[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/05/2007 @ 11:14 Mamacita | Hallo allemaal, Vorige week heb ik voor het eerst een zwangerschapstest gedaan en ik ben zwanger! Nu is het nog in een heel vroeg stadium. Gister krege ik echter bloedingen. Ik ben toen naar de verloskundige geweest en die kon ook niet veel vertellen aangezien ik nog geen 5 weken zwanger ben en het hartje nog niet klopt. Ik bloed, maar heb geen last van krampen en/of buikpijn. De verloskundige zei dat ik het af moest wachten, maar dat de kans wel groot is dat het op een miskraam eindigd. Zij zei ook dat de bloeding allerlei ander oorzaken zou kunnen hebben zoals seks, hevig niezen, iets zwaars tillen, etc. Heeft iemand dit ook gehad? En hoe liep het af. Ik ben heel erg bang dat het fout gaat! Groetjes. |
| 31/05/2007 @ 12:00 Mamacita | Bedankt voor je reactie Dunja! Ik denk dat ik moet afwachten. Is het niet te laat voor een innestel bloeding? Dit is mijn eerste zwangerschap, ik wete er niet veel over. Kan het ook zo zijn dat je gewoon ongesteld wordt tijdens je zwangerschap? Ik voel me helemaal niet ongesteld ofzo, ik heb geen enkel pijn terwijl ik dat normaal wel heb.(vooral rugpijn) Groetjes |
| 31/05/2007 @ 12:22 Mamacita | Nou, ik heb voor 7 juni (dus volgende week) een afspraak met de verloskundige, maar ik weet niet zeker als ze dan een echo gaan maken. Misschien is dat zelfs ook te vroeg. Ik probeer nu ook gewoon rustig een boek te lezen. maar ja, is wel lastig... Thnx! |
| 31/05/2007 @ 14:39 Mamacita | Ja, ik zal toch moeten afwachten tot volgende week dan maar. Hoop echt dat het goedkomt! Maar wat bedoeld u met bbz.? bedankt. groetjes. |
| 03/06/2007 @ 10:56 Mamacita | Ja....het is echt heel vervelend! Maar het bloeden bij is nu echt heel erg geworden, ik voel me nu heel erg ongesteld. Ik heb pijn in mijn buik en in mijn rug voor al 3 dagen. Het bloeden wordt alleen maar erger, dus ik denk dat ik het wel weet. Donderdag naar de verloskundige en dan het verlossende woord... ![]() Maja sterkte.... Groetjes!! |
[Reageer]

Bloedingen