[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/05/2007 @ 12:43 Lies | Hallo, mijn zoontje is geboren op 11 mei en ik verbaasde me er ook over dat dat ventje zo weinig slaap nodig had. In het begin waren er dagen dat hij maar een 11-tal uurtjes sliep. De laatste week zit hij toch al aan een uur of 14.Ik denk dat er gewoon babytjes zijn die minder slaap nodig hebben. Ook is het zo ik hem na zijn voeding rustig in zijn wieg kan leggen, fopspeen geef en dan kan hij gerust nog een halfuur zitten rondkijken. Als ie dan zijn fopspeen kwijt is, dan zeurt hij een kwartiertje en valt dan vanzelf in slaap, meestal tot aan zijn volgende voeding. Wat betreft die venkelthee voor de krampjes, ik zou zeggen opletten, niet zozeer voor de venkelthee, maar voor het feit dat hij daarna niet meer aan de borst zal willen. Want dit is de reden geweest dat ik ben moeten stoppen met borstvoeding. Mijn zoontje had van de speen geproefd en wou gewoon niet meer drinken van de borst, waardoor hij nu volledig op flessenvoeding zit. Het zou kunnen dat Wout hier geen probleem van maakt, maar ik wou het toch maar zeggen. Heel veel succes. |
[Reageer]

Hoeveelheid slaap pasgeborene