[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/05/2007 @ 10:23 Mama van 2 meiden | Hoi, Ik ben heel gelukkig met mijn man en 2 prachtige dochtertjes van 3 en 1 jaar. Alleen voor mij is ons gezinnetje nog niet (helemaal) af. Voor mijn man echter wel. Hij wil niet van een derde weten. Alhoewel hij zelf zegt dat hij niet in de toekomst kan kijken en niet weet hoe hij er over 2 jaar over denkt... Bij mij blijft het kriebelen, maar mijn verstand wint het van mijn gevoel, hoor, want ik ben wel van mening dat we er met zijn tweeën volledig achter moeten staan... Daarom ga ik nu starten met een opleiding zodat ik een carrièreswitch kan doen. Al heel lang heb ik het gevoel dat ik niet op mijn plek zit qua werk dan (administratief) en wil heel graag de zorg in. Ik ga nu leren om straks kraamverzorgende te worden... (blijf ik toch in de baby's, hi, hi!) Tja, maar ik blijf hopen dat mijn mannetje toch nog eens overstag gaat (over een paar jaar kan het ook nog), want kindjes van jezelf en je geliefde blijven toch het mooiste wat er is, vind ik! Groetjes, Mamascha ![]() |
| 31/05/2007 @ 11:01 wish | Hoi mama van 2 meiden, Mijn man wil wel graag nog een derde, maar voorlopig niet. We waren deze maand wel 'bezig' voor het eerst, maar nu heeft hij aangegeven er toch nog niet klaar voor te zijn. Net als jij ga ik me nu richten op mijn carriere, maar dan een nieuwe baan vinden. Ik zoek al tijden iets anders, dit lijkt me een goede tijd, ook als 'afleiding'. Want mocht ik al zwanger zijn, dan komt zo'n switch er voorlopig ook niet van! Jij succes met je opleiding alvast! |
| 05/06/2007 @ 14:32 Nadia | Bij ons is het een beetje hetzelfde. Mijn man vindt 2 kindjes (nu 2,5 en 1 jaar) perfect, net genoeg, net te combineren, ideaal om aandacht te verdelen etc. Ikzelf heb ergens toch het verlangen naar 3. Nu nog niet direct, maar eerder over een 2tal jaar. Hij sluit het niet uit, maar het hoéft niet voor hem. Mijn verstand zegt te stoppen, mijn gevoel spreekt het tegen. Ik weet alleen niet of mijn gevoel ooít zal zeggen dat't genoeg is geweest... |
| 28/06/2007 @ 13:34 | Hoi allemaal hier net hetzelfde. Wij hebben het geluk dat we twee flinke zonen hebben, 2,5 jaar en bijna 8 maanden, maar het kriebelt alweer bij mij! Ook ik heb niet het gevoel dat mijn gezinnetje compleet is en wil naar mijn gevoel nog heel erg graag een kindje. Mijn man daarentegen zegt resoluut neen en dit vind ik heel erg. Blijkbaar ben ik lang niet de enige ... Ik heb vooral schrik van het financiële, het huis is groot genoeg, maar een andere auto is dan nodig, vooral organisatorisch vraagt dit erg veel planning. En het opvangprobleem ... ik heb altijd gezegd dat ik geen kindjes koop om ze ergens te "droppen", maar financieel kunnen we niet anders dan te blijven werken. Bij de jongste ben ik 7 maanden thuis geweest, vooral voor de borstvoeding en met succes, maar toen was het wel tijd dat ik terug ging werken. Tijd brengt raad zeker ... maar ik ben ook 30 geworden en wil toch niet te lang wachten. Succes aan jullie en laat iets weten, hé! Groeten Sofie ![]() |
[Reageer]

3e kindje? Ik wel, hij niet!