneem?

wat zou ik het beste doen?
hopelijk weet iemand raad! mijn pil is mirelle, dus met 28 pillen waarvan 4 niet actieve

groetjes!
Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 11:44
Nona

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
oei, ik weet alleen bij 21 dezelfde:) dat je na 7 dagen ok bent voor de volgende 7 dagen. Dus als je er 7 'actieve' genomen hebt, en je neemt er daarna nog eens 7 'actieve' neemt, of 7 dagen stopt, dan ben je veilig.
Maar met die zwwardere en lichtere pillen weet ik niet hoe dat zit. Best eens bellen naar de dokter? Of misschien staat er iets op de site van sensoa?

veel geluk in ieder geval!

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 12:52
Lisa

ik heb gebeld naar mn gynaecoloog maar hij was er niet, de assistente zou het navragen? Ik mocht terugbellen. toen ik terugbelde zei ze dat ik gewoon door moest nemen, maar toen ik zei dat ik de verkeerde dagen aan het innemen was zei ze dat ik dan vandaag (woensdag) maar meteen dinsdag en woensdag moet innemen zodat ik terug goed sta... maar ga ik dan geen overdosis hebben? ik heb anders al misselijkheid bij het innemen van de 1e pil, pff!

hopelijk zei ze het juist tegen mij!

lisa
Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 14:54
Nona

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Lisa,

Ik weet het niet, ik heb geen ervaring met dat soort pil. Ik nam Microgynon en ben daarna overgestapt op de ring (nuvaring)... Ik denk dat zij er meer van weet dan ik?

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 08:18
Lisa

Hallo,

Bedankt om te helpen, ik weet het, het is een moeilijke vraag, ikzelf ben nog nooit mijn pil vergeten, het is de eerste keer en heb er dus ook geen ervaring mee he. Ik heb gisteren dan toch maar geen 2 pillen ingenomen, ik heb er zelfs geen ingenomen... We gingen normaal gezien in de zomer beginnen aan kindjes maar het lot wil het misschien anders zien?

Mijn vriend kwam me gisteren ophalen op mijn werk om iets te gaan eten en had een geschenkje bij. Een pyjama voor ons toekomstig kindje.. hiermee wou hij aantonen dat hij er klaar voor is, dat het nu al mag komen. Dus heb ik gisteren beslist van te stoppen met mijn pil. Ik voel me er wel nog onwennig bij, een beetje bang misschien ook voor wat zal komen.. hadden jullie dat ook in het begin??

Groetjes
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]