< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's uit Zelzate (en omstreken)

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's uit Zelzate (en omstreken)
31/05/2007 @ 15:26
Valérie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

wij wonen sinds 3 maanden in Zelzate en ik ben op zoek naar (toekomstige) mama's uit de omgeving.

Ik ben een 25 jarige mama van 2 engeltjes, Arin* en Elryck* en 2 dochters, Liorah (2 jaar) en Ianthé (9 maanden) en vanaf heden gaan we voor ons 5 de kindje.

Vele groetjes,

Valérie

Link naar deze reactie
20/06/2007 @ 17:28
Daisy

hey Valérie,

Wij wonen in Ertvelde, niet zo heel ver dus van Zelzate. Ben 21 jaar en mijn ventje is er 24. Hebben een pracht van een dochter, Wenke die in augustus 2 jaar wordt.

Rond eind oktober, begin november komt er hier nog een kleintje bij. Zou het leuk vinden om hier af en toe iets te komen vertellen.

Heb je al vaak 'gelezen' hier op het forum en je hebt al heel wat meegemaakt zie ik. Zie dat jouw kindjes ook speciale niet al te vaak voorkomende namen hebben net zoals ons Wenke, ook ons 2de kindje zal zo'n niet al te veel voorkomende naam krijgen.

Hoop je hier nog te lezen!

Groetjes, Daisy mv Wenke en 'pluisje'

Link naar deze reactie
28/06/2007 @ 15:24
Valérie

Hey Daisy,

leuk om eindelijk eens iemand uit de buurt te horen.

Hoe gaat het met de zwangerschap?

Wij zijn net een maand terug aan het proberen voor het volgende, maar vandaag zijn de gearriveerd.
Nu zal het waarschijnlijk 2 maand wachten zijn, tenzij ik mijn ventje toch kan overtuigen. Maar hij wil liever niet dat ik zou uitgerekend zijn voor april/mei.
We zien wel.

Groetjes,

Valérie

Link naar deze reactie
29/06/2007 @ 14:32

hallo

ik ben 4 maand zwanger en uit zelzate,bij mij is het mijn 1ste kindje.
Ik woon al heel mijn leven op zelzate,dus ken het hier als geen ander
veel succes met je volgend kindje !! groetjes
Link naar deze reactie
29/06/2007 @ 14:33

oh ja ik ben 28 jaar en mijn ventje 21 jaar,want ik zie dat iedereen zijn leeftijd erbij zet,greets
Link naar deze reactie
29/06/2007 @ 18:49
Valérie

Hey,

dag Ashley, alles ok met de zwangerschap?

Ik ken Zelzate nog niet zo goed.
Zo ben ik nu eigenlijk op zoek naar een plaats op te fitnessen. Is er hier in de buurt iets, of zal ik het verder moeten zoeken?

Valérie

Link naar deze reactie
04/10/2007 @ 14:04
Patje

Hey valerie,

dikke proficiat hé, terug zwanger
bij mij kriebelt t hier ook soms terug maarja mijn ventje vind twee kindjes genoeg

Alles goed met jouw kleintjes? ze worden rap groot hé

daisy, jij van ertvelde, wist ik niet meer
das ook niet zo veraf van ons...

grtz,
Pat en kleintjes bij OM

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 14:13
gimpet

Hoi!

Ik breek even in.
Ik zag Zelzate staan en dacht: even kijken.

Alvast van harte gefeliciteerd voor de zwangeren onder jullie.
Ik woon niet in Zelzate maar ben daar wel geboren en heb daar ook een aantal jaren gewoond en naar school geweest.
Een leuke tijd.
Mijn vader werkte daar bij Sidmar.

Maar nu woon ik al 10 jaar naar grote tevredenheid in Nederland in 's-Hertogenbosch.

Groetjes,
Sheila

Link naar deze reactie
03/01/2008 @ 14:22
a

Hoi Valérie ,
Ik kom oorspronkelijk van Sas van Gent en m'n man uit Zelzate . Ik heb gezien dat je eerder in een toppic heb geschreven "Bassevelde" .. Wij wonen daar nu toevallig !
En nog iets teovalligs : ik heb je vandaag zien lopen in Terneuzen met je kroost man en mooie ronde buik !
Ik herkende je van foto en ook je profiel vergeet ik niet . Heb gelezen dat je een tweeling heb verloren ... ook ik heb jammer genoeg een tweeling verloren ... was zover nog niet als jou , maar het doet enorm veel pijn en kan me al helemaal niet voorstellen hoe jullie je toen moeten hebben gevoeld . ondertussen heb je een heel mooi gezinnetje , heb het nu zelf met eigen ogen vanmiddag ondervonden . Ik wens je heel veel succes met je zwangerschap !

Groetjes
Anouk

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]