< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » wanneer 2e na keizersnede ?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
wanneer 2e na keizersnede ?
30/05/2007 @ 15:06
Manica

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hello

Mijn kleintje is geboren via keizersnede en het werd meteen ook duidelijk dat de tweede ook via keizersnede zou moeten.
Nu is hij bijna 1 jaar en soms denk ik er wel eens aan om aan een tweede te beginnen. Maar omdat ik zit met litteken van keizersnede enzo zie ik er soms tegenop om mijn lichaam weer zwanger te laten zijn.

Wanneer zijn jullie voor een volgende gegaan na keizersnede, wat hield jullie wel/niet tegen ??

groetjes

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 19:17

Mijn gynae zei 9 maand ontzwangeren en dan kan je terug zw worden zonder risisco dat je inwendig litteken zou scheuren dus ik zou ervoor gaan !
Ik had ook KS 10 wk geleden en hoop ooit natuurlijk te bevallen binnen 2 jaar. succes !

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 18:10
Lies

Hallo,

ik heb ook een keizersnede gehad en de gyn zei 6 maanden te wachten alvorens terug zwanger te worden. In de 7de maand was ik terug zwanger! Tot hiertoe nog niets problemen gehad met litteken ofzo. Ik weet voor de moment nog niet of het nu terug KS zal worden.

Veel succes! Gewoon doen, joh!

Lies

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 17:40
Marleen

Hier werd gezegd dat we zeker een jaar moesten wachten. Bij ons gaat het allemaal neit zo snel dus op de 1ste verjaardag gestopt met de pil voor een 2de (we zijn een jaar later en nog niets)
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]