[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/06/2007 @ 08:32 ilse | 't is misschien gewoon de schrik dat hij er niet meer bij gaat horen nu er daar een kindje op komst is.. voor ons is dat een logisch gevolg maar voor zo'n kind.. zijn positie als "meest" aandacht krijgende komt wel in het gedrang.. en hij kan het bij jou wel gewoon zijn maar da's wel anders he; uiteindelijk heeft ook wel z'n plekje moeten veroveren binnen je gezin.. en dat zal ook wel zo zijn eens de baby bij de papa er is.. misschien jaagt hem dat een helse schrik aan;. misschien moet de papa hem ne keer komen halen, en es ergens met hem naar toe gaan en es praten van man tot man.. hem vragen of het dat is wat hem scheelt.. ik zou het de papa laten doen.. zo kan je zoontje zien dat z'n vader wel met hem inzit en kan ook z'n papa hem antwoorden geven. want jij kan wel zeggen het komt wel allemaal goed, maar da's toch anders he allee ik vermoed dat het dat is met dat hij ervoor wel graag ging.. |
| 09/06/2007 @ 21:02 ilse | pfff, mijn ex heeft ook een hele lange tijd gehad dat'm voor de kids hun verjaardag pas de dag nadien belde... het is pas dit jaar of vorig jaar dat'm op de dag zelf belt..maar dan kan het nog savonds zijn.. maar goe 't is al iet vind ik.. hij vergeet het al nie meer. leuk is het zeker ni.. en als ze dan al nie willen gaan is het nog es zo erg he... denk soms ook dat het voor de papa de makkelijkste weg is om te zeggen ah dan laat ik het maar zo..ik weet het niet.. maar soms heb ik ook die indruk zenne |
[Reageer]

ja en nu???