< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Bloedingen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
31/05/2007 @ 11:14
Mamacita

Online Status
Hallo allemaal,

Vorige week heb ik voor het eerst een zwangerschapstest gedaan en ik ben zwanger! Nu is het nog in een heel vroeg stadium. Gister krege ik echter bloedingen. Ik ben toen naar de verloskundige geweest en die kon ook niet veel vertellen aangezien ik nog geen 5 weken zwanger ben en het hartje nog niet klopt. Ik bloed, maar heb geen last van krampen en/of buikpijn. De verloskundige zei dat ik het af moest wachten, maar dat de kans wel groot is dat het op een miskraam eindigd. Zij zei ook dat de bloeding allerlei ander oorzaken zou kunnen hebben zoals seks, hevig niezen, iets zwaars tillen, etc.

Heeft iemand dit ook gehad? En hoe liep het af. Ik ben heel erg bang dat het fout gaat!

Groetjes.
Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 11:45
Dunja

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wat vervelend die onzekerheid.

Alleen wanneer je bij dit topic (soms gaat het mis) naar ervaringen zal vragen, zullen het veelal verhalen van miskramen worden. Dat is namelijk hetgeen dat iedereen hier heeft meegemaakt.

Het kan natuurlijk ook een innestelbloeding zijn, of 1 van de andere dingen die de verloskundige genoemd heeft.

Heel veel sterkte!

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 12:00
Mamacita

Online Status
Bedankt voor je reactie Dunja!

Ik denk dat ik moet afwachten. Is het niet te laat voor een innestel bloeding? Dit is mijn eerste zwangerschap, ik wete er niet veel over. Kan het ook zo zijn dat je gewoon ongesteld wordt tijdens je zwangerschap? Ik voel me helemaal niet ongesteld ofzo, ik heb geen enkel pijn terwijl ik dat normaal wel heb.(vooral rugpijn)

Groetjes
Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 12:17
Dunja

Doktoren noemen zo'n bloeding een innestelbloeding wanneer het in de eerste weken gebeurt. Bij mij was het rond de 4-5 weken zwanger, maar ik ken ook verhalen van vrouwen waarbij het eerder of later was. Officieel is een innestelbloeding een bloeding die je na je eisprong krijgt. Maar daarna kan het ook komen door de placenta die zich vastzet in je baarmoeder (noemen ze dus ook innestelbloeding).

Helaas kan je niet meer dan afwachten, probeer je wel te ontspannen (is makkelijk gezegd ik weet het) want stress kan het erger maken en is ook helemaal niet goed voor je kindje. Wanneer gaan ze weer een echo maken?

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 12:22
Mamacita

Online Status
Nou, ik heb voor 7 juni (dus volgende week) een afspraak met de verloskundige, maar ik weet niet zeker als ze dan een echo gaan maken. Misschien is dat zelfs ook te vroeg.

Ik probeer nu ook gewoon rustig een boek te lezen. maar ja, is wel lastig...

Thnx!
Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 14:10
frutella

Online Status Bekijk profiel
Dag mamacita,

Idd, je zal hier niet zoveel goed nieuws lezen... En je kan ook niet veel meer doen dan afwachen...
Ik heb ook een slechte ervaring met bloedingen. Begon een week na NOD ook te bloeden. Helder bloed. Ik kreeg op dat moment ook veel positieve verhalen te horen! Er zijn ook vrouwen die hun hele zwangerschap door bloeden. Op iets meer dan 5 weken kwam ik dus bij de gyn terecht, maar die kon dus nog niks zien... Moest de week erop terug. M'n hcg waardes stegen wel. Ondertussen stopte het bloeden en ik kreeg weer goede hoop. Maar om een lang verhaal kort te maken: het was uiteindelijk een bbz. Op 9 weken geopereerd en eileider eruit. Kan je je hcg waardes misschien al eens laten checken bij een HA? Dan weet je toch al iets eerder iets meer hé. Volgende week bij de gyn zal je zeker meer weten MAAR hou de moed erin hé! Het kan écht nog alle kanten uit!!!
Dunja, moet jij morgen dan bevallen?! Veel succes!!!!!!! (als je het nog leest!)
liefs

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 14:39
Mamacita

Online Status
Ja, ik zal toch moeten afwachten tot volgende week dan maar. Hoop echt dat het goedkomt!

Maar wat bedoeld u met bbz.?

bedankt.

groetjes.
Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 18:51
snoepie68

Hoi tis idd even afwachten voor je ik zal dat alles goed is
Een bloeding wil niet altijd iets zeggen maar idd hier bij dit topic hoor je de verhalen waar het mis is gegaan.
bbz= buiten baarmoederlijke zwangerschap

groetjes,Jolanda

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 19:24
nicole

hoi. ik heb een beetje het zelfde verhaal als jou, ik ben ook aan het wachten of alles nog goed gaat, alleen heb ik mijn echo pas 13 juni want mijn vk zei eerder heb je er niets aan.

hier is mijn verhaal ff gekopieerd van een ander topic:

Vorige week donderdag ochtend was ik best druk geweest justin voorop de fiets (hij weeg 15 kilo een beste til soms) en ik had haast die ochtend te veel dingen ingepland, kom ik thuis ga ik naar de wc zit er ineens bloed in mijn onderbroek niet weinig maar ook nietveel.
vrijdag heb ik de heledag een beetje zeurend gevoel onderin mijn buik geen pijn geen krampen en geen bloed.
zaterdag moest ik werken ik ben kapster dus sta veel, ik heb nog steeds een zeurend gevoel onderin mijn buik maar wel meer naar de linkerkant(bandenpijn?), 's avonds geen zeurend gevoel meer, 's avonds hebben we gevreeen.
zondag nergens last van , nog steeds super gevoelige borsten net als dag 1 vanaf een positieve test.
maandag ochtend ga naar de wc meteen weer bloed weer niet veel maar ook niet weinig moest wel een paar keer vegen voor het echt weg was (sorry), daarna stopt het meteen weer net als donderdag. geen buikpijn ofzo.
dinsdag geen bloed geen zeur kramp of pijn, we hebben gevreeen maar hij is niet in me geweest, dat vond ik te eng.ik heb wel een orgasme gehad.
woensdag 4 uur 's ochtends word ik wakker ik bloed, daarna stopt het, s'middags begint het weer een beetje niet veel die dag ben ik ook weer aan't werk.'' s avonds stopt het weer.
donderdag(vandaag) heel weinig bloed en meer naar de roze kant maar wel elke keer met afvegen dus wat roze achtig, ik heb geen pijn kramp of zeuren gevoel.............ik weet het niet meer voel me heel rot gewoon omdat ik het niet meer weet.

wanhopig word je hier gewoon van he?
sterkte met wachten!!

kus nicole

Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 10:56
Mamacita

Online Status
Ja....het is echt heel vervelend!

Maar het bloeden bij is nu echt heel erg geworden, ik voel me nu heel erg ongesteld. Ik heb pijn in mijn buik en in mijn rug voor al 3 dagen. Het bloeden wordt alleen maar erger, dus ik denk dat ik het wel weet.

Donderdag naar de verloskundige en dan het verlossende woord...

Maja sterkte....

Groetjes!!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]