[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/05/2007 @ 10:09 me | ik ben al 6 maanden aan het proberen om zwanger te raken, je kan idd denken das toch nog niet super lang maar als je een kindje wilt is dit toch al vrij lang he... ik denk dat ik al weet wat het antwoord is maar wil het toch even vragen, om al naar een dokter te gaan stappen vind ik het nog wat te vroeg, maar zijn er iets van natuurlijke middelen die je vruchtbaarder maken? bedankt een hopelijke snel zwangere xxx |
| 30/05/2007 @ 15:15 Lotte | Hallo, Ben sinds november 2005 ! gestopt met de pil en ook nog steeds niet zwanger... Ben vandaag naar de huisarts geweest om toch te kijken of er een oorzaak te vinden is. Vandaag hebben ze alvast bloed geprikt bij mij waarvan ik volgende week de uitslag krijg. Heb ook echt van alles al geprobeerd maar zonder resultaat tot nog toe. ![]() Hoop zo dat het volgende maand wel raak is en dat het hele gedoe rondom het ziekenhuis straks helemaal niet nodig blijkt te zijn (want zie daar echt tegenop). Succes en groetjes!! |
| 30/05/2007 @ 21:05 Mo ![]() | je kunt ook een maasteen gaan dragen, die is om de vruchtbaarheid te bevorderen. |
| 30/05/2007 @ 21:10 nans ![]() | hey Bedankt voor de reactie xxx |
| 30/05/2007 @ 21:15 nans ![]() | hey, wat is een maasteen?nog nooit van gehoord. x |
[Reageer]

moeilijk zwanger